Buszokra is szükség van.Gondoljatok bel pl a határra Tatáról mivel menjen a katona???
Tudod esetleg, hogy Sznar-10-et használunk e még? Egy-két éve mintha lett volna kép egy gyakorlatrólÉn is ezt mondtam.
Buszokra is szükség van.Gondoljatok bel pl a határra Tatáról mivel menjen a katona???
Sima sincs elég....Léteznek terepjáró katonai buszok is.
Különvonat? Esetleg. Lenn már egyszerűbb elosztani a népet akár Ural platón is.Buszokra is szükség van.Gondoljatok bel pl a határra Tatáról mivel menjen a katona???
Különvonat? Esetleg. Lenn már egyszerűbb elosztani a népet akár Ural platón is.
Ha jól emlékszem ezek a világos zöldek érkeztek tavaly tavasszal Tatára.
Olcsóbb mint ez a drágaszág? Mert gondolom nem normál busz árban van. Újat is hát nem tudom érdemes-e? Kifutna -e annyit mint egy normál a volánnál? Nem hiszem. A Currus buszából saccra kb 10 ilyet vehetnének ha logikusan gondolkoznának, nem lenne elég? Ha már annyira nincs pénz ahogy sírják.Jah mert az sikkal olcsóbb...
Teljesen amator vagyok a temaban de meglepodve latom hogy mindenki csak kerekes verziokban gondolkodik (oke a bmp-ket kivontak mar joideje de egy BTR vs BMP helyzetben inkabb a BMP-ben gubbasztanek hatulNem, és arról, hogy a cseheknél összeszerelés zajlik nem tudtam. Így már nem igaz, amít írtam, hogy a Rába részesedése katonai járműgyártásból jelentősebb, mint a Tátráé, mert ezzel egálba kerültek. A Tátra összeszerel, a Rába komplett részegységeket gyárt.
Ez ugyanakkor rávilágít arra, hogy nagyon beszűkültek a BTR csere lehetőségei, mert a világ nagy gyártói jobbára már elkötelezték magukat.
General Dynamics --> Tatra DI (Pandur)
Patria (Kongsberg) --> PGZ SA (Patria)
Rheinmetall --> Romanian MVS (Boxer)
Magyarán a Rábának:
- Iveco SuparAV
- Nexter Systems VBCI 2
- Арзамасмашзавод Бумеранг
A Nexterre kellene lecsapni annak széleskörű profilja (tüzérségi eszközök, 4x4-es járművek, stb.) miatt. A probléma az, hogy teljesen állami és nem valószínű, hogy a francia állam a francia munkahelyek védelmében lemondana egyes termékek franciaországi gyártásáról, így marad az Iveco mint parner, mivel az oroszok meg biztos nem fognak számunkra csúcstechnológiát jelentő eszközt külföldi gyártásba adni.
De erre sincs sok időnk, mert könnyen lehet, hogy az Iveco előbb-utóbb talál magának egy feltörekvő harmadik világbeli partnert a termékskálája terítésére.
) Azért mert felül megmondták, hogy kerekes lesz. A láncosról max álmodunk egyenlőre.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..