Tessék?
De a szárnyai ott vannak attól, higy a vezersík változott.![]()
Signs Russia's Using New R-77M Air-To-Air Missile In Ukraine
The long-range R-77M air-to-air missile, a much-improved version of the AA-12 Adder, appears to have been used in combat. The long-range R-77M air-to-air missile, a much-improved version of the AA-12 Adder, appears to have been used in combat.www.twz.com
"...Visually, the R-77M differs from the R-77 in having conventional cropped cruciform tailfins, instead of the original ‘potato-masher’ lattice-type control surfaces..."
![]()
Signs Russia's Using New R-77M Air-To-Air Missile In Ukraine
The long-range R-77M air-to-air missile, a much-improved version of the AA-12 Adder, appears to have been used in combat. The long-range R-77M air-to-air missile, a much-improved version of the AA-12 Adder, appears to have been used in combat.www.twz.com
"...Visually, the R-77M differs from the R-77 in having conventional cropped cruciform tailfins, instead of the original ‘potato-masher’ lattice-type control surfaces..."
A szárny a baj, nem a kormányfelület.De még egy kép a témában:
![]()
Ezt a rakétát már annak idején arra tervezték, hogy belső fegyvertérbe is rakható legyen. Nagyon meglepett volna ha nem lehetett volna behajtani a kormány felületeket.
Az R-77-esnek és az R-77M-nek a szárny fesztávja kisebb, mint az AIM-120C, illetve D modelleké és azok sincsenek behajtva az F-35-ösben, vagy F-22-esben:A szárny a baj, nem a kormányfelület.
Az internet szerint 350mm és 454mm közt van változattól függően a szarnyfesztávolság.Az R-77-esnek és az R-77M-nek a szárny fesztávja kisebb, mint az AIM-120C, illetve D modelleké és azok sincsenek behajtva az F-35-ösben, vagy F-22-esben:
![]()
F-35 Closer To Carrying Six AIM-120 Missiles Internally
Known as Sidekick, the upgrade will give F-35As and Cs the ability to go from four to six AIM-120 missiles in their internal bays.www.twz.com
Dubajba is a szögletes fúvócsöves makettet vitték ki, szóval vszeg ez lesz a végleges változat. Mondtam én, hogy lesznek érdekességek
![]()
Hidegkuti Konstantin
Frissített Szu-57? A november 17. és 21. között megrendezésre kerülő Dubai Airshow 2025 orosz pavilonjában számos más érdekesség mellett feltűnt az 5. generációs Szu-57 vadászgép frissített makettje...www.facebook.com
Kivitték a másik hajtóművet is. Láttam róla a videót, ahogy pakolják, csak elfelejtettem ide betenni.Dubajba is a szögletes fúvócsöves makettet vitték ki, szóval vszeg ez lesz a végleges változat. Mondtam én, hogy lesznek érdekességek
![]()
Hidegkuti Konstantin
Frissített Szu-57? A november 17. és 21. között megrendezésre kerülő Dubai Airshow 2025 orosz pavilonjában számos más érdekesség mellett feltűnt az 5. generációs Szu-57 vadászgép frissített makettje...www.facebook.com
Igen az az Izgyelije 117Sz, aminél @Allesmor Obranna kolléga is írta, hogy egyfajta pimpelt AL-41, az AL-51-en alkalmazott technológiával. Az exportpéldányokba az fog kerülni, mert az AL-51F1-et nem fogják külföldre eladni. Gyakorlatilag az egy 5- generációs hajtóműKivitték a másik hajtóművet is. Láttam róla a videót, ahogy pakolják, csak elfelejtettem ide betenni.
Gépről illesztetted be vagy hogyan? Mert nem ez az első, hogy megszopat az FB a beillesztésnél
Telefonról. Google-ben megnyitom a facebook posztot, majd az url-t bemásolom a fórum médiamegosztójába.Gépről illesztetted be vagy hogyan? Mert nem ez az első, hogy megszopat az FB a beillesztésnél
177Sz, ami a 117Sz modernizált változata a 30-as hajtómű alapján.Igen az az Izgyelije 117Sz, aminél @Allesmor Obranna kolléga is írta, hogy egyfajta pimpelt AL-41, az AL-51-en alkalmazott technológiával. Az exportpéldányokba az fog kerülni, mert az AL-51F1-et nem fogják külföldre eladni. Gyakorlatilag az egy 5- generációs hajtómű
Gépről illesztetted be vagy hogyan? Mert nem ez az első, hogy megszopat az FB a beillesztésnél
Elírás van benne.
Ahh, én meg direkte FB linket másolom, akkor az a problemTelefonról. Google-ben megnyitom a facebook posztot, majd az url-t bemásolom a fórum médiamegosztójába.
Na basszameg, engem is megkevert. Mint ahogy a HIMARS-nál is sikerült pár sajtóterméknek 227 helyett 277 millis kalibert írni, trükkös177Sz, ami a 117Sz modernizált változata a 30-as hajtómű alapján.
Megtévesztő a sok egyes, meg hetes, különféle kombinációkban.
JavítomElírás van benne.
A ferdén beépített hajtóművek önmagukban csak 2D-sek, kizárólag csak párban képesek a 3D vektoráló hatásra.
Én inkább azt látom, hogy a felszállási úthossz ugyan szerencsére már ugyanolyan rövid, mint Kínában volt (az Aero India airshow-n viszont elég meleg volt, így ott nem), kb a fele a MAKSz bemutatós startoknak, de utána az emelkedési szakasz sokkal laposabban indul.Kijött az első dubai bemutatórepülés felvétele. Hasonló a Kínában, és Indiában látotthoz, de még jobb is lett, mint azok voltak. Már amikor a gép a gurulóúton közelít a várópont és a végrehajtó felé, az is érdekes: a kabintető mögött és az orr rész alatt egy-egy üveg félgömbben nagyon komoly sebességgel forog egy-egy nagyon kisméretű, radarra hasonlító cucc. A vontatásnál az alsó félgömb egy piros takaróelemmel volt ellátva. Aztán maga a repülés még intenzívebb volt mint a korábbiak. Nekem különösen a "hulló falevél" indítása sokkal jobban tetszett, mint a korábbiak. Nem vízszintes repülésből kezdte megforgatni, hanem emelkedésből, ami miatt az egész a vitorlázó műrepülős "double avalanche" (nem tudok franciául, úgyhogy a helyesírásra nem adok garanciát) manőverre hasonlított. Nagyon klassz látvány, ahogy egy 30 tonnás vas, a hátán pörög, és közben emelkedik is. De nem akarok többet spoilerezni. Az 509-es egy nagyon másik gép, mint a 054-es volt. Itt kaptak külső borítást a hajtóművek is.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..