[BIZTPOL] Magyarország

Gazdasági fellendülés, soha nem látott jólét.
2015- ben oda nem vendégmunkások mentek, hanem dolgozni nem akaró, de jobban élni akaró migránsok.

Amíg a folyamat szabályozott volt és a munkaerőhiányt volt hivatott célzottan pótolni jól működött.Az összes német polgár jól járt. Az állam többet termelt meg mint amennyit a hazai munkaerőpiac tudott volna, így több pénzt tudott elosztani az állam pedagógus, ápoló és egyéb bérekre, állami infrastruktúra. Ezért néz ki Németországba úgy ahogy.


15 óta romlás van, de ez nem a vendégmunkásokról, hanem egy téves willkommenskultúráról szól.
Már 2015 előtt is komoly társadalmi feszültségek voltak Németországban, csak erről a sajtó annyira nem beszélt, mert ez onnantól lett felkapott téma, hogy nagy számú embertömeg érkezett be az országba. A 2. 3. 4. generációs török enkláve már 15 előtt is csinálta a feszkót a németeknél. Franciaországban a párhuzamos társadalom meg már évtizedek óta létező jelenség és probléma. Az tagadhatatlan tény, hogy 15 után ez még inkább megjelent, de én nem erről beszéltem.
 
Egyúttal ezzel a lépéssel gazdaságilag még jobban gusba fogjuk a kezünket kötni. Minél jobban beleméjülnek a kínaiak a gazdaságba annál jobban fogunk közeledni a "gyarmati" függőségi rendszerhez. Nem építünk be vagy nagyon minimálisan fékeket és ellensúlyokat a gazdasági rendszerünkbe ebből következően a kínai tőke ugyan úgy garázdálkodni fog az országban és az egyre növekvő hiteleket előbb vagy utóbb ismét a lakosság fogja nyögni egyrészt az állami rendszerek elsorvadása miatt pl alap ellátások stb.... Valamint a bújtatott adók formájában. Akár "padlás leseprésig is" ha ironikus akarok lenni. A GDP hajkurászás részben ezért is van. GDP arányos- eladósodás. Tartsuk fent a látszatot hogy nem vagyunk legatyásodva..... Kiszolgáltatva...
A gond ott van hogy a NER pénzszívattyúja egyre nagyobb igényeket támaszt (korrupció, átláthatatlan pénzosztások, állami beruházások.... sorolhatnánk még) be kell látni ha ezt nem kezelik akkor egyre jobban bele fogunk esni a nemzetközi pénzpiacok, hitelezők karmaiba. Ez esetben China ak kezébe és ez nagyon nincs rendjén.
Az EU oldaláról már rengeteg működő tőkét (és működésképtelent :( ) hoztunk be, illetve az EU-s pénzeinknek is úgy tűnik, lőttek.
A közeljövő se fest túl fényesen, merthogy az EU gazdasága épp megbotlani készül, már ami a materiális oldalát illeti.

Ahhoz viszont, hogy a saját lábunkra álljunk, bármilyen gazdasági szuverenitást harcoljunk ki magunknak, továbbra is pénz kell.
A kínaiak meg - úgy tűnik - ebben partnerek.
Nézheted úgy is, hogy ők legalább nem csapnak hozzá ideológiai elvárásokat.

Csak az a jól működő, hazai tőkésréteg, mellette egy, legalább a '80as évek szintjén működő mezőgazdaság és élelmiszeripar, az hiányzik még...
 
Már 2015 előtt is komoly társadalmi feszültségek voltak Németországban, csak erről a sajtó annyira nem beszélt, mert ez onnantól lett felkapott téma, hogy nagy számú embertömeg érkezett be az országba. A 2. 3. 4. generációs török enkláve már 15 előtt is csinálta a feszkót a németeknél. Franciaországban a párhuzamos társadalom meg már évtizedek óta létező jelenség és probléma. Az tagadhatatlan tény, hogy 15 után ez még inkább megjelent, de én nem erről beszéltem.

Igen, de alapvető irányváltás is történt. Maga Merkel is kimondta, hogy a multikulti megbukott. Helyette a beintegrálás lett az irány. Nyelv, képzés stb.
 
Valóban, hazánk biztonságpolitikai helyzete közép-kelet Európában, az EU és a NATO tagjaként sok tekintetben pozitív lehetőségekkel bír. Az ország az EU Schengeni övezetéhez tartozik, ami megkönnyíti az országhatárokon való mozgást és a kereskedelmet. A NATO tagsága biztonságos védelmet biztosít a keleti orosz fenyegetésszel szemben, az ország gazdasági és katonai erőforrásai pedig tovább fokozzák ezeket a védekezési képességeket.

Ugyanakkor, az ország biztonsági helyzetét veszélyeztetheti a migrációs politikában, az ország geopolitikai helyzete, valamint az autokratikus tendenciák előrehaladása a magyar kormányban. A migrációs politika kritikus pontját képezte az elmúlt években, és az ország frontális szembenézése az EU-n belüli intézkedésekkel és a független médiával való konfliktus széles körű kritikával járt, ami az ország biztonságpolitikai helyzetét, és a politikájának nyilvánosságát is veszélyeztetheti. A geopolitikai helyzet is feszült lehet, tekintve, hogy Magyarország a kelet-nyugati politikai homályzóna felé tolódott el, és az EU és az USA egyre inkább Oroszországgal és Kínával áll szemben. Végül pedig az autokratikus tendenciák a magyar kormányban hosszú távú kihívásokat jelenthetnek a demokratikus intézményekre és a jogállamiságra, ami szintén biztonsági kérdéseket vet fel.

Összességében elmondható, hogy az ország biztonságpolitikai helyzete vegyes lehetőségekkel és potenciális kihívásokkal is jár, ezért az országnak törekednie kell a demokratikus intézmények védelmére, az EU-szintű együttműködésre, és a kiegyensúlyozott geopolitikai helyzet keresésére.

Egyetértesz?
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
Valóban, hazánk biztonságpolitikai helyzete közép-kelet Európában, az EU és a NATO tagjaként sok tekintetben pozitív lehetőségekkel bír. Az ország az EU Schengeni övezetéhez tartozik, ami megkönnyíti az országhatárokon való mozgást és a kereskedelmet. A NATO tagsága biztonságos védelmet biztosít a keleti orosz fenyegetésszel szemben, az ország gazdasági és katonai erőforrásai pedig tovább fokozzák ezeket a védekezési képességeket.

Ugyanakkor, az ország biztonsági helyzetét veszélyeztetheti a migrációs politikában, az ország geopolitikai helyzete, valamint az autokratikus tendenciák előrehaladása a magyar kormányban. A migrációs politika kritikus pontját képezte az elmúlt években, és az ország frontális szembenézése az EU-n belüli intézkedésekkel és a független médiával való konfliktus széles körű kritikával járt, ami az ország biztonságpolitikai helyzetét, és a politikájának nyilvánosságát is veszélyeztetheti. A geopolitikai helyzet is feszült lehet, tekintve, hogy Magyarország a kelet-nyugati politikai homályzóna felé tolódott el, és az EU és az USA egyre inkább Oroszországgal és Kínával áll szemben. Végül pedig az autokratikus tendenciák a magyar kormányban hosszú távú kihívásokat jelenthetnek a demokratikus intézményekre és a jogállamiságra, ami szintén biztonsági kérdéseket vet fel.

Összességében elmondható, hogy az ország biztonságpolitikai helyzete vegyes lehetőségekkel és potenciális kihívásokkal is jár, ezért az országnak törekednie kell a demokratikus intézmények védelmére, az EU-szintű együttműködésre, és a kiegyensúlyozott geopolitikai helyzet keresésére.

Egyetértesz?

Mivel? Mert kínosan ügyeltél rá, hogy eufemizmusokkal megemlíts sok mindent, de nehogy véletlenül konkrétabb kritikát fogalmazz meg...
 

Itt meg 460 Ft egy liter 95-ös benzin. Ez a mai ár elméletileg.
Kinek kinek mi a gusztusa, mondjuk en a romanokhoz 1 ft-ot ki nem juttatok Erdely miatt. Meg a boltban sem veszem meg a roman, akkor se ha ingyen adjak. Egyszeruen nem koser, meg se fogom, Daciat is nem hogy nem veszek, be se ulok abba szekerbe. De mindenki maga tudja. Szlovakoknal is most voltam kint eloszor miota mar nem Csehszlovakok, most is csak Parkanyban zabalni. Pedig aztan nincsenek messze. Menjen a faxom.
 
Kinek kinek mi a gusztusa, mondjuk en a romanokhoz 1 ft-ot ki nem juttatok Erdely miatt. Meg a boltban sem veszem meg a roman, akkor se ha ingyen adjak. Egyszeruen nem koser, meg se fogom, Daciat is nem hogy nem veszek, be se ulok abba szekerbe. De mindenki maga tudja. Szlovakoknal is most voltam kint eloszor miota mar nem Csehszlovakok, most is csak Parkanyban zabalni. Pedig aztan nincsenek messze. Menjen a faxom.
Mondjuk a nyugati határtól egy kicsit könnyebb szankciózni, elég kicsi az esélye, hogy Te csak a tankolásért átjárjál.
 
Egyúttal ezzel a lépéssel gazdaságilag még jobban gusba fogjuk a kezünket kötni. Minél jobban beleméjülnek a kínaiak a gazdaságba annál jobban fogunk közeledni a "gyarmati" függőségi rendszerhez. Nem építünk be vagy nagyon minimálisan fékeket és ellensúlyokat a gazdasági rendszerünkbe ebből következően a kínai tőke ugyan úgy garázdálkodni fog az országban és az egyre növekvő hiteleket előbb vagy utóbb ismét a lakosság fogja nyögni egyrészt az állami rendszerek elsorvadása miatt pl alap ellátások stb.... Valamint a bújtatott adók formájában. Akár "padlás leseprésig is" ha ironikus akarok lenni. A GDP hajkurászás részben ezért is van. GDP arányos- eladósodás. Tartsuk fent a látszatot hogy nem vagyunk legatyásodva..... Kiszolgáltatva...
A gond ott van hogy a NER pénzszívattyúja egyre nagyobb igényeket támaszt (korrupció, átláthatatlan pénzosztások, állami beruházások.... sorolhatnánk még) be kell látni ha ezt nem kezelik akkor egyre jobban bele fogunk esni a nemzetközi pénzpiacok, hitelezők karmaiba. Ez esetben China ak kezébe és ez nagyon nincs rendjén.
Én is jobban szeretnék továbbra is a hagyományosan őszinte tekintetű, karakteres arcélű, csontos kezű hitelezők karmai között maradni, mint ilyen Micimackók karmai közé kerülni. De az élet nem habostorta, a Föld forog tovább és a fejlődés megállíthatatlan.
 
Gazdasági fellendülés, soha nem látott jólét.
2015- ben oda nem vendégmunkások mentek, hanem dolgozni nem akaró, de jobban élni akaró migránsok.

Amíg a folyamat szabályozott volt és a munkaerőhiányt volt hivatott célzottan pótolni jól működött.Az összes német polgár jól járt. Az állam többet termelt meg mint amennyit a hazai munkaerőpiac tudott volna, így több pénzt tudott elosztani az állam pedagógus, ápoló és egyéb bérekre, állami infrastruktúra. Ezért néz ki Németországba úgy ahogy.


15 óta romlás van, de ez nem a vendégmunkásokról, hanem egy téves willkommenskultúráról szól.
A két különállónak tűnő folyamat az nagyon is egy!
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby and zeal
Igen, de alapvető irányváltás is történt. Maga Merkel is kimondta, hogy a multikulti megbukott. Helyette a beintegrálás lett az irány. Nyelv, képzés stb.

2015-ben meg jött a Wir schaffen das... az volt a nagy irányváltás. Nem tudom zsarolás hatására, vagy mert ügynök volt eleve, vagy csak a gyermektelen vénasszony megsajnálta a sok őzikeszemű, serkedő szakállú "kisfiút". Utóbbi a legvalószínűtlenebb, de ki tudja. Sokszor vannak jelei, hogy a nyugat-európai politikai elit talán tényleg elég degenerált hozzá, hogy érzelmi alapú döntéseket hozzon.
Akár mostanában az orosz-ukrán balhé kapcsán, akár akkor. (Cameron vagy a külügyminisztere pl. azt kérdezte Szíjjártótól, hogy látta-e a vízbe fúlt gyerek képét, persze ez lehet cinikus manipuláció is)

Fióktelepet nyitott Magyarországon a China Construction Bank (Kínai Építési Bank, CCB), amely eszközállománya alapján a világ második legnagyobb hitelintézete - jelentették be szerdán az ünnepélyes megnyitón a Pesti Vigadóban.
Forrás: https://kuruc.info/r/2/257953/

Na, gondolom mostantól Szabótimi, Tordai meg Fegyőr a "kínai kémbank" szöveget fogják nyomni.
 
Nekünk (mármint a politikusainknak) lehet, hogy bohóckodás, de ők ezen esetleg nem derülnek annyira.
Nagyon káros az hepciáskodó külpolitika - semmi jóra nem vezet, csak a radikális fidesz-szavazók kajálják: "hú de megmondtuk nekik!" Nálunk mindent a belpolitika és a hatalom megtartása hat át, ez minden mást felül ír.
Már egyáltalán nincsenek szoros szövetségeseink az EU-ban - még a lengyelekkel is sikerült összerúgni a port. Nem lesz ennek jó vége...
 
Nagyon káros az hepciáskodó külpolitika - semmi jóra nem vezet, csak a radikális fidesz-szavazók kajálják: "hú de megmondtuk nekik!" Nálunk mindent a belpolitika és a hatalom megtartása hat át, ez minden mást felül ír.
Már egyáltalán nincsenek szoros szövetségeseink az EU-ban - még a lengyelekkel is sikerült összerúgni a port. Nem lesz ennek jó vége...
Rossz csicskàk vagyunk, ez borzasztó! o_O
 
Mi tököm érdekünk van abban hogy mindenkivel szembe megyünk meg blokkoljuk a svéd NATO csatlakozást?
A Fidesznek ebban van valami belpolitikai haszon azt értem, de az országnak ebben mi a jó? Mit nyerünk ezzel?
Mi a tököm érdeke van a svédeknek meg a mindenkinek abban, hogy hosszú blokkoljàk a jogos eu-s pénzeinket és démonizàlnak csak úgy is, meg olyan dolgokért is amik miatt önmagukat fényezik?