[HUN] Aero Vodochody / HSC Aerojet Zrt (Hu, 80%) + Omnipol (Cz, 20%)

Nyereséges lett az AV.
Musknak 15 L-39-ese van...


Hárommilliárd fejlesztésre, 14 ezer alkatrész, 31 ezer óra emberi munka. Ez az új L-39 NG repülőgép, aminek köszönhetően a cseh Aero Vodochody gyártó ismét előtérbe került. Idén 6 milliárd koronás (94mrd HUF) árbevételre számít a cég.
...
A cég tavaly megduplázta forgalmát, négymilliárd koronára, és félmilliárd koronás veszteségből kilábalt. „Most várjuk az auditált eredményeket. De már ma elárulhatom, hogy pluszba kerülünk, és idén négyről hatmilliárd fölé nő a forgalom” – mondja Viktor Sotona, az Aero Vodochody vezérigazgatója az SZ Byznysnek adott interjújában.
...
Jelenleg Európában több ezer katonai pilóta iránt van kereslet, így óriási lehetőségek rejlenek előttünk" - teszi hozzá Sotona.

Jelenleg az első négy ügyfelünk és 34 repülőgépünk van szerződésben. Ahogy mondani szokták, az első két évben gondoskodunk rólunk” – teszi hozzá Sotona, hozzátéve, hogy a cég több szerződésre törekszik. Az első ország, ahová az L-39 NG kerül, Vietnam. „Gyakorlatilag legyártják azokat a gépeket, a következő vevő Magyarország” – teszi hozzá Sotona, hozzátéve, hogy az eladást mindig hosszú ideig készítik elő, és gyakran alkalmazzák a kormányközi formát.

Egy repülőgép átlagos szállítási ideje 24 hónap, a gép fejlesztése hárommilliárd koronába került. "Kezdetben azt mondtuk, hogy a visszatérés körülbelül 60 repülőgépre vonatkozik, de ma már 80 repülőgépen látjuk" - teszi hozzá Sotona.
...
A saját repülőgépek gyártása mellett az Aero más ügyfelek számára is szállít alkatrészeket. „Ez a második szakasz, amelyen állunk – például az Airbus vagy az Embraer ellátása” – teszi hozzá Sotona, hozzátéve, hogy jelenleg már az új repülőgépek gyártása teszi ki a munka nagyobb részét, és több mint 60-at tesz ki. a forgalom százalékát.
 
Igen vastagon tul kell srazni a gepet,hogy a cegnek ebbol a par gepbol nyetesege legyen-de ha valamiben,ebben ketsegtelenul igen profik Es az arcboruk is megvan hozzá.....
Nyereséges lett az AV.
Musknak 15 L-39-ese van...


Hárommilliárd fejlesztésre, 14 ezer alkatrész, 31 ezer óra emberi munka. Ez az új L-39 NG repülőgép, aminek köszönhetően a cseh Aero Vodochody gyártó ismét előtérbe került. Idén 6 milliárd koronás (94mrd HUF) árbevételre számít a cég.
...
A cég tavaly megduplázta forgalmát, négymilliárd koronára, és félmilliárd koronás veszteségből kilábalt. „Most várjuk az auditált eredményeket. De már ma elárulhatom, hogy pluszba kerülünk, és idén négyről hatmilliárd fölé nő a forgalom” – mondja Viktor Sotona, az Aero Vodochody vezérigazgatója az SZ Byznysnek adott interjújában.
...
Jelenleg Európában több ezer katonai pilóta iránt van kereslet, így óriási lehetőségek rejlenek előttünk" - teszi hozzá Sotona.

Jelenleg az első négy ügyfelünk és 34 repülőgépünk van szerződésben. Ahogy mondani szokták, az első két évben gondoskodunk rólunk” – teszi hozzá Sotona, hozzátéve, hogy a cég több szerződésre törekszik. Az első ország, ahová az L-39 NG kerül, Vietnam. „Gyakorlatilag legyártják azokat a gépeket, a következő vevő Magyarország” – teszi hozzá Sotona, hozzátéve, hogy az eladást mindig hosszú ideig készítik elő, és gyakran alkalmazzák a kormányközi formát.

Egy repülőgép átlagos szállítási ideje 24 hónap, a gép fejlesztése hárommilliárd koronába került. "Kezdetben azt mondtuk, hogy a visszatérés körülbelül 60 repülőgépre vonatkozik, de ma már 80 repülőgépen látjuk" - teszi hozzá Sotona.
...
A saját repülőgépek gyártása mellett az Aero más ügyfelek számára is szállít alkatrészeket. „Ez a második szakasz, amelyen állunk – például az Airbus vagy az Embraer ellátása” – teszi hozzá Sotona, hozzátéve, hogy jelenleg már az új repülőgépek gyártása teszi ki a munka nagyobb részét, és több mint 60-at tesz ki. a forgalom százalékát.
Nyilván a mi gépeinktől lett nyereséges az AERO, amelyeket még nem is kezdtek el gyártani.
:oops:
 
Nyilván a mi gépeinktől lett nyereséges az AERO, amelyeket még nem is kezdtek el gyártani.
:oops:
Valamennyi előleget biztos fizettünk már értük és várhatóan idén indul a gyártásuk - talán már el is kezdték.
2024 nyarán már a jön az első két gép, év végéig összesen négy.
 
Khm.Saját becslésük szerint 80 gépet kellene eladni hozzá,hogy az L39NG program ne legyen veszteseges.......
Akkor kezdhetik építeni az infrastruktúrát Kecskeméten további 50-60 db L-39NG-nek... :p
Jön 2 ezrednyi "magyar A-10" flotta: kicsi, nincs radar, se értelmes fegyverzet, lelövik a francba az első bevetésen, de legalább mienk! :hadonaszos:
 
A cikk beharangozója azt sugallja, hogy mi és nem az olaszok lesznek a befutók a sógoréknál.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Árban lehet 3x szorzó, szóval ha csak kiképző gépet akarnak, akkor logikus döntés. A könnyű támadó képesség Ausztriának meg aztán végképp nem szempont - azt még a Typhoonjaik sem tudják...

40 darab SAAB-gépük volt annó - ennyi mondjuk biztos nem kell L-39NG-ből...
 
Osztrákok
Fókuszban az L-39NG és a KC-390.


Mert ebben az országban többször változtattak a légierő tervein, és most az Eurofighter kiegészítésére kiképzőgépek vásárlását irányozzák elő. Az Eurofighter pilótáit jelenleg jelentős költségekkel kell külföldön kiképezni, mivel a hadseregnek nem volt más sugárhajtású repülőgépe a Saab-105-ös kivonása óta. A gyárban a héten tartott bemutatón a gyártók „a legjobb választásnak az osztrák fegyveres erők számára” méltatták készüléküket, és hangsúlyozták az alacsony üzemeltetési költségeket: ezek nagyjából annyiba kerültek, mint amennyibe kerül egy katonai propeller repülőgép üzemeltetése, jóval 10 000 euró alatt. óránként – és a gyakornok pilóták nagyon gyorsan válthattak az Eurofighterre.
 
Osztrákok
Fókuszban az L-39NG és a KC-390.


Mert ebben az országban többször változtattak a légierő tervein, és most az Eurofighter kiegészítésére kiképzőgépek vásárlását irányozzák elő. Az Eurofighter pilótáit jelenleg jelentős költségekkel kell külföldön kiképezni, mivel a hadseregnek nem volt más sugárhajtású repülőgépe a Saab-105-ös kivonása óta. A gyárban a héten tartott bemutatón a gyártók „a legjobb választásnak az osztrák fegyveres erők számára” méltatták készüléküket, és hangsúlyozták az alacsony üzemeltetési költségeket: ezek nagyjából annyiba kerültek, mint amennyibe kerül egy katonai propeller repülőgép üzemeltetése, jóval 10 000 euró alatt. óránként – és a gyakornok pilóták nagyon gyorsan válthattak az Eurofighterre.
A csehek ;)

A
csehek kiterjedt ipari együttműködési lehetőségekre hivatkoznak. "Az L-39NG nem csak cseh, hanem osztrák is" - áll egy állásfoglalásban, Filip Kulštrunk kereskedelmi vezérigazgató pedig elmagyarázza: "Az Aero például tavaly együttműködési megállapodást kötött az osztrák Airborne Technologies céggel. További tárgyalások az együttműködésről folyamatban van az osztrák partnerekkel.”

Ez a közlemény valószínűleg nemcsak a Honvédelmi Minisztériumnak szól, hanem a Kereskedelmi Kamarának is. Három évvel ezelőtt, amikor a helikopter vásárlásáról döntöttek, mindketten gazdasági lendületet reméltek az olasz Leonardo gyártóval való együttműködéstől. Az olasz fegyveres erőkkel együttműködve, amelyeknek meg kell védeniük Ausztriát a korrupció gyanújától, fokozatosan átadja az AW-169m-et a szövetségi hadseregnek. Azonban (a kormányok közötti megállapodás miatt is) alig volt gazdasági együttműködés Olaszországgal.

Ez szerepet játszhat a kiképzőrepülőgép kiválasztásánál – mert a hadsereg már régóta szemmel tartja az olasz M-346-ost, amely állítólag jobban alkalmas légi megfigyelésre, mint az L-39NG. De itt is Leonardo a gyártó, és keveset tudunk arról, hogy Ausztriára milyen gazdasági hatások érik, ha az M-346-os mellett döntenek.