[BIZTPOL] Kína

Az árazás tekintetében jelenleg valóban előnyben vannak de ez szerintem nem egy végleges és behozhatatlan dolog, mivel pont a kereslet - kínálat szabályai szerint a többi autó vállalat is el fog jutni oda, (kénytelen lesz) hogy olcsóbbá tegyék a saját termékeiket, csak mivel Európában a kínai elektromos kocsik csak most fognak elterjedni, igazán ezért ezidáig az alacsonyabb ár nem volt "kényszerítő erő".
europáról beszélünk túl nagy az arc és a kapzsiság ahhoz hogy áratcsökkentsen.
lásd infáció. tudták a kiskereskedelmi üzletláncok hogy el fog szabadulni és középtávon magukkal csesznek ki. de őket a rövidtávú meggazdagodás érdekelte mert úgy voltak vele hogy ami pénzt most betudnak szedni azt ha csökkeni is fog a kereslet és inflálodik is a pénz addig be tudja fektetni meg tudja forgatni....

ugyan ez lessz autoval is semmi jelét nem látom annak hogy árcsökkentésbe kezdene bármelyik europai gyártó is. inkább innovál éés probálja drágában eladni.

ugyan az mint a hadiipar. a leopárd a5 kor csúcstankja volt x árba létrejött az A6 és nem az történt hogy akkor az A5 ára lecsökken és helyére bejön az A6 hanem az hogy az A5 maradt eredeti árba (mégha kapható nem is volt akkor is) X összeg és ehhez jött hozzá Y összeg és így lett beárazva az A6 ... Nem hiába hogy az A8 többszöröse egy korabeli A4 nek (miközbe az akkori A4 is a kor csúcsteknilógiáját képviselte...)
 
ftcms%3Acf8b7846-d89b-40fd-bc09-847d53c517d6


Az USA flottája első körben öregedni fog, mert egyre nehezebb lesz új hajókkal pótolni a hiányt (az AUKUS tengeralattjáró kudarcuk volt az első jel, tehát, hogy nem fognak tudni Ausztráliának atomtengeralattjárót szállítani a mi életünkben, mert a saját programjuk is akadozik) és egyáltalán felújítani a régieket. Aztán régiek végleges kiesésével megindul a számbeli hanyatlásuk. Probléma lesz ugyanis a beleölt milliárdok ellenére az egyre növekvő szakember és szakmunkáshiány is. A vége hasonlatos lesz a Royal Navy mostani végéhez, tehát, hogy lesz pár böhöm hajójuk, meg némi kisérőhajó, de azok se lesznek üzembiztosak és már legénység se lesz rájuk, mert egy woke Amerika nem termel katonákat, ahogy szakmunkásokat sem.
 
ftcms%3Acf8b7846-d89b-40fd-bc09-847d53c517d6


Az USA flottája első körben öregedni fog, mert egyre nehezebb lesz új hajókkal pótolni a hiányt (az AUKUS tengeralattjáró kudarcuk volt az első jel, tehát, hogy nem fognak tudni Ausztráliának atomtengeralattjárót szállítani a mi életünkben, mert a saját programjuk is akadozik) és egyáltalán felújítani a régieket. Aztán régiek végleges kiesésével megindul a számbeli hanyatlásuk. Probléma lesz ugyanis a beleölt milliárdok ellenére az egyre növekvő szakember és szakmunkáshiány is. A vége hasonlatos lesz a Royal Navy mostani végéhez, tehát, hogy lesz pár böhöm hajójuk, meg némi kisérőhajó, de azok se lesznek üzembiztosak és már legénység se lesz rájuk, mert egy woke Amerika nem termel katonákat, ahogy szakmunkásokat sem.
Én erről lemaradtam. Tehát ha jól értem az USA előbb megfurta a franciák 50 milliárdos tengeralattjáró üzletet, majd nem tudja teljesíteni a rendelést? Ez kemény.
 
Nekem az szűrődött le, hogy nem igazán működik, hogy különválasztjuk a civil és a katonai hajógyártást. Leépítjuk/kiszervezzük a civilt, a katonai meg meglesz valahogy. Ha ez a trend, ebben az ütemben folytatódik, 25-30 év múlva Kína minden téren előzheti őket.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Nekem az szűrődött le, hogy nem igazán működik, hogy különválasztjuk a civil és a katonai hajógyártást. Leépítjuk/kiszervezzük a civilt, a katonai meg meglesz valahogy. Ha ez a trend, ebben az ütemben folytatódik, 25-30 év múlva Kína minden téren előzheti őket.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Milyen téren nem előzte őket? A hajógyártásról volt szó (ez nem előzés, az amerikai hajógyártás megszűnt lényegében). De ott van mondjuk az autógyártás:
world-motor-vehicle-production-2023-1024x576.png

És nemcsak gyártásban, eladásban is:
Motor-vehicle-Production-Infographics.png


Lényegében minden iparágban győztesek lassan, csak néhány kivétel van, mint a repülőgépipar mondjuk, vagy a chipgyártás. De 2030 környékére jósolják ezekben az utolsónak maradt családi ezüstökben is a kínai hatalomátvételt a mennyiségi produkcióban. Szemünk láttára döglik meg a Boeing vagy éppen jön föl a kínai chipgyártás mint a talajvíz. A nyugati bulinak vége van, nagyon. Ez most ténylegesen a vég, már agyalágyultnak számít az a fajta idióta, aki a "hanyatló nyugattal" viccelődik, amikor felhívják a figyelmét arra, hogy nem hanyatlás van, hanem már zuhan a szakadékban a Nyugat. Az a Nyugat, amelynek nincsenek tartalékai. Elsősorban humán tartalékai egy talpraálláshoz. A woke oktatásra és a woke emberanyagra+a harmadik világ legaljából idecsődült migránsokra semmit nem lehet akkor sem újjáépíteni, akkor se, ha a végórákban megpróbálnák megemberelni magukat és megpróbálni az újjákezdést. Talán a kínai birodalom összeomlása a XIX. században az a folyamat, amivel Európa jövőjét le lehet írni. Sok a hasonlóság a rothadó EU és a Csing-dinasztia utolsó évszázada között: az egyre nagyobbra duzzadó, a valóságtól függetlenül működő központi bürökrácia, a lakosság teljes magárahagyottsága, a külföldiek és mindenféle belső kisebbség pusztító uralma, lázadásai, betörései, a gazdaság gyors hanyatlása, a maradék tőke gyorsuló kiáramlása, a katonai védtelenség (a NATO egy tartalékok és képességek nélküli, háborúra képtelen vicc, mint kiderült).

Persze mi magyarok is bajban vagyunk, mert ez az átkozott Ukrajna elválaszt minket attól az Oroszországtól, amelyen kersztül természetes módon kapcsolódni tudnánk Kínához és a kínai gazdasághoz a kontinentális útvonalon. Elpusztulunk a Nyugattal, ha nem pusztul el Ukrajna. Vagy nem nyitunk kapukat a világtengerekre a Balkánon át. Nem trieszti bohóckodásra gondolok, hanem egy Nyugattól védett, valóságos szerb-montenegrói korridorra mondjuk.
 
Milyen téren nem előzte őket? A hajógyártásról volt szó (ez nem előzés, az amerikai hajógyártás megszűnt lényegében). De ott van mondjuk az autógyártás:
world-motor-vehicle-production-2023-1024x576.png

És nemcsak gyártásban, eladásban is:
Motor-vehicle-Production-Infographics.png


Lényegében minden iparágban győztesek lassan, csak néhány kivétel van, mint a repülőgépipar mondjuk, vagy a chipgyártás. De 2030 környékére jósolják ezekben az utolsónak maradt családi ezüstökben is a kínai hatalomátvételt a mennyiségi produkcióban. Szemünk láttára döglik meg a Boeing vagy éppen jön föl a kínai chipgyártás mint a talajvíz. A nyugati bulinak vége van, nagyon. Ez most ténylegesen a vég, már agyalágyultnak számít az a fajta idióta, aki a "hanyatló nyugattal" viccelődik, amikor felhívják a figyelmét arra, hogy nem hanyatlás van, hanem már zuhan a szakadékban a Nyugat. Az a Nyugat, amelynek nincsenek tartalékai. Elsősorban humán tartalékai egy talpraálláshoz. A woke oktatásra és a woke emberanyagra+a harmadik világ legaljából idecsődült migránsokra semmit nem lehet akkor sem újjáépíteni, akkor se, ha a végórákban megpróbálnák megemberelni magukat és megpróbálni az újjákezdést. Talán a kínai birodalom összeomlása a XIX. században az a folyamat, amivel Európa jövőjét le lehet írni. Sok a hasonlóság a rothadó EU és a Csing-dinasztia utolsó évszázada között: az egyre nagyobbra duzzadó, a valóságtól függetlenül működő központi bürökrácia, a lakosság teljes magárahagyottsága, a külföldiek és mindenféle belső kisebbség pusztító uralma, lázadásai, betörései, a gazdaság gyors hanyatlása, a maradék tőke gyorsuló kiáramlása, a katonai védtelenség (a NATO egy tartalékok és képességek nélküli, háborúra képtelen vicc, mint kiderült).

Persze mi magyarok is bajban vagyunk, mert ez az átkozott Ukrajna elválaszt minket attól az Oroszországtól, amelyen kersztül természetes módon kapcsolódni tudnánk Kínához és a kínai gazdasághoz a kontinentális útvonalon. Elpusztulunk a Nyugattal, ha nem pusztul el Ukrajna. Vagy nem nyitunk kapukat a világtengerekre a Balkánon át. Nem trieszti bohóckodásra gondolok, hanem egy Nyugattól védett, valóságos szerb-montenegrói korridorra mondjuk.
Annyi kieg., hogy pl. a kínai autogyártásban nagy hányad az ottani európai autógyártók részesedése. Még....
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
Brand-2.png

Ebből jól látszik, hogy a sorrendet az elektromos borította fel.
EV-Brand-4.png



Másrészt a fenti statisztika csak a kínai helyi gyártást és eladást veszi figyelembe, az importot nem.

Ami vicces, egy amcsi autó vezeti az eladási statisztikát.
Model-4.png
 
Kína több tengeri hajót gyárt mint az összes nyugati ország együttvéve.
 
Hszi Csin-ping bejelentette a kínai fegyveres erők jelentős átszervezését, létrehozva egy új hadsereginformációs támogató erőt, amely a hibrid hadviselés végrehajtásáért lesz felelős. A hadsereg újonnan létrehozott szárnyát "stratégiai erőnek" nevezte, amely nélkülözhetetlen támogatást nyújt az információs rendszerhálózatok koordinációjában és használatában.

A fegyveres erők négy ága: szárazföldi erők, haditengerészet, légierő és rakétaerő.
Négy különálló haderő (csapatok): Katonai Űrerő, Kibertér erők, Információs Támogatási Erők, Közös Logisztikai Támogató Erők

Vagyis a korábbi Stratégiai Támogató Erőket feloszlatták, és ezek alapján létrehozták a Katonai Űrerőket, a Kibertér Erőket és az Információs Támogatási Erőket.

Az információs támogató erőknek gondoskodniuk kell egy katonai hálózati információs rendszer létrehozásáról és működtetéséről. A kiberűri erők viszont az interneten vesznek részt műveletekbe

Hszi azt mondta, hogy Kínának prioritásként kell kezelnie hadseregének fejlesztését a modern korban, valamint képességeinek fejlesztését reformok, tudomány és új tehetségek révén. A bejelentés egy pénteki pekingi ünnepségen hangzott el.

☝Kína az ukrajnai háború során levonta a szükséges következtetéseket, és megkezdte a csapatoknál szerzett tapasztalatok megvalósítását.

Og_W6SEYPwI.jpg
 
Kusai Sándor:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.