Gasztronómia, étel-ital dinomdánom

 
Ez már nekem is sok(k)
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Amúgy ez gyakoribb, mint gondolnád. Olvastam erről a témáról egy jó cikket anno, hogy teljesen bevett dolog az ellenség mezőgazdaságának ilyen módon való aljas támadása.
Te is tudod, hogy ez ugyan olyan lehetetlennessesség, mint az a hír, hogy a "Bélvárosban vizezik a sőőrt"...
 
A megbukott hamburger

Amikor az emberek egy hamburgerre vágynak, általában sült krumplit kérnek köretnek, nem matematikát.
Az 1980-as években az A&W gyorséttermi lánc úgy döntött, hogy szembeszáll a McDonald's "Quarter Pounder" hamburgerével, amelyben 1/4 fontos húspogácsa olt. Bemutatták saját, színtén szám elnevezésű hamburgerét – a "Third Pound" Burgert.
A szendvics valamivel nagyobb volt, és ebbe 1/3 fontos hűspogácsa került.
Viszont ugyanazon az áron kínálták, mint a McDonalds. Ráadásul a vak ízteszteken a Quarter Poundert is felülmúlta.
Az A&W marketingesei keményen nyomatékosították ezt a két tényt a „Harmad" volt a kulcsszó a reklámkampányukban. Nagy eladásokra számítottak, tekintettel a hamburger nagyobb méretére.
A Third Pound Burger azonban csúfosan megbukott. Az A&W röviddel a megjelenése után leállította a terméket. Az A&W akkori tulajdonosa, A. Alfred Taubman elképedt. Miért választanának a fogyasztók egy kisebb hamburgert ugyanazért az árért,?
Fókuszcsoportok és piackutatások révén az A&W felfedezte a burger kudarcának megdöbbentő okát.
A legtöbb résztvevő úgy gondolta, hogy a font egyharmada kisebb, mint egynegyede! Más szóval, a fogyasztók nem értették a matematikát, fogalmuk sem volt a törtekről, és tévesen azt hitték, hogy kevesebb húst vásárolnak ugyanazon az áron.
A történetet tanítják a marketing iskolákban.
Hiába volt a nagyobb, jobb ízű hamburger, a fogyasztók hogyan értelmezik értékesítési üzeneteiket. Túlbecsülték a közönség hajlandóságát és képességét a számolásra, bármilyen egyszerű is az.
Ennek eredményeként üzenetüket félreértelmezték, és a burger megbukott.
A termékspecifikációk és a teljesítménymutatók szerepet játszanak minden jól felépített piaci stratégiában.
A számok javíthatják az üzeneteket és növelhetik a hitelességet.
De ahogy az A&W akkor megtudta, néha félreértelmezheti ezeket a célközönség, különösen, ha túl bonyolult számukra.
486541889_1217952819692055_7567345948681619476_n.jpg
 
A megbukott hamburger

Amikor az emberek egy hamburgerre vágynak, általában sült krumplit kérnek köretnek, nem matematikát.
Az 1980-as években az A&W gyorséttermi lánc úgy döntött, hogy szembeszáll a McDonald's "Quarter Pounder" hamburgerével, amelyben 1/4 fontos húspogácsa olt. Bemutatták saját, színtén szám elnevezésű hamburgerét – a "Third Pound" Burgert.
A szendvics valamivel nagyobb volt, és ebbe 1/3 fontos hűspogácsa került.
Viszont ugyanazon az áron kínálták, mint a McDonalds. Ráadásul a vak ízteszteken a Quarter Poundert is felülmúlta.
Az A&W marketingesei keményen nyomatékosították ezt a két tényt a „Harmad" volt a kulcsszó a reklámkampányukban. Nagy eladásokra számítottak, tekintettel a hamburger nagyobb méretére.
A Third Pound Burger azonban csúfosan megbukott. Az A&W röviddel a megjelenése után leállította a terméket. Az A&W akkori tulajdonosa, A. Alfred Taubman elképedt. Miért választanának a fogyasztók egy kisebb hamburgert ugyanazért az árért,?
Fókuszcsoportok és piackutatások révén az A&W felfedezte a burger kudarcának megdöbbentő okát.
A legtöbb résztvevő úgy gondolta, hogy a font egyharmada kisebb, mint egynegyede! Más szóval, a fogyasztók nem értették a matematikát, fogalmuk sem volt a törtekről, és tévesen azt hitték, hogy kevesebb húst vásárolnak ugyanazon az áron.
A történetet tanítják a marketing iskolákban.
Hiába volt a nagyobb, jobb ízű hamburger, a fogyasztók hogyan értelmezik értékesítési üzeneteiket. Túlbecsülték a közönség hajlandóságát és képességét a számolásra, bármilyen egyszerű is az.
Ennek eredményeként üzenetüket félreértelmezték, és a burger megbukott.
A termékspecifikációk és a teljesítménymutatók szerepet játszanak minden jól felépített piaci stratégiában.
A számok javíthatják az üzeneteket és növelhetik a hitelességet.
De ahogy az A&W akkor megtudta, néha félreértelmezheti ezeket a célközönség, különösen, ha túl bonyolult számukra.
486541889_1217952819692055_7567345948681619476_n.jpg
de megkívántam én ezt most
 
de megkívántam én ezt most
ezt szoktam, csak a hagymát sherry ecetben savanyítom.
Meg mióta kipróbáltam szalonna helyett, azóta mindig van itthon faggyú.
A bucival meg tényleg megéri foglalkozni, sokkal jobb, mint a bolti.
 
  • Hűha
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby and fip7