A Lengyelekkel együtt már vehetnénk T90 licenc gyártást,vagy 3-400 darabra,100-150nekünk,a többi nekik,ott van rá ipari háttér,esetleg részegységeket nálunk összeszerelni.
Nem szeretnék ünneprontó lenni,de a T90 bármelyik nyugati tankkal pariban van, de a felébe kerül,másképp sosem lesz új mbt-nk,a használt nyugati mbt-k kerülnek annyiba mint az új T90.
Nem mellesleg 20 tonnával könnyebb,ami nekünk nagy előny,a már említett terepviszonyaink miatt,a 70 tonna környéki abrams egy fos a sárban,dupla áron.
Nem tudom van e egyáltalán Európában szervíz,ahol pl aturbinát megjavítják,vagy ki kell küldeni az államokba,meg vissza.
Ez elég költséges kalandnak tűnik...
Nem szeretnék ünneprontó lenni,de a T90 bármelyik nyugati tankkal pariban van, de a felébe kerül,másképp sosem lesz új mbt-nk,a használt nyugati mbt-k kerülnek annyiba mint az új T90.
Nem mellesleg 20 tonnával könnyebb,ami nekünk nagy előny,a már említett terepviszonyaink miatt,a 70 tonna környéki abrams egy fos a sárban,dupla áron.
Nem tudom van e egyáltalán Európában szervíz,ahol pl aturbinát megjavítják,vagy ki kell küldeni az államokba,meg vissza.
Ez elég költséges kalandnak tűnik...