Gasztronómia, étel-ital dinomdánom

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

Kim Philby

Well-Known Member
2020. december 16.
13 667
38 898
113
 

Kim Philby

Well-Known Member
2020. december 16.
13 667
38 898
113
Ez már nekem is sok(k)
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed

Kim Philby

Well-Known Member
2020. december 16.
13 667
38 898
113
Amúgy ez gyakoribb, mint gondolnád. Olvastam erről a témáról egy jó cikket anno, hogy teljesen bevett dolog az ellenség mezőgazdaságának ilyen módon való aljas támadása.
Te is tudod, hogy ez ugyan olyan lehetetlennessesség, mint az a hír, hogy a "Bélvárosban vizezik a sőőrt"...
 

fip7

Well-Known Member
2011. november 9.
19 797
63 270
113
A megbukott hamburger

Amikor az emberek egy hamburgerre vágynak, általában sült krumplit kérnek köretnek, nem matematikát.
Az 1980-as években az A&W gyorséttermi lánc úgy döntött, hogy szembeszáll a McDonald's "Quarter Pounder" hamburgerével, amelyben 1/4 fontos húspogácsa olt. Bemutatták saját, színtén szám elnevezésű hamburgerét – a "Third Pound" Burgert.
A szendvics valamivel nagyobb volt, és ebbe 1/3 fontos hűspogácsa került.
Viszont ugyanazon az áron kínálták, mint a McDonalds. Ráadásul a vak ízteszteken a Quarter Poundert is felülmúlta.
Az A&W marketingesei keményen nyomatékosították ezt a két tényt a „Harmad" volt a kulcsszó a reklámkampányukban. Nagy eladásokra számítottak, tekintettel a hamburger nagyobb méretére.
A Third Pound Burger azonban csúfosan megbukott. Az A&W röviddel a megjelenése után leállította a terméket. Az A&W akkori tulajdonosa, A. Alfred Taubman elképedt. Miért választanának a fogyasztók egy kisebb hamburgert ugyanazért az árért,?
Fókuszcsoportok és piackutatások révén az A&W felfedezte a burger kudarcának megdöbbentő okát.
A legtöbb résztvevő úgy gondolta, hogy a font egyharmada kisebb, mint egynegyede! Más szóval, a fogyasztók nem értették a matematikát, fogalmuk sem volt a törtekről, és tévesen azt hitték, hogy kevesebb húst vásárolnak ugyanazon az áron.
A történetet tanítják a marketing iskolákban.
Hiába volt a nagyobb, jobb ízű hamburger, a fogyasztók hogyan értelmezik értékesítési üzeneteiket. Túlbecsülték a közönség hajlandóságát és képességét a számolásra, bármilyen egyszerű is az.
Ennek eredményeként üzenetüket félreértelmezték, és a burger megbukott.
A termékspecifikációk és a teljesítménymutatók szerepet játszanak minden jól felépített piaci stratégiában.
A számok javíthatják az üzeneteket és növelhetik a hitelességet.
De ahogy az A&W akkor megtudta, néha félreértelmezheti ezeket a célközönség, különösen, ha túl bonyolult számukra.
486541889_1217952819692055_7567345948681619476_n.jpg
 

SirHiggins

Well-Known Member
2018. november 13.
21 076
27 987
113
A megbukott hamburger

Amikor az emberek egy hamburgerre vágynak, általában sült krumplit kérnek köretnek, nem matematikát.
Az 1980-as években az A&W gyorséttermi lánc úgy döntött, hogy szembeszáll a McDonald's "Quarter Pounder" hamburgerével, amelyben 1/4 fontos húspogácsa olt. Bemutatták saját, színtén szám elnevezésű hamburgerét – a "Third Pound" Burgert.
A szendvics valamivel nagyobb volt, és ebbe 1/3 fontos hűspogácsa került.
Viszont ugyanazon az áron kínálták, mint a McDonalds. Ráadásul a vak ízteszteken a Quarter Poundert is felülmúlta.
Az A&W marketingesei keményen nyomatékosították ezt a két tényt a „Harmad" volt a kulcsszó a reklámkampányukban. Nagy eladásokra számítottak, tekintettel a hamburger nagyobb méretére.
A Third Pound Burger azonban csúfosan megbukott. Az A&W röviddel a megjelenése után leállította a terméket. Az A&W akkori tulajdonosa, A. Alfred Taubman elképedt. Miért választanának a fogyasztók egy kisebb hamburgert ugyanazért az árért,?
Fókuszcsoportok és piackutatások révén az A&W felfedezte a burger kudarcának megdöbbentő okát.
A legtöbb résztvevő úgy gondolta, hogy a font egyharmada kisebb, mint egynegyede! Más szóval, a fogyasztók nem értették a matematikát, fogalmuk sem volt a törtekről, és tévesen azt hitték, hogy kevesebb húst vásárolnak ugyanazon az áron.
A történetet tanítják a marketing iskolákban.
Hiába volt a nagyobb, jobb ízű hamburger, a fogyasztók hogyan értelmezik értékesítési üzeneteiket. Túlbecsülték a közönség hajlandóságát és képességét a számolásra, bármilyen egyszerű is az.
Ennek eredményeként üzenetüket félreértelmezték, és a burger megbukott.
A termékspecifikációk és a teljesítménymutatók szerepet játszanak minden jól felépített piaci stratégiában.
A számok javíthatják az üzeneteket és növelhetik a hitelességet.
De ahogy az A&W akkor megtudta, néha félreértelmezheti ezeket a célközönség, különösen, ha túl bonyolult számukra.
486541889_1217952819692055_7567345948681619476_n.jpg
de megkívántam én ezt most
 

SirHiggins

Well-Known Member
2018. november 13.
21 076
27 987
113
de megkívántam én ezt most
ezt szoktam, csak a hagymát sherry ecetben savanyítom.
Meg mióta kipróbáltam szalonna helyett, azóta mindig van itthon faggyú.
A bucival meg tényleg megéri foglalkozni, sokkal jobb, mint a bolti.
 
  • Hűha
Reactions: fip7