Leopard 2

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Ukrán Leopard 2A4 ERA blokkokkal
 
  • Vicces
Reactions: Miskolci Ogre
  • Vicces
Reactions: Miskolci Ogre
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

A "demokratikusan-objektív" Tweeter:

"Valami hiba történt. Próbáld meg újra betölteni!" :( :(





Csak a képet nem tudod esetleg betenni vhogy?
Érdekelne, hogy a korábban többünk által is logikusnak tartott "ERA-csempézést" a Leo-ra hogyan oldották meg a gyakorlatban!

... főleg a kritikus súly-többlet miatt érdekelne! Az eddigi képek alapján --ukrán talajviszonyok--, alapban is reménytelen a 62(+) tonnával, és ha az ERAWA fullos védelem esetén +4t-t mázsált a T-72nél, akkor a sokkal nagyobb védendő felületű német gépnél nehéz ezt win-win-re kihozni a terepjárás/védelem kettősre nézve!!! :oops:
Nem finomkodva, a "fotelemből", de logikusan LMezve: lehetetlen! Erős kompromisszum lesz vmelyik oldalra, vagy mindkét tulajdonság rosszabb lesz a szükségesnél!

.
 
  • Tetszik
Reactions: Miskolci Ogre
A "demokratikusan-objektív" Tweeter:

"Valami hiba történt. Próbáld meg újra betölteni!" :( :(





Csak a képet nem tudod esetleg betenni vhogy?
Érdekelne, hogy a korábban többünk által is logikusnak tartott "ERA-csempézést" a Leo-ra hogyan oldották meg a gyakorlatban!

... főleg a kritikus súly-többlet miatt érdekelne! Az eddigi képek alapján --ukrán talajviszonyok--, alapban is reménytelen a 62(+) tonnával, és ha az ERAWA fullos védelem esetén +4t-t mázsált a T-72nél, akkor a sokkal nagyobb védendő felületű német gépnél nehéz ezt win-win-re kihozni a terepjárás/védelem kettősre nézve!!! :oops:
Nem finomkodva, a "fotelemből", de logikusan LMezve: lehetetlen! Erős kompromisszum lesz vmelyik oldalra, vagy mindkét tulajdonság rosszabb lesz a szükségesnél!

.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Remélem ez működik
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Remélem ez működik

:) + :hadonaszos:

Igen! Köszzz!!! ;)

.

Ha jól láttam/vettem észre a részleteket, akkor "nem-pehelysúlyú" lett az upgrade:
  • aszem' az eredeti A4-eken nem volt kötény(oldalvédelem), tanultak a görgök között betaláló drón-esetből, amit ha jól írtam, akkor oldalanként 1 Tonnából ússzák meg legkevesebb: összesen 2t-s tétellel "indulunk"(de inkább három lesz az: hosszú a Leo)
  • "Vicceek a fiúk": az ágyú előtt megerősítették egy sok-centis(4-8 ?) lemezzel a --gondolom szerintük már elegendőre az újabb orosz "nyilak" (APFSD...) ellen: 500 ??? (kg),
  • ERA-k elöl a tornyon + oldalt(nem látszik ezen a videón, hogy mennyi): , nagyon sok nem lehet, mert akkor rakni kell súlyt hátra, kiegyensúlyozni a torony-koszorúra jutó terhelést, 1t(onna, de az is inkább bőven a becslésem)!

Mindezek "kb/Saci" 4 t(onna) nehezedik pluszban: Hoppáááá... :oops:




... ami miatt nagyon-nagyon-nagyon "harmatos"/sérülékeny továbbra is:
  • felül a tornyon SEMMI plusz-védelem nem látszik,
  • mivel nem mutatták, ezért a korábbi mellébeszéléseikből és kommunikációjukból esélyesen következtethető: hátul-oldalt is SEMMI
  • ugyanezért: hátul is SEMMI,
  • motor-védelem hátul/oldalt: nincs mutatva=> legfeljebb csirke-rács, szerencsés esetben elég csak...
  • motor felül: SEMMI (oda nem is lehet igazán tenni kiegészítő védelmet: nincs/alig-van szabad hely)

Összegzés a "fotelből, logikusan LMezve:
  • B@szott, nagy alapban,
  • b@szott nehéz alapban
  • kap még "szegény" 3(de inkább 4 tonnát), hááát ... :eek:
  • nem is lehet jól/a szükséges-szintre megcsinálni --mindkét életbe vágó kettős szempontból: védelem/mozgékonyság-- az ukrán terepviszonyokra!
  • ... +: szerintem!

U.I: ... a magyar terepviszonyok az ország bő 70%-án hasonlók!!! :oops: Hmmm ...

.
 
Miről beszélsz? o_O
Olvass már utána! A Leopárd 2A4 alváz még a KWSII-est se bírta el, a Leopárd 2A5/6 alvázakat gyakorlatilag újraépítették XD



Nem igaz, lásd fentebb. Kiszámoltam újra. Nem kell a maszatolás. Az orosz tankoknak jobb a talajnyomása, és ugyan olyan a teljesítmény tömeg aránya. Kivéve a T-80BVM-et, mert az mindent lenyom ezen a téren.

A görög tenderes írást meg elő kellene keresni, amit anno lefordítottam. Minden benne van amit e téren tudni kell.
A Leo2 A6 talajnyomása 0,91 atm. A T72 B3é 0,90.
 
  • Tetszik
Reactions: Vogon
@fip7 , tudod mit? Neked van igazad. Az orosz tényleg nem akart soha 1500 LE-s motort. Tényleg hülye ebből a tekintetből a német és az amerikai is. Egy fele ekkorát kellett volna a Leo2A4-be és az Abramsbe is tenni. És menet közben mindig buherálni, hogy egyre nagyobb és nagyobb teljesítményű legyen. Tényleg nem azért kísérletezett ő is gázturbinával az imádott T-80U-dnál, csak soha nem érte el az 1500 LE-t, ez az orosz önmérséklet jele volt, nem annak, hogy megpróbálta, de nem érte el.
Lehet ragaszkodni az olyanokhoz, hogy hát ő nem is akarta, sem a motorban, a súlyban is ő 55tonnát tartott.

Szerintem ezek után mindenki el tudja dönteni, hogy szerinte a 0,95 az jó, de az 1 már használhatatlan. Főleg úgy, hogy az A4 még alatta is van a kedvencednek. De húzol egy határt, amitől már nem jó, hanem használhatatlan. Tömegben, talajnyomásban, LE-ben.

Ezek után felőlem lehet mantráznod, hogy vak az, aki nem látja, csak az Abrams és az orosz az, ami jó. A Leo2 meg szar. És szegény oroszok nem is értik a korrupciót, csupán ezért veszítenek a görög és a svéd esetben. Nem tudom a továbbiakban komolyan venni, hogy te magad is elismered, hogy folyamatosan közelíti az orosz érték az amerikai és német értékeket mind LE/t-ban (amivel valóban kezdi ledolgozni a hátrányát), mind talajnyomásban (amit leront nagyjából az ő értékükre, hogy más paraméterekben felzárkózzon), de megrögzötten hajtogatod, hogy amúgy ez csak azért van, mert az orosz az jó, húzol egy vonalat, hogy eddig jó, a német meg szar, hiszen az pont kiesett.

És én abszolút nem sztárolom a németet. Az orosz már a '80-as években kidolgozott kész rendszereket csinált APS-ből. Amit a német és amcsi most nézeget csak, hogy jó lenne neki is. (Csak közben ő is smuci volt, hogy felrakja.) A döntött páncél jóval korábban tömeggyártásba került náluk a T-34-gyel, mint a németeknél (akik a Párducnál és a Tigris II-nél elkezdték alkalmazni) vagy akár annál az Egyesült Államoknál, akitől ezt igazából megvásárolták. És az Armatánál is én nem csodálkoznék műszaki okokból, ha úgy vonulna be a történelemben, mint az első jelentős és kész MBT unmaned toronnyal.
Az orosz tanképítő iskola nem rossz. De meg kell nézni, hogy milyen motort vettek át a koreaiak a K2-höz! Hogy a török először kihez ment és utána hogy próbálja most a koreait átvenni. (Valahogy nem azt mondták hegyvidéki terepen, hogy nekik 750-1000 LE teljesen elég, mert így a legoptimálisabb.) Ahogy még a szintén 1500 LE-s amerikai Abrams sem tudja utolérni a mennyi üzemanyagból mennyi pacit csinálunk mutatóban.

Rajtad kívül mindenki német rajongó és csupán ezért látja úgy, hogy Európában, Koreában és Törökországban, amik nem olajban bővelkedő helyek, ott komoly szempont a fogyasztás, a karbantartás költsége. És csak te éles szemed látja, hogy Svédországban és Görögországban, ahol 90% hegy, ott ezek használhatatlanok. Csak mégis megvették és azóta is használják. Csak elvakult német rajongó LM is amiatt, hogy a T-72-t ő is úgy kezdte upgradelni, hogy plusz motorerő. Csak te látod, hogy ez egy teljesen elvetélt, szánalmas erőlködés a németektől, amit csinálnak.
 
  • Tetszik
Reactions: Pogány