[BIZTPOL] Magyarország

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
, szerintem elég érdekes amiket mond , legalább a végén megtudtam hogy miért lett eladva az aranytartalékunk.
két ember beszélget, akik Őfelsége idején örülhettek volna, ha külön kegyelemként csak felakasztják, és nem halálra kínozzák őket.
Sajnos belehallgattam.
 
Ugyebár volt egy bejegyzésed: #55 793
Erre én válaszoltam és feltettem egy kérést: #55 796

Valamiért nem sikerült, hoznod a tételes kimutatást. Ebből feltételezem, hogy sem a vasútépítéshez nem értesz, se a költségeket nem tudod bemutatni. Vagyis legyünk jóindulatúak semmi szakértelem, csak a jól hangzó újságcikkek alapján mondasz valamit, amely újságcikkeket bizonyos érdekkörök megrendelésére írtak.

Itt egy térkép a kínaiak elképzeléséről. Ha ez bejön, akkor azok akik a "szakértő újságírók" cikkeit fizették, szép bevételtől fognak elesni.


Melyik lesz az a hajóscég, aki amennyiben lehetséges a 20000 km-ből megspórolhat úgy 5000 km-t, ki fogja hagyni???? Igen, tudom akik a végzettségükre azt írják "az élet iskolája" lelkesen bólogatnak, hogy ezért az 5000 km miatt nem fognak megállni és kipakolni, mert már lendületben a hajó. De, akiknek esetleg ennél komolyabb végzettsége van és az életben találkozott egy-két valós feladattal, az mind azt mondja, ha a hajóstársaságnak ebből haszna van, pillanatokon belül felejti az eddigi kikötőket, még akkor is ha a hajóskapitánynak ott állandó szeretője van.

Én úgy látom Kínának tőkéje van, beruházási kedve van, ideje van, ki fogja építeni a szükséges ellátóvonalat. Időbe telik? Igen. No és.

"USAz A (mert arra célzol) nem akadájozott meg semmilyen gázvezeték épitést."

Nagyot tévedtél. Nem az USA-ra céloztam.

A pénzek lenyúlására kéretik példákat felsorolni és utána a feljelentéseket megtenni. Két öregasszony beszélget a sarkon nem elég. Ja, hogy a gyanúsítgatáson túl már másra nem telik. Hát így jártatok.
Én még ehhez hozzátenném azt, hogy mennyivel nagyobb előnyben lehet a vasút, ha Kína csökkenteni akarja a partmenti területek dominanciáját és a közeljövőben nagyobb hangsúlyt kapnak az ország belsejében levő városok. Illetve akár már most is, ha épp olyan terméket kell szállítani, ami nem a partmenti területeken készül.
 
Illetve még azt kiegészíteném, hogy tulajdonképen a Kaszpi tenger keleti partján már átlehet rakodni hajóra és tengeri-folyami hajókon Európa közepéig lehet szállítani, illetve a Balti tengerre is, meglévő kiépített útvonalakon. Igaz van benne átrakodás egy illetve kettő, attól függ; ha nem is fő, de alternatív útvonal lehetne akár ez is.
Ezt már egyszer felvázoltam:
eurasia-political-map-with-capitals-and-national-borders-combined-HF9-H2-C55.jpg
 
Jelenleg az következő fél évben az európai autóipar termelés sajnos nagyon úgy néz ki hogy jelentős mértékben zsugoródni fog. A piac az olcsóbb kínai gyártású modellek miatt kicsit később fogja megérezni mert recesszió esetén az emberek se nem nagyon költekeznek.
Prémium kategóriát gyártunk és a következő fél évre nem rózsásak a kilátások....A tervezett 10-15 napos fél évre lebontott állásból már 30-40 napost terveznek...
Mivel nálunk is túlsúlyban van az autó ipar ...nem kell ecsetelnem hogy mivel fog járni a GDP nézve.
 
Illetve még azt kiegészíteném, hogy tulajdonképen a Kaszpi tenger keleti partján már átlehet rakodni hajóra és tengeri-folyami hajókon Európa közepéig lehet szállítani, illetve a Balti tengerre is, meglévő kiépített útvonalakon. Igaz van benne átrakodás egy illetve kettő, attól függ; ha nem is fő, de alternatív útvonal lehetne akár ez is.
Ezt már egyszer felvázoltam:
eurasia-political-map-with-capitals-and-national-borders-combined-HF9-H2-C55.jpg
" tengeri-folyami hajókon Európa közepéig lehet szállítani, illetve a Balti tengerre is, meglévő kiépített útvonalakon."

Ez majdnem a középső selyemút. Így belemerülve a dolgokba, mindig szó volt a Duna teljes hosszúságában hajózhatóvá tétele és összekötése a Rajnával. Igaz bizonyos szinten ez megvalósult, de valamiért a teljes kapacitásra nem építették meg, főleg a Duna van bőven elmaradásban. Tudtommal. Sok híd, sok átemelő zsilip, keskeny és alacsony hajók tudják csak igénybe venni. Valahogy hiányzott, hiányzik az akarat a valódi kapacitás megépítésére. A fene sem tudja, hogy mennyiben játszik szerepet valamilyen ellenérdekeltség. Hogy mennyire lenne gazdaságtalan, fogalmam sincs.
 
Jelenleg az következő fél évben az európai autóipar termelés sajnos nagyon úgy néz ki hogy jelentős mértékben zsugoródni fog. A piac az olcsóbb kínai gyártású modellek miatt kicsit később fogja megérezni mert recesszió esetén az emberek se nem nagyon költekeznek.
Prémium kategóriát gyártunk és a következő fél évre nem rózsásak a kilátások....A tervezett 10-15 napos fél évre lebontott állásból már 30-40 napost terveznek...
Mivel nálunk is túlsúlyban van az autó ipar ...nem kell ecsetelnem hogy mivel fog járni a GDP nézve.
Az első negyedéves GDP buktában is az ipari gyengélkedése lehetett a fő tényező.
 
Ha 2024-re a különadók csökkentését ígérték (aminek egy része a rezsialapba megy), akkor hogy lesz másfélszeres bevétele a honvédelmi alapnak?
Ha a NATO a honvédelmi alapot nem veszi figyelembe, akkor hogy lesz meg a GDP 2% (=1300 milliárd)? Ahhoz nem a honvédelmi alapnak, hanem a minisztériumi résznek (a sport nélkül) kellene növekedni 2024-re kb. a duplájára?
Nyugi ahogy ferihegy befigyel borul az egész...
 
Legalább egyszer írj pozitív dolgot. Unalmasak a negatív hozzá szólásaid. Menj a 444-re inkább., ha nem tudsz a fórum témájához érdemben szólni. Hajrá Vadai Ági!
Eljuthatnánk legalább itt oda,hogy pártpolitika helyett a valóságot nézzük? Ha jól csinálja a fidesz szuper, ha szarul, akkor meg izé. Ettől se nerista se sorosista nem lesz senki...