![]()
Áll a bál Németországban: botrány robbant ki a Leopardok miatt
A német Krauss-Maffei Wegmann (KMW) vállalat bíróság elé citálja a Rheinmetall hadiipari vállalatot a Leopard harckocsi szellemi tulajdonjogával kapcsolatban kialakult vitában.www.portfolio.hu
Az NZZ birtokába jutott egy 1995-ös dokumentum, amely jelezheti, hogy kié a Leopard 2 jogai. A dokumentum Németország korábbi Szövetségi Védelmi Technológiai és Beszerzési Hivatalától származik, jelenleg a Szövetségi Felszerelés-, Információtechnológiai és Fegyveres Erők Felhasználási Hivatalától. Ebben az iroda válaszol a spanyol kormány kérdéseire, hogy kié a tank jogai. Ez a kérdés azért vetődött fel, mert Spanyolország akkoriban a Leopard 2 harckocsik vásárlását tervezte.
Az alapján ami eddig tudható, Papperger beszélt hülyeséget és tényleg KMW-jé a komplett harckocsi "joga".Tengeren és birósàg előtt Isten kezében van az ember. Minden megtörténhet vele.
Nagyon szarul mehet az a KF51, ha ennyire beleszállnak az 'elavult' Leopard 2-be.![]()
Áll a bál Németországban: botrány robbant ki a Leopardok miatt
A német Krauss-Maffei Wegmann (KMW) vállalat bíróság elé citálja a Rheinmetall hadiipari vállalatot a Leopard harckocsi szellemi tulajdonjogával kapcsolatban kialakult vitában.www.portfolio.hu

Maximum road speed ~65km/h...Nagyon szarul mehet az a KF51, ha ennyire beleszállnak az 'elavult' Leopard 2-be.![]()
Én úgy értelmeztem 2 terv für paralell.Nagyon szarul mehet az a KF51, ha ennyire beleszállnak az 'elavult' Leopard 2-be.![]()
Az A4-eseket alkalmazó országok már eddig is szenvedtek az alaktrész hiánytól. Szerintem az A7+-osainkat ez a probléma nem fogja érinteni. Az A4-eseket meg ha megtartjuk (márpedig erről volt szó!) akkor mindenképpen modernizálni kell. Erre meg is van a megoldás. Azok vannak bajba, akik nem akarnak erre költeni, de továbbra is vanilla A4-ként akarják tovább használni.
Én két éve leírtam már itt, hogy az A4-esekhez nem lesz alkatrész 10 éven belül.Az A4-eseket alkalmazó országok már eddig is szenvedtek az alaktrész hiánytól. Szerintem az A7+-osainkat ez a probléma nem fogja érinteni. Az A4-eseket meg ha megtartjuk (márpedig erről volt szó!) akkor mindenképpen modernizálni kell. Erre meg is van a megoldás. Azok vannak bajba, akik nem akarnak erre költeni, de továbbra is vanilla A4-ként akarják tovább használni.
Van valami kibaszott Leopard 2 cikk a HTKA-n, amiben talàn az indonéz gépek mibenléte is benne foglaltatik és nekem azt sejteti, ha elolvasom, hogy modernizàlta a Rejjnnmetàll a kis pici A4 tankocskàikat, szóval ha elolvasnàd, nem írnàd meg ezt a kommentet egyik vonatkozàsàban sem, mert a magyar Leopard 2A4 is benne van talàn, de amúgy is több körben muszàj volt fórum szinten is megbeszélni a nem olvasók miatt a magyar Leopard 2 modernizàlt àllapotàt, így végsô soron tényleg fogalmam sincs, hogy mi a picsa értelme volt megírnom azt a kurva 80 oldalt.Az A4-eseket alkalmazó országok már eddig is szenvedtek az alaktrész hiánytól. Szerintem az A7+-osainkat ez a probléma nem fogja érinteni. Az A4-eseket meg ha megtartjuk (márpedig erről volt szó!) akkor mindenképpen modernizálni kell. Erre meg is van a megoldás. Azok vannak bajba, akik nem akarnak erre költeni, de továbbra is vanilla A4-ként akarják tovább használni.
A cikkben modjuk azt írja, hogy állományuk fele A4-es maradt.Van valami kibaszott Leopard 2 cikk a HTKA-n, amiben talàn az indonéz gépek mibenléte is benne foglaltatik és nekem azt sejteti, ha elolvasom, hogy modernizàlta a Rejjnnmetàll a kis pici A4 tankocskàikat, szóval ha elolvasnàd, nem írnàd meg ezt a kommentet egyik vonatkozàsàban sem, mert a magyar Leopard 2A4 is benne van talàn, de amúgy is több körben muszàj volt fórum szinten is megbeszélni a nem olvasók miatt a magyar Leopard 2 modernizàlt àllapotàt, így végsô soron tényleg fogalmam sincs, hogy mi a picsa értelme volt megírnom azt a kurva 80 oldalt.
Azt írja, hogy egyes forràsok szerint minden modernizàciót megkaptak azok is az AMAP kivételével. A többi forràs amiben az indonéz gépekkel foglalkoztam nem tért ki erre, de az ellenkezôjére sem.A cikkben modjuk azt írja, hogy állományuk fele A4-es maradt.
A fő probléma az, hogy RM modernizáció.Van valami kibaszott Leopard 2 cikk a HTKA-n, amiben talàn az indonéz gépek mibenléte is benne foglaltatik és nekem azt sejteti, ha elolvasom, hogy modernizàlta a Rejjnnmetàll a kis pici A4 tankocskàikat, szóval ha elolvasnàd, nem írnàd meg ezt a kommentet egyik vonatkozàsàban sem, mert a magyar Leopard 2A4 is benne van talàn, de amúgy is több körben muszàj volt fórum szinten is megbeszélni a nem olvasók miatt a magyar Leopard 2 modernizàlt àllapotàt, így végsô soron tényleg fogalmam sincs, hogy mi a picsa értelme volt megírnom azt a kurva 80 oldalt.
Jóvanna! De te csalsz!Én két éve leírtam már itt, hogy az A4-esekhez nem lesz alkatrész 10 éven belül.
Gondolom ugyanannak a nyugatnak a szuperfejlett legyőzhetetlen csodafegyvergyártója mint a KMW, amik annyira nyugatiak és szuperfejlettek, hogy ott sosem üti fel a fejét valami harmadikvilágbeli hiány.A fő probléma az, hogy RM modernizáció.

Az eszedbe se jut, hogy egy 35 éves típusváltozathoz már ha akarnának sem tudnának minden alkatrészt legyártani, és raktáralban lévő alkatrészek meg fogynak?Gondolom ugyanannak a nyugatnak a szuperfejlett legyőzhetetlen csodafegyvergyártója mint a KMW, amik annyira nyugatiak és szuperfejlettek, hogy ott sosem üti fel a fejét valami harmadikvilágbeli hiány.![]()
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..