MiG-31 Foxhound (Mikojan-Gurjevics)

Érdekes a MiG-31-es kabinja abból a szempontból, hogy a hátsó kabinban a fordulatszámmérő a - mondhatni nemzetközi - szokásoktól eltérően nem jobboldalt, hanem baloldalon van, miközben az első kabinban meg egyátalán nincs is (vagy csak én nem találtam meg):

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Ennek az az oka, hogy a hátsó kabinban ülő sturman - ljotcsiknak (aki a megnevezésével ellentétben nem kapott pilóta kiképzést, és nem is a navigáció volt a legfontosabb feladata, hanem a fegyverrendszerek kezelése) a radar képernyő volt a legfontosabb munkaeszköze. Az pedig elég terjedelmes volt, és később, a modernizált BM / BSzM változatoknál a két képernyő sem foglalt kevesebb helyet. A műszereket kb. oda rakták, ahol marat hely nekik, ráadásul az egyes változatoknál is különbözött az elrendezésük. A hátsó kabin műszerfalára beépített műszereket szinte csak akkor használták, ha hátul oktató pilóta ült. (A 31-esnek nincs külön oktató változata, az oktató és ellenőrző feladatokat is a harci változattal repülik.)
 
Elég durva lehet egy 500km/h- val repülő gépből kattintani,megcsap a szép rendesen.
Olyan 280-al mentem eddig 2 keréken max,már ott is el kell bújni az idom mögé rendesen, mert megcibál a szél mint állat.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Videók a gép zuhanásáról Moncsegorszkban

Aztán meg jönnek a videók szép sorban :)

Ahogy nézem valamelyik hajtómű adta meg magát és nem tudták eloltani.
Azért ezek elég informatívak lesznek a kivizsgáláshoz.

A világ tele van okostelefonnal, meg már lassan mindenki influenszer, de bezzeg egy éles, viszonyítást is adó UFO felvételt senki nem képes csinálni!:hadonaszos:
 
  • Tetszik
Reactions: fip7 and fishbed
Na, itt nem kellett keresni a gépet, meg a pilótákat.
MiG-31K + Kinzsal kombó duóban
RIA_5973019.HR_.jpg

Közelről
81274e6aa701416a8674c8ffcf8b3c5b.jpg
 
A kinzsal nem régen még csak protó volt, most meg duó-ban kezdték használni. Szegény, gyenge oroszok, lehet őket sajnálni, meg lenézni.
9-A-7660 Kinzsal, hiperszónikus légi rakéta rendszer (A MiG-31 repülőgéppel együtt). Maga a komplexum (rakéta) jelölése 9-Sz-7660. A maximális sebessége 4.080m/s is lehet, tehát a Patriot komplexum 3.000m/s képessége elégtelen ellene, még elméletben is. A Tu-22M3M által hordozott rakéta hatótávolsága már 3.000km.
MiG_31K_Kinzhal_ru.png

333653_O.jpg

A teljes rendszer leírása
http://militaryrussia.ru/blog/topic-896.html
380833_O.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: fip7 and fishbed
A kinzsal nem régen még csak protó volt, most meg duó-ban kezdték használni. Szegény, gyenge oroszok, lehet őket sajnálni, meg lenézni.
9-A-7660 Kinzsal, hiperszónikus légi rakéta rendszer (A MiG-31 repülőgéppel együtt). Maga a komplexum (rakéta) jelölése 9-Sz-7660. A maximális sebessége 4.080m/s is lehet, tehát a Patriot komplexum 3.000m/s képessége elégtelen ellene, még elméletben is. A Tu-22M3M által hordozott rakéta hatótávolsága már 3.000km.
MiG_31K_Kinzhal_ru.png

333653_O.jpg

A teljes rendszer leírása
http://militaryrussia.ru/blog/topic-896.html
380833_O.jpg
Azért ez így ferdítés, mert az alapja (és bem is kis mértékben az alapja, hanem döntően) már évek óta rendszerben van.