Szárnyain dupla és szimpla pilonok.
Mivel nincs belső fegyvertere sem a szerencsétlen gépnek így nem is csoda hogy külső felfüggesztők vannak rajta
Szárnyain dupla és szimpla pilonok.
???incs belső fegyvertere sem a szerencsétlen gépnek
Roni, tudom, hogy ezt szeretni fogod..Te láttad már? lassacskán 8 éve repül![]()
Roni, tudom, hogy ezt szeretni fogod
Egyre inkább az az érzésem hogy ez a gép csak aerodinamikai / avionikai kísérlet. Ilyen felülettel a büdös életben nem lesz lopakodó...
Te láttad már? lassacskán 8 éve repül![]()
Mondjuk, én sok különbséget nem látok.... Íme F-22Egyre inkább az az érzésem hogy ez a gép csak aerodinamikai / avionikai kísérlet. Ilyen felülettel a büdös életben nem lesz lopakodó...
Talán ha beválik a forma és az avionika akkor építenek egy rendes lopakodót kompozit burkoló panelekkel mint az F-35-nél
![]()
Hát ez baj...![]()
Mondjuk, én sok különbséget nem látok.... Íme F-22
Egyre inkább az az érzésem hogy ez a gép csak aerodinamikai / avionikai kísérlet. Ilyen felülettel a büdös életben nem lesz lopakodó...
Talán ha beválik a forma és az avionika akkor építenek egy rendes lopakodót kompozit burkoló panelekkel mint az F-35-nél
![]()
Szinte biztos hogy így van, ezzel a formát tesztelik ki szerintem is. A kérdés mindig az bennem, hogy nem tudnak RCS csökkentő anyagot gyártani, alkalmazni, vagy szimplán nem prioritás? Mert ezek szemre nekem fémfelületnek tűnnek 100% ban. Hogy utaljak másik vita vonalra, így legalább nem fog erről leolvadni semmi abszorbens annyag még 3 machnál semEgyre inkább az az érzésem hogy ez a gép csak aerodinamikai / avionikai kísérlet. Ilyen felülettel a büdös életben nem lesz lopakodó...
Talán ha beválik a forma és az avionika akkor építenek egy rendes lopakodót kompozit burkoló panelekkel mint az F-35-nél
![]()
Szinte biztos hogy így van, ezzel a formát tesztelik ki szerintem is. A kérdés mindig az bennem, hogy nem tudnak RCS csökkentő anyagot gyártani, alkalmazni, vagy szimplán nem prioritás? Mert ezek szemre nekem fémfelületnek tűnnek 100% ban. Hogy utaljak másik vita vonalra, így legalább nem fog erről leolvadni semmi abszorbens annyag még 3 machnál sem. Viccet félretéve, vagy van valami a tarsolyukban, ami nem lekövetett amcsi, hanem saját új megoldás az RCS csökkentésére, esetleg a stealth felderítésére, vagy ha nem, akkor ebben már Kínától is lemaradtak de nagyon. Az idő eldönti.
Lehet, hogy most még fixen van rögzívte és sosem volt kinyitva, de hogyan voltál képes ekkora marhaságot leírni? Felhívom figyelmed az orrfutó akna ajtajaira elől. Azoknak is pont úgy kell záródnia stealth szemontból, mint a fegyvertérnek.Mivel nincs belső fegyvertere sem a szerencsétlen gépnek így nem is csoda hogy külső felfüggesztők vannak rajta
Lehet, hogy most még fixen van rögzívte és sosem volt kinyitva,
És akkor még csodálkozolol
A gép úgy lett megtervezve, hogy ott van neki a helye és szilárdságilag is figyelembe van vége. Pont.Hát ez az! Ezek után megint jön az hogy majd azt is 2020-ra nyitják ki . Hát makett fegyver volt már betéve? + Hol a R-73 xy fegyver ajtaja? Vagy ez olyan f-35 fegyver ajtó lesz ahol csak aim-120D fegyver megyen be?
Mondjuk csak hagyján hogy fixen "Lehet" rögzítvede 2019-re még azokat sem tudnák hozzá integrálni ami máshol már a 4 gen típusokon megvan.
.
Dima által berakott képen (#4451) tisztán látszik hogy a kabintető mögötti rész egész hosszan fém lemezelés. Bizonyára vannak a gépen kompozit elemek (aknaajtók, farokkúp, vezérsíkok) de ezeken a nagy felbontású fotókon pont nem azok látszanak....Tekintve,hogy a gép nagy része nem fémből van(borítás)így értelmét vesztett a szerintemezés. Radarabszorbens bevonatokkal már 30 éve is foglalkoztak az oroszok...
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..