Elsőként mindenképp a 737 és 320 kategóriájú gépek pótlása szükséges, mivel általában ezek adják a belföldi járatok gerincét. Avagy a Tu-214 sem véletlen került elő a fiókból, miközben gőzerővel reszelik az MSz-21-et. A Pevek-Moszkva távot is egy 737-800-ason repültem le Nyizsnyevartovszkban utántölve, úgy hogy fullra volt pakolva a gép. A szélestörzsűek alkalmazása szerintem inkább az ilyen Moszkva-Szentpétervár, Moszkva-Kazany, Moszkva-Jekatyerinburg plusz hát az S7 miatt a Moszkva-Novoszibirszk vonalakon lehet megtérülő. Na meg hát ha a külföldet nézzük szélestörzsű szempontból, akkor a török és egyiptomi turistajáratok sem utolsók, a dubai igényt azért az Emirates nagyjából lefedi.Több, mint 20 db 777ER van az Aeroflot flottájában - és akkor a többi orosz operátort nem számoltam (de biztos vagyok benne, hogy a kisebbek/charterek is tartanak hasonlót).