Az egykori orosz atombunkerekről esetleg nem tudnál ide filmet feltenni ? Az is érdekes lenne.
Oda elvileg nem lehet , be vagy lemenni !

Az egykori orosz atombunkerekről esetleg nem tudnál ide filmet feltenni ? Az is érdekes lenne.
A Postára és a Vasútra azt szokták mondani hogy félkatonai szervezet. Mit jelentene/jelent/jelentett ez háború esetén? Vagy csak formailag (egyenruha) és szerveződésileg van hasonlóság, ezért nevezik így?
Ez másik jármű. A videót meg este megnézem.ha már kérdeztéktek....
Polaris 6x6 nemmegpakolva, olvadás után.
Ez mitől jobb mint pl az UAZ?Mondjuk nem az RZR 2 vagy 4 hanem a Ranger (civil rokontípus) de ezekből is van 120-as aknavető hordozó.
Nem olyan ütős mint a Spanyol Alakran de azért még belefér...
Nem tudom mennyit kapunk / veszünk ezekből a kis UTV-ből, de ahhoz hogy értékelhető hatásuk legyen a mobilitásra, még egy olyan kis seregnek mint a Magyar is ezrek kellenének. Ráadásul az ilyesmit illene itthon gyártani. Ezek egy háborúban abszolút fogyóeszközök.
Ez mitől jobb mint pl az UAZ?
A kb tucat jármű egyike ami volt tesztelve itthon de nem lett belőle semmi az évek folyamán.Erről tudtatok?
"A Mountain Lion útja Európába vezetett. Bemutatkozását Magyarországon kezdte, ahol nagyon jó benyomást tett a lehetséges felhasználókra"
http://epa.oszk.hu/02700/02735/00084/pdf/EPA02735_katonai_logisztika_2017_1-2_085-100.pdf
A kb tucat jármű egyike ami volt tesztelve itthon de nem lett belőle semmi az évek folyamán.
Többek közt a Renault Sherpa és az Iveco LMV is.A kb tucat jármű egyike ami volt tesztelve itthon de nem lett belőle semmi az évek folyamán.
Akkorra már elkészült a Komondor is, ami külsőre eléggé hasonlít rá, és hazai. Az azóta eltelt több mint 5 év alatt, ennek különböző változatait is csak a tesztelgetik, tehát valószínűleg nem volt rájuk égetően nagy szükség, és ezért pénz sem. Persze az Afganisztánban, vagy Irakban szolgáló katonáink valószínű, hogy nagyobb biztonságban éreznék magukat ilyenekben, mint egy Toyota, vagy Mercédesz terepjáróban. Azért megnéztem volna egy összehasonlító tesztet a dél-afrikai gép, és a Komondor között!Erről tudtatok?
"A Mountain Lion útja Európába vezetett. Bemutatkozását Magyarországon kezdte, ahol nagyon jó benyomást tett a lehetséges felhasználókra"
http://epa.oszk.hu/02700/02735/00084/pdf/EPA02735_katonai_logisztika_2017_1-2_085-100.pdf
Nem használunk ilyesmiket afgánban. Max kabulban a reptér környékén. Amerikai MRAP-ek meg páncélozott Humveek vannak.Akkorra már elkészült a Komondor is, ami külsőre eléggé hasonlít rá, és hazai. Az azóta eltelt több mint 5 év alatt, ennek különböző változatait is csak a tesztelgetik, tehát valószínűleg nem volt rájuk égetően nagy szükség, és ezért pénz sem. Persze az Afganisztánban, vagy Irakban szolgáló katonáink valószínű, hogy nagyobb biztonságban éreznék magukat ilyenekben, mint egy Toyota, vagy Mercédesz terepjáróban. Azért megnéztem volna egy összehasonlító tesztet a dél-afrikai gép, és a Komondor között!
Ugye milyen rengeteg áll rendszerben belőle?"Nem lett belőle KOMONDOR?"
Kicsit se?
Nagy hiba!?!
3:30- tól elég biztató...Azért ezt megpróbálnám... https://m.youtube.com/?gl=HU&hl=hu#/watch?v=siERRzFxdVk
Igaz, 2014 óta, ha jól tudom már csak tanácsadó, támogató szerepkörben vagyunk kint. Akkor csökkent a létszám, és a technika is. Előtte voltak Toyoták, és Mercik is.Nem használunk ilyesmiket afgánban. Max kabulban a reptér környékén. Amerikai MRAP-ek meg páncélozott Humveek vannak.
A 2 % csak ajánlás. Hosszabb távon a védelmi költségek növelése.én meg a N.-alapszerződésben előírt 2%-os GDP-ráfordítást.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..