Te honnan látod, hogy pont 36 fokban van megdöntve?Úgy néz ki, hogy lehet. Fake-nek szerintem nem fake, de, hogy ez lesz-e a végleges, az jó kérdes. Pl, a fő tulajdonság, a lapos, szögletes kilépő profil így 36 fokban megdöntve ugyanúgy fogja redukálni az IR és radar képet?
Van tolóerővesztés? Netán extra tömeg?
Nem tudom, csak kérdezem.
Te honnan látod, hogy pont 36 fokban van megdöntve?
Ez az F-22-hez hasonló konstrukciónak tűnik. Van plusz haszna ha a TVC nem csak fel-le hanem jobbra-balra irányban is működik?
Vajon tud forogni a gép hosszanti tengelyéhez képest, hogy oldalirányban is legyen TVC vagy rögzítve van ebben a "kicsvart" állásban?
A 30-ashoz képeat is új?Úgy néz ki, nem csak a fúvócső, de az egész hajtómű is új. Ez itt egy, az F119/F135 és EJ200-hoz hasonló lángstabilizátornak tűnik:
![]()
Ha "ferdén" van beépítve úgy tud 3D vektorálást adni, hogy csak függőlegesen kell mozgatni. Ha normálisan lenne beépítve mint a Raptornál és csak függőlegesen mozogna akkor csak 2D vektorálás lenne.Te honnan látod, hogy pont 36 fokban van megdöntve?
Ez az F-22-hez hasonló konstrukciónak tűnik. Van plusz haszna ha a TVC nem csak fel-le hanem jobbra-balra irányban is működik?
Vajon tud forogni a gép hosszanti tengelyéhez képest, hogy oldalirányban is legyen TVC vagy rögzítve van ebben a "kicsvart" állásban?
Ma jelentették be az Első Csatorna(Pervij Kanal) projektjét a Szuhoj Tervező Iroda és a MiG Tervező Iroda „Lords of the Sky” évfordulójára. A promóciós videó alatt pedig egy lapos fúvóka teszteléséről készült felvételek villantak fel a T-50-2LL repülőlaboratóriumon.
Emlékezzünk arra, hogy ennek a fejlesztésnek a részleteit először tavaly nyáron jelentette be egy szamarai konferencián az A. Lyulki Tervező Iroda főtervezője és igazgatója, Jevgenyij Marchukov. Azzal az ígérettel, hogy még abban az évben megkezdik a repülési teszteket. Nos, mondhatjuk, betartotta az ígéretét.
A többiről egyelőre nem nyilatkozok, jobb, ha megvárjuk a teljes epizódot, amely december 15-én, vasárnap 17:00-kor kerül adásba.
Előzetes.
VK | VK
vk.com
Semmi új nincs az eddigi AN-100-as fúvócsövek ferde beépítési síkjához képest, már ami az irányokat illeti, hiszen nyilván egyszerűbb volt annak a vektorálási síkjait továbbörökíteni.Te honnan látod, hogy pont 36 fokban van megdöntve?
Ez az F-22-hez hasonló konstrukciónak tűnik. Van plusz haszna ha a TVC nem csak fel-le hanem jobbra-balra irányban is működik?
Vajon tud forogni a gép hosszanti tengelyéhez képest, hogy oldalirányban is legyen TVC vagy rögzítve van ebben a "kicsvart" állásban?
Ez az ábra pont azért félrevezető, mert a nyilakat el kellett volna forgatnia a kédzítőnek 36 fokkal a függőlegeshez képest, illetve egész pontosan a fúvócsövek V-alakban dolgoznak, bár tény, hogy differenciáltan is.
Óvatosnak kell lenni e téren, mert ismerve az oroszok lépcsőzetes fejlesztési módszereit, ez az utánégető rendszer ugyan gyökeresen eltér attól, amit idáig az AL-31F...AL-31FP...AL-41F-1 családnál láttunk, de, hogy maga a hajtómű is új-e, hogy ez már a 30-as hajtómű, vagy csak ez is annak egy újabb részelemét átvevő hibrid, hasonlóan, mint amilyen a Kínában bemutatott 177-es gyártmány, ennyiből még nem megállapítható.A 30-ashoz képeat is új?
Úgy néz ki, nem csak a fúvócső, de az egész hajtómű is új. Ez itt egy, az F119/F135 és EJ200-hoz hasonló lángstabilizátornak tűnik:
![]()
Értem a kérdést és jogos is lenne, technikailag még csak nem is lehetetlen, de tudtommal erről szó sincs.Ez az elcsavartsági fok ez fix? Úgy értem a fúvócső külső gyűrűje nem forgatható?
Ebből a videóból van:
Végén a sisak?Értem a kérdést és jogos is lenne, technikailag még csak nem is lehetetlen, de tudtommal erről szó sincs.
Ez a forgásszög fix, mert eleve azon két pont közé került, ami a korábbi AL-41F-1-nél is adva volt, pont az egyszerűsítés végett. A hossztengely mentén elcsavarás rendszere meg pont, hogy bonyolultabb lenne, még, ha jobb eredményt is adhatna.
Visszatérve boki ábrájára:
Ebből a videóból van:
Nahát...!Értem a kérdést és jogos is lenne, technikailag még csak nem is lehetetlen, de tudtommal erről szó sincs.
Ez a forgásszög fix, mert eleve azon két pont közé került, ami a korábbi AL-41F-1-nél is adva volt, pont az egyszerűsítés végett. A hossztengely mentén elcsavarás rendszere meg pont, hogy bonyolultabb lenne, még, ha jobb eredményt is adhatna.
Visszatérve boki ábrájára:
Ebből a videóból van:

Ma jelentették be az Első Csatorna(Pervij Kanal) projektjét a Szuhoj Tervező Iroda és a MiG Tervező Iroda „Lords of the Sky” évfordulójára. A promóciós videó alatt pedig egy lapos fúvóka teszteléséről készült felvételek villantak fel a T-50-2LL repülőlaboratóriumon.
Emlékezzünk arra, hogy ennek a fejlesztésnek a részleteit először tavaly nyáron jelentette be egy szamarai konferencián az A. Lyulki Tervező Iroda főtervezője és igazgatója, Jevgenyij Marchukov. Azzal az ígérettel, hogy még abban az évben megkezdik a repülési teszteket. Nos, mondhatjuk, betartotta az ígéretét.
A többiről egyelőre nem nyilatkozok, jobb, ha megvárjuk a teljes epizódot, amely december 15-én, vasárnap 17:00-kor kerül adásba.
Előzetes.
VK | VK
vk.com
Csak 50 évvel van elkèsve. Gondolom a szupercrirkáló képességre meg mèg kell várni vagy 100-at.
50 évvel?Csak 50 évvel van elkèsve. Gondolom a szupercrirkáló képességre meg mèg kell várni vagy 100-at.
az aktuális èvet felfele a Rsptor hajtóművènek repülésének èvèt lefele kerekítem50 évvel?
Az is csoda, hogy ide eljutottak, tekintve, hogy 30 éve az az ország össze volt omolva...Csak 50 évvel van elkèsve. Gondolom a szupercrirkáló képességre meg mèg kell várni vagy 100-at.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..