[HUN] Leopard 2

KMW hozzájárulása nélkül biztos, hogy nem kezdhetne az RM az A7-esekre StrikeShiled paneleket csavarozgatni, átalaktgatni - a világ már csak így működik. Egy civil autóra is bukod a garanciát ha elkezded átalakítgatni a gyártó jóváhagyása és közreműködése nélkül.

Úgy mint a mercikre. :D ott is bukta a sereg a garit.

De ha jópènzèrt a gyár rakja rá, akkor megmarad.
Ne hülyéskedjetek má'!
Ha megnézitek, akkor a StriekShield elemei a Leopard 2-re egyszerűen felrakhatóak.
Az összes olyan helyen van, ami a javítható, és leszerelhető plusz páncélzat helyére egyszerűen felrakható:
exeyxnv8nlz61.jpg

Semmilyen komoly átalakítás nem szükséges. Ráadásul a teszteken csak a toronyra pakoltak csempéket.
A kábelezést meg csak megoldjál már!
A kendács páncélozott Unimog meg azért cseszte ki a biztosítékot, mert a terheléssel túlléptek tervezési határokat. Így érthető, hogy ugrott a gari.
Itt ilyenről nem lenne szó.
A Leopardok esetén meg ne feledjük, hogy pár darabos készletben megvettük a városi harci páncélkészletet is. Tehát eleve tudni kell a cserélhető páncélzatot lokálisan is cserélni. De ez alap is a modern harckocsiknál. Egyszerűbb a sérült tankot modul rendszerben cserélni.
 
Ne hülyéskedjetek má'!
Ha megnézitek, akkor a StriekShield elemei a Leopard 2-re egyszerűen felrakhatóak.
Az összes olyan helyen van, ami a javítható, és leszerelhető plusz páncélzat helyére egyszerűen felrakható:
exeyxnv8nlz61.jpg

Semmilyen komoly átalakítás nem szükséges. Ráadásul a teszteken csak a toronyra pakoltak csempéket.
A kábelezést meg csak megoldjál már!
A kendács páncélozott Unimog meg azért cseszte ki a biztosítékot, mert a terheléssel túlléptek tervezési határokat. Így érthető, hogy ugrott a gari.
Itt ilyenről nem lenne szó.
A Leopardok esetén meg ne feledjük, hogy pár darabos készletben megvettük a városi harci páncélkészletet is. Tehát eleve tudni kell a cserélhető páncélzatot lokálisan is cserélni. De ez alap is a modern harckocsiknál. Egyszerűbb a sérült tankot modul rendszerben cserélni.
Nem arról van szó, hogy meg lehet e csinálni.
Akár jó is lessz.
Hanem hogy az egyik nagy cèg engedi e a másiknak, hogy annak a termèkèt rakják a gèpekre.
Ha megegyeznek, persze nem problèma.


Nem az unimogra gondoltam.
G270esekre amire rácsot raktak. Megfúrva a karosszèriát.
 
Nem arról van szó, hogy meg lehet e csinálni.
Akár jó is lessz.
Hanem hogy az egyik nagy cèg engedi e a másiknak, hogy annak a termèkèt rakják a gèpekre.
Ha megegyeznek, persze nem problèma.


Nem az unimogra gondoltam.
G270esekre amire rácsot raktak. Megfúrva a karosszèriát.
Mivel a páncél elemek különben is cserélhetőek, így nem gondolom, hogy ez gar. vesztést vonna magával.
Ez kb. olyan, mintha garancia vesztést okozna az, hogy gumit cserélsz a kocsin. Vagy mintha átfestenéd a gyári álcamintát. (Ez úgy is elég népszerű topic itt a Fórumon :D )
 
Mivel a páncél elemek különben is cserélhetőek, így nem gondolom, hogy ez gar. vesztést vonna magával.
Ez kb. olyan, mintha garancia vesztést okozna az, hogy gumit cserélsz a kocsin. Vagy mintha átfestenéd a gyári álcamintát. (Ez úgy is elég népszerű topic itt a Fórumon :D )
Itt inkább az elektronikus rendszerek átszerelése okozna garivesztést.

Pézér tuti megengedik. De amúgy meg ha helyzet van pont nem érdekelne senkit és ha szükséges mókolódna rá a ràcs meg a napfénytető is.
 
Ne hülyéskedjetek má'!
Ha megnézitek, akkor a StriekShield elemei a Leopard 2-re egyszerűen felrakhatóak.
Az összes olyan helyen van, ami a javítható, és leszerelhető plusz páncélzat helyére egyszerűen felrakható:
exeyxnv8nlz61.jpg

Semmilyen komoly átalakítás nem szükséges. Ráadásul a teszteken csak a toronyra pakoltak csempéket.
A kábelezést meg csak megoldjál már!
A kendács páncélozott Unimog meg azért cseszte ki a biztosítékot, mert a terheléssel túlléptek tervezési határokat. Így érthető, hogy ugrott a gari.
Itt ilyenről nem lenne szó.
A Leopardok esetén meg ne feledjük, hogy pár darabos készletben megvettük a városi harci páncélkészletet is. Tehát eleve tudni kell a cserélhető páncélzatot lokálisan is cserélni. De ez alap is a modern harckocsiknál. Egyszerűbb a sérült tankot modul rendszerben cserélni.
Amire hivatkozol, az az RM Revolution upgrade kitje, amit az RM az A0-A4 variánsokhoz dolgozott ki. Ha bevásárolnánk akárhonnan A4-ket és megrendelnénk az RM-től az upgradet, akkor a kit részeként megkaphatnánk az SS-et, mert az RM már a saját pénzén elvégezte az integrációt. Az A5-A7 verziókhoz nem készült ilyen integráció.
 
Amire hivatkozol, az az RM Revolution upgrade kitje, amit az RM az A0-A4 variánsokhoz dolgozott ki. Ha bevásárolnánk akárhonnan A4-ket és megrendelnénk az RM-től az upgradet, akkor a kit részeként megkaphatnánk az SS-et, mert az RM már a saját pénzén elvégezte az integrációt. Az A5-A7 verziókhoz nem készült ilyen integráció.
Nem! Az A5 felett is moduláris a tornyon lévő páncélzat.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Az meg, hogy leveszed, és az eredeti helyett egy olyan modult teszel vissza, amelyikre már ráhegesztettek egy Strikeshield csempét, nem egy kvantummechanikai tétel.
Ugye a StrikeShiled meg arról híres, hogy teljesen moduláris. Egy csempében van benne a radar, az optika, és maga a többszörös töltet is!
Tehát nincs szükség komoly integrációra.
 
Itt inkább az elektronikus rendszerek átszerelése okozna garivesztést.

Pézér tuti megengedik. De amúgy meg ha helyzet van pont nem érdekelne senkit és ha szükséges mókolódna rá a ràcs meg a napfénytető is.
Nem vagyok benne biztos, hogy a StrikeShieldnél szükséges bármilyen extra integráció a harckocsi egyéb elektromos rendszereibe. .
Ez egy független rendszer. Emlékezzünk vissza, hogy a Fuchs-ra, meg a HX kabinra is simán felpakolták.
Pont az a jó benne, hogy mind az érzékelőket, mind az effektorokat is tartalmazza a csempe. Az meg, hogy esetleg egyel több berendezés van küzdőtérben, az nem okozhat garanciális problémát. Még csak a páncéltestet sem kell extrán megfúrni ehhez, mert egész biztosan több helyen is át van "törve" a torony páncélzata, hiszen a tornyon lévő ködgránát vetők, meg az fegyvertorony kábelei valahogy csak bemennek toronyba.
 
Ugye a StrikeShiled meg arról híres, hogy teljesen moduláris. Egy csempében van benne a radar, az optika, és maga a többszörös töltet is!
Tehát nincs szükség komoly integrációra.
A külsőségek elég modul rendszerűek, vagy azzá lehet tenni. A csempék meg pofon egyszerűek:
JUkaixE.png

De az egésznek van egy nem is olyan kicsi elektronikus agya, ami a sok szenzort és tölteteket központilag vezérli, annak kábelrengetegje, amit olyan formában kell elhelyezni, hogy az ABV stb. képesség megmaradjon. Utólag bármire csak úgy rákomponálni sem annyira egyszerű ám...
 
A külsőségek elég modul rendszerűek, vagy azzá lehet tenni. A csempék meg pofon egyszerűek:
JUkaixE.png

De az egésznek van egy nem is olyan kicsi elektronikus agya, ami a sok szenzort és tölteteket központilag vezérli, annak kábelrengetegje, amit olyan formában kell elhelyezni, hogy az ABV stb. képesség megmaradjon. Utólag bármire csak úgy rákomponálni sem annyira egyszerű ám...
A kábelrengeteget a rátét páncéllemezek mögött el lehet vezetni. Az egyes modulok kábelei miatt nem kell külön-külön megfúrni a torony belső lemezét. Ezeket egyesíthetők.
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
Ahhoz fúrkálni kell. Nem véletlen az, hogy az A7+-nál úgy van kialakítva a tornyot, hogy alkalmas legyen utólag APS felszerelésre.
Nem!
Az A7+ pont nem úgy van kialakítva. Arra lett utólag ráhenkölve ocsmány módon. Azzal pont az a baj, hogy sérülékeny a felfogatott radarérzékelő. Könnyebben leszakadhat még nem direct hit esetén is.
Az A8-be az ékpáncélba aplikálták az érzékelőt.
Ettől a kabelek elvezetése simán megoldható az ékpancél üregeiben.
Ha civil példát választanék, akkor a fali vs falon kívüli kapcsolót hoznám fel.