Ka-50 Black Shark "Hokum A" / Ka-52 Alligator "Hokum B" (Kamov, Szovjetunió)

1887290425_0:0:3072:2048_1440x900_80_1_1_ccd8ced5f0262340fca8677886e9c30b.jpg.webp
 
Alapvetően ebből a szögből a törzs alatt elhelyezett különböző érzékelők, a gépágyú, a szárnyvégen a zavaró, a lokátor doom, a futómű részletei nagyon jól láthatóak, kiértékelhetőek, de ami a leginkább érdekes, hogy a függesztett fegyverzet csak 2×3 db Igla repülőgépek elleni rakéta.
 
Alapvetően ebből a szögből a törzs alatt elhelyezett különböző érzékelők, a gépágyú, a szárnyvégen a zavaró, a lokátor doom, a futómű részletei nagyon jól láthatóak, kiértékelhetőek, de ami a leginkább érdekes, hogy a függesztett fegyverzet csak 2×3 db Igla repülőgépek elleni rakéta.
2×2 az a 2×3 Igla.
 
A Ka-52 bemutatórepülése a Dubai Airshow-n. Zene nélkül. Angol és arab nyelvű kommentárral. Jól repültek, de a leszállás nem volt szép. Elsiették, vagy elsiettették őket, hogy mehessen a következő gép.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Ka-52, az "SZVO csillaga". Két részes cikk, pilóták írták.
 
A modernizált Vityebszk jobban megvédi a helikoptereket a légvédelmi rakétáktól

 
Kannibalizáció - úgy látszik az oroszok feláldostak pár Ka-52-est alkatrészekre:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

A kannibalizáció egyik áldozata mint "83 voros" RF-13422 volt identifikálva

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Vicces
Reactions: fip7 and tomippo
Kannibalizáció - úgy látszik az oroszok feláldostak pár Ka-52-est alkatrészekre:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

A kannibalizáció egyik áldozata mint "83 voros" RF-13422 volt identifikálva

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Ebben semmi fura nincs, ha egyet szarrá lőnek de visszakecmereg és nem lehet javítani tábori körülmények közt, akkor mindent leszednek róla mielőtt visszaküldik a gyárba.
 
Az operátor vezet, a pilóta pedig a HUD-nál lévő, egyik, "Szetka-Rabota" (háló-munka) nevű üzemmódváltó kapcsoló működését mutatja meg
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Pilononkent egy raketta.
Spike NLOS kategória, abból sem 16-ot visznek jellemzően a helikopterek. Nagy, drága, messzire megy, ezt nem is éri meg minden szarra ellőni, tipikusan nem egy koszlott Bradley/Bmp3 ra fognak ilyennel lőni, hanem high value célpontra, vagy olyanra ami veszélyes lehet magára a kopterre ha közel (hagyományos Ataka/Vikhr távon 6-8 km) menne. Mikor megcsapnak vele egy Iris-T, vagy NASAMS parancsnoki egységet/radart, máris jó lesz ez a pilononként egy rakéta is, a másik pilonon meg ott lehet 6 Vikhr, vagy Ataka, 20 x80mm NIR, 2 x Igla, és van 6 pilon, plusz a 30-as gépágyú. Szerintem panasz a Ka-52 tűzerejére igazából nem nagyon lehet, s ez a 305-ös gyártmány kiválóan kiegészíti az eddig is meglévő arzenált, felülről!
 
Nem,jellemzoen sz AH60/64 sem visz jellemzoen sok NLOSt.
Viszont vosz mellette mást.
NLOS harcaszati szerepe idealis esetben az,hogy niztonsagos tavolsagbol kiszedje a csapatlegvedelem helire veszelyes elemeit.Utana a tobbi eszkozevel biztonsaggal tud "dolgozni"