Rheinmetall Lynx

Kb év elején a görög Lynx már kútba esett, mert nem adtak a németek hozzá hitelt. Most honnan akarnak pénzt szerezni rá?
Német hitelből.
Gondolom.
Azért úgy kb mostanra az év elejihez képest jelentősen változott a nevezzük védelempolitikai helyzet európában. Akkor azért volt egy megoldjuk ezt életérzés.
 
  • Tetszik
Reactions: ms07
Kb év elején a görög Lynx már kútba esett, mert nem adtak a németek hozzá hitelt. Most honnan akarnak pénzt szerezni rá?
A cikkben

A második és legkritikusabb, hogy a javaslatban szerepel a finanszírozás megtalálása kedvező kamatozású és feltételes időszakra - ami, mint említettük - egy évtizedre meghosszabbítja a törlesztést , olyan részletekben, amelyek jobban szolgálják a görög költségvetést
 
Nem értelek titeket. Kinek nem gazdaságos, ha 4 Lynx gyár is can? Papiéknak? Nekik mind1, csak jöjjön a pénz. A vásárlónak? Azt Papiék le se szarják.
Akkor lenne igazad ha nem mind RM többségi tulajdon lenne.
De a magyar az, az olasz az lesz. A görög passz. Az ukrán sci-fi amíg háború van,

Tehát törekedni fognak rá, hogy gazdaságos legyen. Ahogy a magyar sem csak LYNX gyár, úgy a többi sem csak az lesz.
 
Akkor lenne igazad ha nem mind RM többségi tulajdon lenne.
De a magyar az, az olasz az lesz. A görög passz. Az ukrán sci-fi amíg háború van,

Tehát törekedni fognak rá, hogy gazdaságos legyen. Ahogy a magyar sem csak LYNX gyár, úgy a többi sem csak az lesz.
Gyár nélkül meg se veszik...
 
The launcher is designed to fire various effectors, including Raytheon’s Coyote Block 3 unmanned aircraft systems and Javelin missiles, with future integration planned for the TOW missile family
 
Rheinmetall and Honeywell sign memorandum of understanding to develop new technology

Düsseldorf-based technology group Rheinmetall and the U.S. industrials company Honeywell have signed a memorandum of understanding (MoU) to establish strategic cooperation in various fields of technology. The two companies intend to cooperate on new visual systems and auxiliary power units for vehicles, among other things.

Together, the companies intend to develop new visual systems that leverage the existing capabilities of the Honeywell 360 Display, a driver vision system that includes a variety of thermal imaging and daylight cameras distributed around the vehicle. With the system, a pair of glasses mounted on a driver's helmet uses augmented and mixed reality technologies to deliver advanced levels of situational awareness and provide a 360-degree view – even without direct vision through windows or periscopes. The Honeywell 360 Display would provide an immense capability boost for existing fleets of tactical vehicles, such as the Marder infantry fighting vehicle, as well as for new builds of modern weapons systems.

Honeywell and Rheinmetall also intend to collaborate on auxiliary power units that are used in tactical wheeled and tracked vehicles when they are in a position and not moving under their own power. With auxiliary power units, the operating time and operational readiness of a turret system can be significantly increased while still maintaining a low thermal and acoustic signature. Auxiliary power units are a supplement to battery storage and can also be of great interest for stationary tasks, including in the protection of critical infrastructure or properties.

By leveraging their collective resources, Rheinmetall and Honeywell intend to pursue joint approaches in the field of industrial high-energy applications, specifically in building automation (e.g. air conditioning and ventilation, lighting, access control) and overarching thermal management. The companies will explore how a compact solution consisting of a high-performance battery coupled with an auxiliary power unit and a cooling system could supply the necessary electrical primary energy, including the dissipation of heat, for future weapon systems.

Rheinmetall and Honeywell are also in talks about closer cooperation with regard to capabilities in the areas of counter-unmanned aircraft systems (cUAS) and electronic warfare. As the cooperation progresses, the implementation of the individual measures will be specified in the coming weeks and months.


 
  • Tetszik
Reactions: J.G.
Te még mindig azt hiszed hogy egy Lynx kb. 10 millió Euróba kerül?
Most már biztos többe kerül, de nekünk 10m körül volt kb. Ha visszaosztjuk 2 mrd körüli projekt költséget a mennyiséggel, akkor ennyi jön ki...
Mivel más vásárló meg nem volt, így nincs több infónk a Lynx tényleges áráról...

 
Most már biztos többe kerül, de nekünk 10m körül volt kb. Ha visszaosztjuk 2 mrd körüli projekt költséget a mennyiséggel, akkor ennyi jön ki...
Mivel más vásárló meg nem volt, így nincs több infónk a Lynx tényleges áráról...

És szerinted még mindig annyiba fognak kerülni vagy azóta már többször módosult az a szerződés, csak nem jelentették be? Esetleg eleve úgy volt megírva a szerződés, hogy a költségek növekedése simán kifizettethető a vevővel. Kb. a tizede van még csak legyártva de már volt egy kb. 50%-os áremelkedés átlagosan a világban... Lehet hogy mégsem hasraütésszerűen írták be később azt a 3 milliárdot az RM prezentációkba? Vagy gondolj a Leopard 2 árának változásásra. Egyébként meg semmit nem tudunk a szerződésről, hogy mi van benne és mi nincs, de azt látjuk hogy a multik csak akkor csinálnak meg valamit ha valaki kifizeti nekik. (A H145M-ből már tanulhattunk, hogy be lett jelentve egy ár és egy képességcsomag, aztán kiderült hogy nem úgy van.)
 
És szerinted még mindig annyiba fognak kerülni vagy azóta már többször módosult az a szerződés, csak nem jelentették be? Esetleg eleve úgy volt megírva a szerződés, hogy a költségek növekedése simán kifizettethető a vevővel. Kb. a tizede van még csak legyártva de már volt egy kb. 50%-os áremelkedés átlagosan a világban... Lehet hogy mégsem hasraütésszerűen írták be később azt a 3 milliárdot az RM prezentációkba? Vagy gondolj a Leopard 2 árának változásásra. Egyébként meg semmit nem tudunk a szerződésről, hogy mi van benne és mi nincs, de azt látjuk hogy a multik csak akkor csinálnak meg valamit ha valaki kifizeti nekik. (A H145M-ből már tanulhattunk, hogy be lett mondva egy ár és egy képességcsomag, aztán kiderült hogy nem úgy van.)
vagy...meg talán... :)
Biztos drágább, mint amennyiért mi szerződtük, de fene tudja mennyivel!

Mindenesetre 40+ éves Bradleykért szar üzlet a 8 milliós felújítási költség!
 
Te még mindig azt hiszed hogy egy Lynx kb. 10 millió Euróba kerül?
A HMnek kb annyiba, de a magyar allamnak meg kevesebbe is lesz majd a vegen.

Most már biztos többe kerül, de nekünk 10m körül volt kb. Ha visszaosztjuk 2 mrd körüli projekt költséget a mennyiséggel, akkor ennyi jön ki...
Mivel más vásárló meg nem volt, így nincs több infónk a Lynx tényleges áráról...

Es abbol lejonnek az allami bevetelek, a jarulekok, adok stb befizetett osszege.
 
És szerinted még mindig annyiba fognak kerülni vagy azóta már többször módosult az a szerződés, csak nem jelentették be? Esetleg eleve úgy volt megírva a szerződés, hogy a költségek növekedése simán kifizettethető a vevővel. Kb. a tizede van még csak legyártva de már volt egy kb. 50%-os áremelkedés átlagosan a világban... Lehet hogy mégsem hasraütésszerűen írták be később azt a 3 milliárdot az RM prezentációkba? Vagy gondolj a Leopard 2 árának változásásra. Egyébként meg semmit nem tudunk a szerződésről, hogy mi van benne és mi nincs, de azt látjuk hogy a multik csak akkor csinálnak meg valamit ha valaki kifizeti nekik. (A H145M-ből már tanulhattunk, hogy be lett jelentve egy ár és egy képességcsomag, aztán kiderült hogy nem úgy van.)
Szoval ha semmi nem tudsz, akkor biztosan nem igaz amit tenykent ismerunk? :D

Ez erosen emlekeztet a teljesen ass-backward komcsi gazdasagi logikara... :cool:
 
És szerinted még mindig annyiba fognak kerülni vagy azóta már többször módosult az a szerződés, csak nem jelentették be? Esetleg eleve úgy volt megírva a szerződés, hogy a költségek növekedése simán kifizettethető a vevővel. Kb. a tizede van még csak legyártva de már volt egy kb. 50%-os áremelkedés átlagosan a világban... Lehet hogy mégsem hasraütésszerűen írták be később azt a 3 milliárdot az RM prezentációkba? Vagy gondolj a Leopard 2 árának változásásra. Egyébként meg semmit nem tudunk a szerződésről, hogy mi van benne és mi nincs, de azt látjuk hogy a multik csak akkor csinálnak meg valamit ha valaki kifizeti nekik. (A H145M-ből már tanulhattunk, hogy be lett jelentve egy ár és egy képességcsomag, aztán kiderült hogy nem úgy van.)
Hálistennek azt a szerződést sikerült viszonylag normálisan leírni és a késések miatt nemnagyon van pofàjuk az árakkal játszani.

Kb egy árban lenne a napokban feljött cv-90-rendeléssel ha mostanában rendelünk.