
French Hammer bombs were adapted to Ukrainian Su-25s
Su-25 attack aircraft of the Ukrainian Air Force have been adapted for the use of French AASM HAMMER high-precision bombs

Su24 és 25 most honnan repülik a bevetéseket?A kérdés csak annyi, hogy mégis Honnan repülnének bevetésekre ?
És mennyi példányt kapnak ?
Su24 és 25 most honnan repülik a bevetéseket?
A fronton.Integrálták hozzájuk a franci AASM bombákat,és azokkal repülnek bevetéseket.No,nem valami sűrún,de repülnek.És az elmúlt hetekben, hónapokban hol jeleskedtek az ukrán Szu-25-ösök ?
Amiket láttam, még régebben, azt török haditudósítók fényképezték, és ott is a légi rakétatüzérséggel éltek.
![]()
![]()
![]()
![]()
A fronton.Integrálták hozzájuk a franci AASM bombákat,és azokkal repülnek bevetéseket.No,nem valami sűrún,de repülnek.
Nemtudom.Az AASM bombát nem csak felpattintják, mert elbírja, ez azért attól bonyolultabb.
Lehet úgy is indítani, hogy még a földön programozzák be, a hordozó repülő pedig “csak” jó időben, jó helyen indítja, de a repülő avionikája és a rakéta között nincs semmilyen érdemi kapcsolat ? Főleg, hogy az ukránoknak alapmodellű Szu-25-ösei vannak, nem pedig modernizáltak ?
Vagy ezek modernizáción átesett példányok ?
A Szu-25T speciális páncélvadász változatának a továbbfejlesztése, az 1990-es években megjelent Szu-25TM/Szu-39 koncepciónak mennyiben lehet létjogosultsága jelenleg, mivel nagyon komoly képességbeli növekedést hozott az alap Szu-25/Szu-25T repülőgépekhez képest. Rossz időben, nagyon rossz körülmények között készült volna el, viszont később, amikor már volt háttér, szerintem elő kellett volna venni megint a terveket és a gyártást a Szu-25SzM és Szu-25SzM3 modernizációk helyett.
A Szu-25 és Szu-24 modernizációkat (Szu-25SzM, Szu-25SzM3, Szu-24M, Szu-24M2) a Szu-34 megjelenése komolytalanná tette, mivel annyival tud többet, hogy az előd típusok kirepüljék az üzemidejüket. Kérdés, hogy az SzMO ezt mennyiben befolyásolta.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..