magyarmezogazdasag.hu
USA nélkül a NATO olyan mint a pisztáciás croissant pisztácia krém nélkül![]()
Cafe Memories-ba tessék elmenni és megkóstolniIMHO croissant-t pisztáciakrémmel csak elrontani lehet.

Pont annyi értelme van, mint a legújabb alaptörvény-módosításnak: semennyi.![]()
Magyarország teljes tilalmat vezet be a műhúsra
www.vadhajtasok.hu
Te is tudod, hogy ez ugyan olyan lehetetlennessesség, mint az a hír, hogy a "Bélvárosban vizezik a sőőrt"...Amúgy ez gyakoribb, mint gondolnád. Olvastam erről a témáról egy jó cikket anno, hogy teljesen bevett dolog az ellenség mezőgazdaságának ilyen módon való aljas támadása.
de megkívántam én ezt mostA megbukott hamburger
Amikor az emberek egy hamburgerre vágynak, általában sült krumplit kérnek köretnek, nem matematikát.
Az 1980-as években az A&W gyorséttermi lánc úgy döntött, hogy szembeszáll a McDonald's "Quarter Pounder" hamburgerével, amelyben 1/4 fontos húspogácsa olt. Bemutatták saját, színtén szám elnevezésű hamburgerét – a "Third Pound" Burgert.
A szendvics valamivel nagyobb volt, és ebbe 1/3 fontos hűspogácsa került.
Viszont ugyanazon az áron kínálták, mint a McDonalds. Ráadásul a vak ízteszteken a Quarter Poundert is felülmúlta.
Az A&W marketingesei keményen nyomatékosították ezt a két tényt a „Harmad" volt a kulcsszó a reklámkampányukban. Nagy eladásokra számítottak, tekintettel a hamburger nagyobb méretére.
A Third Pound Burger azonban csúfosan megbukott. Az A&W röviddel a megjelenése után leállította a terméket. Az A&W akkori tulajdonosa, A. Alfred Taubman elképedt. Miért választanának a fogyasztók egy kisebb hamburgert ugyanazért az árért,?
Fókuszcsoportok és piackutatások révén az A&W felfedezte a burger kudarcának megdöbbentő okát.
A legtöbb résztvevő úgy gondolta, hogy a font egyharmada kisebb, mint egynegyede! Más szóval, a fogyasztók nem értették a matematikát, fogalmuk sem volt a törtekről, és tévesen azt hitték, hogy kevesebb húst vásárolnak ugyanazon az áron.
A történetet tanítják a marketing iskolákban.
Hiába volt a nagyobb, jobb ízű hamburger, a fogyasztók hogyan értelmezik értékesítési üzeneteiket. Túlbecsülték a közönség hajlandóságát és képességét a számolásra, bármilyen egyszerű is az.
Ennek eredményeként üzenetüket félreértelmezték, és a burger megbukott.
A termékspecifikációk és a teljesítménymutatók szerepet játszanak minden jól felépített piaci stratégiában.
A számok javíthatják az üzeneteket és növelhetik a hitelességet.
De ahogy az A&W akkor megtudta, néha félreértelmezheti ezeket a célközönség, különösen, ha túl bonyolult számukra.
![]()
de megkívántam én ezt most
ezt szoktam, csak a hagymát sherry ecetben savanyítom.de megkívántam én ezt most
streetkitchen.hu
amúgy meg olde englishben a gay bright/merry/happy -t jelent

Folyadék pl nincs, csapvizet iszok.Mondjuk szeretném tudni, milyen ember az, akinél nincs otthon 72 órára elegendő folyadék, étel és budipapír.
Én is csapvizet iszok, de pár palack bor azért akadFolyadék pl nincs, csapvizet iszok.
Meg sört.
+ a 72óra szerintem egy működő PV-vel rendelkező, működőképes országra valid.....

savam is akadÉn is csapvizet iszok, de pár palack bor azért akad![]()
Haver, neked inkább enni kellene és nem inni! Akkor nem lennél ilyen tacskó testű…savam is akad
Bár a sürgősségis orvos szerint sört sem kéne inni > szénsav

A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..