A kétezres évek elején voltAzt gondolná az ember, olcsóbb repülni őket, mint a MiG-23asokat.
- két darab Szu-25-ösük, minimális infrastruktúrával
- valamint közel harminc MiG-23-asuk, amikhez saját ipari hátterük volt:
A Szu-39esnek a szárnya alatt volt a radarja?
A Szu-39-re úgy tudom, hogy pilonra lógatott radart lehetett "volna" integrálni. Nem láttam vele képet. Elvileg akkor már R-27/R-77?? Shooter is lett volna.. De nem lett belőle semmi..
Nos igen. @gacsat a Szu-25T-t úgy képzeld el nagyon leegyszerűsítve, mint egy olyan gépet, ami ötvözi a Szu-25BM csatarepülőgép túlélő robusztusságát és a kortárs Szu-17M4 késői példányainak preciziós fegyverzet bevethetőségének képességét. Megadva a lehetőséget az új fejlesztésű rakétafegyverzet hordozására is.
Ennek a Szu-25T-nek a „minden idős” bevethetőségű változata a Szu-25TM. Bár a TM-be sok egyéb képességet is beleálmodtak.
Fotó: például fedélzeti radart a törzs középpontja alá függesztve. Ez az indiai MiG-21UPG programhoz kifejlesztett radar. Csak makettal repült.
Fotó: vagy a Kindzsal optikai konténer, szintén a törzs alatt.
Fotó: A szárnyak alatt az ECM konténer volt.
Persze a gazdasági helyzet, mindent is elvitt a kilencvenes évek második felében. A típushoz kifejlesztett rendszerek egy része a Mi-28-as, Ka-52-es és a költség csökkentett Szu-25SzM/SzM3-ban él tovább.