De a kérdés, hogy a jól bevált dízel motort miért kellene leváltani?
Nem a dízel motort akarják leváltani.
A hagyományos sebességváltót és az osztóművet akarják leváltani.
Legalábbis én eddig ezt láttam.
De a kérdés, hogy a jól bevált dízel motort miért kellene leváltani?
Nem a dízel motort akarják leváltani.
A hagyományos sebességváltót és az osztóművet akarják leváltani.
Legalábbis én eddig ezt láttam.
eszközökkel-- megfojtani a "kis-mitugrálsz" próbálkozókat. 
Az a 600 lóerő/37 kiló kicsit erős. Esetleg önmagában a szükséges hűtő nyomhat annyit.A Leo 2-nél az 1.500 LE-s motor 2t, a váltó 2,5t , a T-72-nél ugyanezek 1t és 1,5t --emlékeim szerint--, tehát van miből gazdálkodni.
A friss Totalcar szerint a 600(+) LE-s civil motor 8személyautó) 37kg-os!!!
Bár ez nem hangzott el, de szerintem ez az adat a csúcsteljesítményt adja meg. A tartós ennek --a harckocsiüzemmód nehézségi kompenzációját is általam hozzábecsülve-- a harmada lehet, tehát 200-250 LE!!! ...40kg alatt!!!
Nem adták meg, de valószínűleg 15e f/p körüli fordulatszámról lehet szó, a Dieselek 2.600 körül pörögnek legfeljebb.
Korábban beírtam erről, tartós generátor-üzemben elég 650 LE-t tervezni (mert + van akksi!), motornál meg 1.200 LE-t
Ezek alapján tartalákot is betervezve összesen 2.000 LE kell az áramnak oda-vissza, ez pedig a megfizethető-civil-napi műszaki helyzet alapján => 2.000/200x40= 400 kg !!!
Részrehajló voltam, a T-72Hu-ra méreteztem mindent!!! A Leo-2-nek megszorzandó 1,5-ttel! Akkor is qrvq jó!
...de 1.: Miért is lenne érdeke a piacot uraló nagyok gyártóknak, hogy új gyártástechnológia miatt kidobják az aranytojást tojó régit???
Egyszerűbb --piaci/bármilyeneszközökkel-- megfojtani a "kis-mitugrálsz" próbálkozókat.
...de 2.: Szerintem! ...+ : Tévedhetek!
.
Az a 600 lóerő/37 kiló kicsit erős. Esetleg önmagában a szükséges hűtő nyomhat annyit.
A Leo 2-nél az 1.500 LE-s motor 2t, a váltó 2,5t , a T-72-nél ugyanezek 1t és 1,5t --emlékeim szerint--, tehát van miből gazdálkodni.
A friss Totalcar szerint a 600(+) LE-s civil motor ("személyautó-s") 37kg-os, mindennel-is!!!
Bár ez nem hangzott el, de szerintem ez az adat a csúcsteljesítményt adja meg. A tartós teljesítmény ebből --a harckocsi-üzemmód nehézségi kompenzációját is általam hozzábecsülve-- a harmada lehet, tehát 200-250 LE!!! ...40kg alatt!!!
Háttér infó: Nem adták meg, de valószínűleg 15e f/p körüli fordulatszámról lehet szó, a Dieselek 2.600 körül pörögnek legfeljebb.
Korábban beírtam erről: tartós generátor-üzemben elég 650 LE-t tervezni (mert + van akksi!), motornál meg 1.200 LE-t
Ezek alapján tartalákot is betervezve összesen 2.000 LE kell az áramnak oda-vissza, ez pedig a megfizethető-civil-napi műszaki helyzet alapján => 2.000/200x40= 400 kg !!!
Részrehajló voltam, a T-72Hu-ra méreteztem mindent!!! A Leo-2-nek ezek a számok megszorzandók 1,5-tel!
Akkor is/mindenképpen qrvq jó! ...mégsem!
...de 1.: Miért is lenne érdeke a piacot uraló nagyok gyártóknak, hogy új gyártástechnológia miatt kidobják az aranytojást tojó régit???
Egyszerűbb --piaci/bármilyeneszközökkel-- megfojtani a "kis-mitugrálsz" próbálkozókat.![]()
![]()
...de 2.: Terméyzetesen "Szerintem!"
...+ : Tévedhetek!
.
A Leo 2-nél az 1.500 LE-s motor 2t, a váltó 2,5t , a T-72-nél ugyanezek 1t és 1,5t --emlékeim szerint--, tehát van miből gazdálkodni.
A friss Totalcar szerint a 600(+) LE-s civil motor ("személyautó-s") 37kg-os, mindennel-is!!!
Bár ez nem hangzott el, de szerintem ez az adat a csúcsteljesítményt adja meg. A tartós teljesítmény ebből --a harckocsi-üzemmód nehézségi kompenzációját is általam hozzábecsülve-- a harmada lehet, tehát 200-250 LE!!! ...40kg alatt!!!
Háttér infó: Nem adták meg, de valószínűleg 15e f/p körüli fordulatszámról lehet szó, a Dieselek 2.600 körül pörögnek legfeljebb.
Korábban beírtam erről: tartós generátor-üzemben elég 650 LE-t tervezni (mert + van akksi!), motornál meg 1.200 LE-t
Ezek alapján tartalákot is betervezve összesen 2.000 LE kell az áramnak oda-vissza, ez pedig a megfizethető-civil-napi műszaki helyzet alapján => 2.000/200x40= 400 kg !!!
Részrehajló voltam, a T-72Hu-ra méreteztem mindent!!! A Leo-2-nek ezek a számok megszorzandók 1,5-tel!
Akkor is/mindenképpen qrvq jó! ...mégsem!
...de 1.: Miért is lenne érdeke a piacot uraló nagyok gyártóknak, hogy új gyártástechnológia miatt kidobják az aranytojást tojó régit???
Egyszerűbb --piaci/bármilyeneszközökkel-- megfojtani a "kis-mitugrálsz" próbálkozókat.
...de 2.: Terméyzetesen "Szerintem!"
...+ : Tévedhetek!
.
Tehát a britek a büdös életben nem rendszeresítették, csak lerajzolták papíron és csináltak valami makettet és ettől a védjegyük?A harckocsi gyomrában levő forgó lőszertároló, és arra rákötött autotöltő nem csak az orosz harckocsik védjegye, a britek is kísérleteztek ezzel a megoldással
![]()
![]()
![]()
Tehát a britek a büdös életben nem rendszeresítették, csak lerajzolták papíron és csináltak valami makettet és ettől a védjegyük?
Na ezt magyarázd el nekem!!!
Pár kép az Object 187 6. számú prototípusáról, ennek és az 5. prototípusnak az érdekessége a teknő frontpáncélja:
![]()
![]()
![]()
![]()
Az amúgy nekem is feltűnt, hogy az amcsik még gyakorlatozás közben is mindig viselik a kevlár héjat.Nem kellene inkább a harcjármű kezelőknek is kevlár sisak a semmi ellen nem védő "sipka" helyett?
Pl. amcsi harckocsizok sisakban tolják...
Mert nem győznéd tankolni!Harckocsit meg ilyesmit miért nem gyàrtanak civil piacra?

Harckocsit meg ilyesmit miért nem gyàrtanak civil piacra?
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..