Kifordulás azt jelenti,hogy elhagyja a lővonalat,és légvédelem elleni kitérő manőverbe kezdhet.
No ez az,amit a vezetősugaras rakétával nem lehet megcsinálni.És nem is látsz ilyet a felvételen.A célbavazatés befejezése után kezd csak komoly manőverbe (gyors sűllyedésbe),addig előre-hátra (megfodrulva) mozog a lővonalon.
120km/h a légvédelemnek meg nem sebesség.
Mozogni,fizikailag korlátozottan manőverezni még a vezetékes irányitású rakétákkal is tudtak a helik.Vezető sugaras sem sokkal jobb (Kamovon az orr alatt lóg a szezortorony,azért megfordulhat-Mi28on a másképpen elhelyezett műszercsomag miatt azzal a géppel ilyet nem lehet csinálni).
De ez harcászatilag nem manőverezés.Csak mozgás.A harctéren az számit manővernek,ami befolyásolja az ellen lehetőségeit.Ez a mozgás,amit a rakéta irányitásának elvesztése nélkül csinálni tud a Kamov,nem olyan manőverező mozgás,ami számitana a légvédelem elkerülése szempontjábol-harcászatilag nem manőver.
Harctéren meg kéretik a manőver fogalmát harcászatilag értelmezni.
Szerintem túlpörgöd ezt a dolgot. HA nagy a vész, egyszerűen elengedi a dolgot, megszakítja a rávezetést és elkezdi a kitérő manővert. -1 rakéta - ami úgyis szar vezetősugaras - és kész.