europáról beszélünk túl nagy az arc és a kapzsiság ahhoz hogy áratcsökkentsen.Az árazás tekintetében jelenleg valóban előnyben vannak de ez szerintem nem egy végleges és behozhatatlan dolog, mivel pont a kereslet - kínálat szabályai szerint a többi autó vállalat is el fog jutni oda, (kénytelen lesz) hogy olcsóbbá tegyék a saját termékeiket, csak mivel Európában a kínai elektromos kocsik csak most fognak elterjedni, igazán ezért ezidáig az alacsonyabb ár nem volt "kényszerítő erő".
lásd infáció. tudták a kiskereskedelmi üzletláncok hogy el fog szabadulni és középtávon magukkal csesznek ki. de őket a rövidtávú meggazdagodás érdekelte mert úgy voltak vele hogy ami pénzt most betudnak szedni azt ha csökkeni is fog a kereslet és inflálodik is a pénz addig be tudja fektetni meg tudja forgatni....
ugyan ez lessz autoval is semmi jelét nem látom annak hogy árcsökkentésbe kezdene bármelyik europai gyártó is. inkább innovál éés probálja drágában eladni.
ugyan az mint a hadiipar. a leopárd a5 kor csúcstankja volt x árba létrejött az A6 és nem az történt hogy akkor az A5 ára lecsökken és helyére bejön az A6 hanem az hogy az A5 maradt eredeti árba (mégha kapható nem is volt akkor is) X összeg és ehhez jött hozzá Y összeg és így lett beárazva az A6 ... Nem hiába hogy az A8 többszöröse egy korabeli A4 nek (miközbe az akkori A4 is a kor csúcsteknilógiáját képviselte...)