Trophy nem 360 fokos?Szerintem megérne egy oldalsó, hátsó védelmet.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Trophy nem 360 fokos?Szerintem megérne egy oldalsó, hátsó védelmet.
Van különbség.Trophy nem 360 fokos?
Úgy mint a mercikre. ott is bukta a sereg a garit.Akkor hogyan teszik rá a tyúkketrecet?
KMW hozzájárulása nélkül biztos, hogy nem kezdhetne az RM az A7-esekre StrikeShiled paneleket csavarozgatni, átalaktgatni - a világ már csak így működik. Egy civil autóra is bukod a garanciát ha elkezded átalakítgatni a gyártó jóváhagyása és közreműködése nélkül.
Ne hülyéskedjetek má'!Úgy mint a mercikre. ott is bukta a sereg a garit.
De ha jópènzèrt a gyár rakja rá, akkor megmarad.
Nem arról van szó, hogy meg lehet e csinálni.Ne hülyéskedjetek má'!
Ha megnézitek, akkor a StriekShield elemei a Leopard 2-re egyszerűen felrakhatóak.
Az összes olyan helyen van, ami a javítható, és leszerelhető plusz páncélzat helyére egyszerűen felrakható:
Semmilyen komoly átalakítás nem szükséges. Ráadásul a teszteken csak a toronyra pakoltak csempéket.
A kábelezést meg csak megoldjál már!
A kendács páncélozott Unimog meg azért cseszte ki a biztosítékot, mert a terheléssel túlléptek tervezési határokat. Így érthető, hogy ugrott a gari.
Itt ilyenről nem lenne szó.
A Leopardok esetén meg ne feledjük, hogy pár darabos készletben megvettük a városi harci páncélkészletet is. Tehát eleve tudni kell a cserélhető páncélzatot lokálisan is cserélni. De ez alap is a modern harckocsiknál. Egyszerűbb a sérült tankot modul rendszerben cserélni.
Mivel a páncél elemek különben is cserélhetőek, így nem gondolom, hogy ez gar. vesztést vonna magával.Nem arról van szó, hogy meg lehet e csinálni.
Akár jó is lessz.
Hanem hogy az egyik nagy cèg engedi e a másiknak, hogy annak a termèkèt rakják a gèpekre.
Ha megegyeznek, persze nem problèma.
Nem az unimogra gondoltam.
G270esekre amire rácsot raktak. Megfúrva a karosszèriát.
Itt inkább az elektronikus rendszerek átszerelése okozna garivesztést.Mivel a páncél elemek különben is cserélhetőek, így nem gondolom, hogy ez gar. vesztést vonna magával.
Ez kb. olyan, mintha garancia vesztést okozna az, hogy gumit cserélsz a kocsin. Vagy mintha átfestenéd a gyári álcamintát. (Ez úgy is elég népszerű topic itt a Fórumon )
Amire hivatkozol, az az RM Revolution upgrade kitje, amit az RM az A0-A4 variánsokhoz dolgozott ki. Ha bevásárolnánk akárhonnan A4-ket és megrendelnénk az RM-től az upgradet, akkor a kit részeként megkaphatnánk az SS-et, mert az RM már a saját pénzén elvégezte az integrációt. Az A5-A7 verziókhoz nem készült ilyen integráció.Ne hülyéskedjetek má'!
Ha megnézitek, akkor a StriekShield elemei a Leopard 2-re egyszerűen felrakhatóak.
Az összes olyan helyen van, ami a javítható, és leszerelhető plusz páncélzat helyére egyszerűen felrakható:
Semmilyen komoly átalakítás nem szükséges. Ráadásul a teszteken csak a toronyra pakoltak csempéket.
A kábelezést meg csak megoldjál már!
A kendács páncélozott Unimog meg azért cseszte ki a biztosítékot, mert a terheléssel túlléptek tervezési határokat. Így érthető, hogy ugrott a gari.
Itt ilyenről nem lenne szó.
A Leopardok esetén meg ne feledjük, hogy pár darabos készletben megvettük a városi harci páncélkészletet is. Tehát eleve tudni kell a cserélhető páncélzatot lokálisan is cserélni. De ez alap is a modern harckocsiknál. Egyszerűbb a sérült tankot modul rendszerben cserélni.
Nem! Az A5 felett is moduláris a tornyon lévő páncélzat.Amire hivatkozol, az az RM Revolution upgrade kitje, amit az RM az A0-A4 variánsokhoz dolgozott ki. Ha bevásárolnánk akárhonnan A4-ket és megrendelnénk az RM-től az upgradet, akkor a kit részeként megkaphatnánk az SS-et, mert az RM már a saját pénzén elvégezte az integrációt. Az A5-A7 verziókhoz nem készült ilyen integráció.
Nem vagyok benne biztos, hogy a StrikeShieldnél szükséges bármilyen extra integráció a harckocsi egyéb elektromos rendszereibe. .Itt inkább az elektronikus rendszerek átszerelése okozna garivesztést.
Pézér tuti megengedik. De amúgy meg ha helyzet van pont nem érdekelne senkit és ha szükséges mókolódna rá a ràcs meg a napfénytető is.
A külsőségek elég modul rendszerűek, vagy azzá lehet tenni. A csempék meg pofon egyszerűek:Ugye a StrikeShiled meg arról híres, hogy teljesen moduláris. Egy csempében van benne a radar, az optika, és maga a többszörös töltet is!
Tehát nincs szükség komoly integrációra.
A kábelrengeteget a rátét páncéllemezek mögött el lehet vezetni. Az egyes modulok kábelei miatt nem kell külön-külön megfúrni a torony belső lemezét. Ezeket egyesíthetők.A külsőségek elég modul rendszerűek, vagy azzá lehet tenni. A csempék meg pofon egyszerűek:
De az egésznek van egy nem is olyan kicsi elektronikus agya, ami a sok szenzort és tölteteket központilag vezérli, annak kábelrengetegje, amit olyan formában kell elhelyezni, hogy az ABV stb. képesség megmaradjon. Utólag bármire csak úgy rákomponálni sem annyira egyszerű ám...
Azért ne cigánykodjunk már páncélozott kábelcsatornával.A kábelrengeteget a rátét páncéllemezek mögött el lehet vezetni. Az egyes modulok kábelei miatt nem kell külön-külön megfúrni a torony belső lemezét. Ezeket egyesíthetők.
Miért kellene páncélozni?Azért ne cigánykodjunk már páncélozott kábelcsatornával.
Nem nagyon emlékszer a szírek tapasztalataira a polgárháborúból? Arról beszélt a harckocsizó, hogy nagyon sérülékenyek a pancéltesten kívül futó kábelcsatornák.Miért kellene páncélozni?
De ahogy írtam is, nem kívül kell ezt elvezetni, hanem a torony szerkezeti acélja és a rátét páncél között.Nem nagyon emlékszer a szírek tapasztalataira a polgárháborúból? Arról beszélt a harckocsizó, hogy nagyon sérülékenyek a pancéltesten kívül futó kábelcsatornák.
Ahhoz fúrkálni kell. Nem véletlen az, hogy az A7+-nál úgy van kialakítva a tornyot, hogy alkalmas legyen utólag APS felszerelésre.De ahogy írtam is, nem kívül kell ezt elvezetni, hanem a torony szerkezeti acélja és a rátét páncél között.
Konkrétan a Trophy felszerelésére - nem akármelyik APS-ére!Ahhoz fúrkálni kell. Nem véletlen az, hogy az A7+-nál úgy van kialakítva a tornyot, hogy alkalmas legyen utólag APS felszerelésre.
Nem!Ahhoz fúrkálni kell. Nem véletlen az, hogy az A7+-nál úgy van kialakítva a tornyot, hogy alkalmas legyen utólag APS felszerelésre.