""We are interested in opening an Embraer Defense & Security office in Europe, which would very likely be in Portugal," defense unit Chief Executive Bosco da Costa Junior told Reuters in an interview on Sunday."
https://www.reuters.com/business/ae...office-europe-c-390-sales-pick-up-2024-11-11/
Szerintem Szlovákia. Nem kértek rá üzemanyag tötltőt és a szlovák F-16-osok nem tölthetőek a KC-390-es rendszerérről.Az Embraer szerződést írt alá egy ismeretlen ügyféllel két C-390 Millenniumrepülőgép eladásáról.
De Szlovákia benne van az első 9-ben a felsorolásban.Szerintem Szlovákia. Nem kértek rá üzemanyag tötltőt és a szlovák F-16-osok nem tölthetőek a KC-390-es rendszerérről.
Azt a fekete betűs részt nem láttam. Mindenesetre biztos valami F-16 vagy F-35 felhasználó lehet, ha nem kérte a kosaras üzemanyagtöltő rendszert.De Szlovákia benne van az első 9-ben a felsorolásban.
Marokkó, Chile, Dél-Afrika közül lehet valamelyik? Az Egyesült Arab Emirátusokat, Indiát szerintem kiírták volna.Az Embraer szerződést írt alá egy ismeretlen ügyféllel két C-390 Millenniumrepülőgép eladásáról.
Chilenek régi F16-osi vannak - azt nem tudná tankolni a KC390...Marokkó, Chile, Dél-Afrika közül lehet valamelyik? Az Egyesült Arab Emirátusokat, Indiát szerintem kiírták volna.
Nem írták hogy tankert vett a meg nem nevezett új vevő...Chilenek régi F16-osi vannak - azt nem tudná tankolni a KC390...
Pont ezért mondom: sima cargot vett. Ha nem tudná használni a gép utántöltő rendszerét akkor logikus csak cargo-verziót venni (C390)Nem írták hogy tankert vett a meg nem nevezett új vevő...
Szerintem India és Dél-Afrika nem 2 példányt kérne. Ez valami kisebb ország lesz, Marokkó, UAE méretileg stimmelhet, Chile már szerintem túl hosszú... kb. át sem tudja repülni hosszában a típus...Marokkó, Chile, Dél-Afrika közül lehet valamelyik? Az Egyesült Arab Emirátusokat, Indiát szerintem kiírták volna.
Ők vannak ott az Embreaer egyik prezentációjában. A brazil oldalakon Nigériára vagy Üzbegisztánra tippelnek.Szerintem India és Dél-Afrika nem 2 példányt kérne. Ez valami kisebb ország lesz, Marokkó, UAE méretileg stimmelhet, Chile már szerintem túl hosszú... kb. át sem tudja repülni hosszában a típus...
Oké, egy zsír újonnan fejlesztett gép mekkora darabszám után lesz üzletileg sikeres? Ha jól tudom az A380 251 eladása után üzletileg bukás volt.Áhh, kérem!
Pedig megmondták, hogy ezt rajtunk, balek magyarokon és a portugálokon kívül senki nem fogja megvenni, a brazilok is csak muszájból!
Ha jól számolom, 44 gépre van megrendelés, plusz a svéd, ahol nem találtam darabszámot. Üzbegisztánnal együtt 10 megrendelő.
Ezt így most komolyan megkérdezed?Oké, egy zsír újonnan fejlesztett gép mekkora darabszám után lesz üzletileg sikeres? Ha jól tudom az A380 251 eladása után üzletileg bukás volt.
Ok, C-130 2500+ 70 év alatt, C-17 279, A-400 127, C-27J 117, Kawasaki C-2 15... Kínát meg CCCP/Oroszorzságot nem néztem.Ezt így most komolyan megkérdezed?
Nem lehetséges, hogy esetleg függ az adott típus üzleti stratégiájától?
Máshogy kérdezem: Szerinted egy lapon lehet említeni egy civil utasszállítót egy taktikai teherszállítóval?
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..