Gépek és a tervrajzok eladása között van némi különbség: az autódat eladhatod (amit vettél, nem pedig te gyártasz), a gyártási dokumentációit nem. 

Attól még a ferdeszeműek jogilag lehetnek orgazdák, ha valamit nem a jogos tulajtól vesznek, de szerintem nekik ez fáj legkevésbé...![]()
Én meg a J-11-ről...Amit írtam az konkrétan a SZU-33-ra vonatkozott.
Mert a Szu-t Moszkvából vezették, oroszok, meg egyeszer egy grúz...Érdekes módon egy SZSZK sem áll sorban,hogy engem is marasztaljatok el a Szovjetunió bűneiért hisz minden köuös volt.Ellenben két kézzel mutogatnak,hogy csak az oroszokat terheli minden felelősség...
Igen tudom.Mert a Szu-t Moszkvából vezették, oroszok, meg egyeszer egy grúz...
...ami valahol epic.
A 3. birodalom vezére meg osztrák volt.
Álljad meg röhögés nélkül...
A B verzió is J-11.Talán a sárkányt gyárthatták legálisan?A J-11 nem illegális, a B változatot lehet annak nevezni, miután saját szakállra kifejlesztették. Bár ott a sárkányszerkezeten kívül semmi nincs az eredeti gépből.
Ha kivonjuk a gépből a hajtóművet, elektronikát, fegyverrendszert, mi más marad?
Viszont az egész a J-11-el indult, ami azt célozta meg, hogy megkapják a liencet és végül maguk gyártsák. Az első gépeket még kittek formájába kapták meg és csak összeszerelték őket aztán fokozatosan akartak áttérni a teljes hazai gyártásra. Viszont miután legyártottak X (nem tudom mennyi) darabot, meggondolták magukat, hogy azért jobb lenne egy kimondottan dedikált vadász helyett egy többcélú gép. Új tárgyalásokat indítottak, hogy további technológiát szerezzenek a géphez. És itt valami gubanc adódhatott, mert a tárgyalások zátonyra futottak. Idővel persze összejött a hazai gyártás, 100% hazai alkatrészekkel.
Ezt nevezik illegálisnak...
Nem olyan csak az a sárkány!De ha már elektronika a repülésirányító szofver is orosz erre a nyakam teszem.De arra is,hohy a gép segédberendezései is maradtak a régiek összességében a gép minimum fele illegális.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..