IDEF 2023: Turkish Aerospace to upgrade Azerbaijan's Su-25s...
A contract to upgrade Azerbaijan's Sukhoi Su-25 ground attack aircraft was signed on 26 July during the International Defence Industry Fair (IDEF) held in Istanbul.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Azon gondolkodom, hogy a Szu-25-ben a Mig-21 R-13 hajtómű utánégető nélküli variánsa az R95/R195.
Ugye volt a Mig-21-93 BISON modernizáció, amelynél a hajtóművet az RD-33-ra cserélték.
Namármost, a Szu-25 vetélytársa, az Il-102 az RD-33 utánégető nélküli variánsával (RD-5000B) volt felszerelve (RD-33B/NB), és még egy újabb variánssal van felszerelve a MiG SKAT UCAV drón, tehát gyártásban van.
Tehát ha a RD-33-ast be tudták építeni az R-13 helyére, akkor az RD-5000B-t is be kell hogy tudják építeni az R-95/195 helyére.
Vajon ezt a cserét miért nem lépték meg?
Ezzel nyernének 50,4/44,18= 14% tolóerő-növekedést
1205 (R-13)- 1055 (RD-33)=150 kg tömegcsökkenést,
~20% fajlagos üzemanyagfogyasztás-csökkenést.
Mindenesetre mi már ezzel a RD-5000B hajtóművel rendeljük meg, amikor ennek eljön az ideje.
Nem hiszem, hogy a Szu-25-öt túl sokáig megtartanák.Azon gondolkodom, hogy a Szu-25-ben a Mig-21 R-13 hajtómű utánégető nélküli variánsa az R95/R195.
Ugye volt a Mig-21-93 BISON modernizáció, amelynél a hajtóművet az RD-33-ra cserélték.
Namármost, a Szu-25 vetélytársa, az Il-102 az RD-33 utánégető nélküli variánsával (RD-5000B) volt felszerelve (RD-33B/NB), és még egy újabb variánssal van felszerelve a MiG SKAT UCAV drón, tehát gyártásban van.
Tehát ha a RD-33-ast be tudták építeni az R-13 helyére, akkor az RD-5000B-t is be kell hogy tudják építeni az R-95/195 helyére.
Vajon ezt a cserét miért nem lépték meg?
Ezzel nyernének 50,4/44,18= 14% tolóerő-növekedést
1205 (R-13)- 1055 (RD-33)=150 kg tömegcsökkenést,
~20% fajlagos üzemanyagfogyasztás-csökkenést.
Mindenesetre mi már ezzel a RD-5000B hajtóművel rendeljük meg, amikor ennek eljön az ideje.
Nem cserélték le. Csak kósza gondolatként merült fel, de soha nem valósították meg.Ugye volt a Mig-21-93 BISON modernizáció, amelynél a hajtóművet az RD-33-ra cserélték.
Ez tavalyiIL RUSSO
⚡️⚡️⚡️Real footage of the pilot ejecting from the Su-25 with a first-person view. The pilot remained unharmed⚡️⚡️⚡️t.me
.Nem hiszem, hogy a Szu-25-öt túl sokáig megtartanák.