MiG-31 Foxhound (Mikojan-Gurjevics)

Igazából az orosz helyet szovjetre gondoltam.
Például a Strella-3 érzékelője FM modulált volt, míg az R-60 első verzióiban ha jól tudom még hűtés sem volt. Az R-60M-nek volt hűtött a keresője, de az sem volt FM modulált tudtommal. Pedig mind a két fegyver a 70"s évek közepéről származik.
 
Igazából az orosz helyet szovjetre gondoltam.
Például a Strella-3 érzékelője FM modulált volt, míg az R-60 első verzióiban ha jól tudom még hűtés sem volt. Az R-60M-nek volt hűtött a keresője, de az sem volt FM modulált tudtommal. Pedig mind a két fegyver a 70"s évek közepéről származik.
Az R-60M FM modulált és hűtőtt, 1982-as években más exportálták is, a Szu-ban '70-es évek végén jelent meg. Lásd a táblázatban a műben és a mellékeltek között Hpasp-tól.
 
Allesmor Obranna

"Ez a J-20 stealth/5. gen ide vagy oda az, aminek anno a MiG-31-esnek lennie kellett volna. "

Én egyszer már a MIG-31-et elképzeltem egy a Draken-hez hasonló alsó szárnnyal, és egy olyan "beépített" kacsa szárnnyal , mint amilyen a PAKFA-nak van. A többi elem maradna a gépen úgy hogyan most van, csak a szárnyak változnának meg így :)
Szerinted mennyire lett volna jó ez a dizájn? :-)
 
  • Tetszik
Reactions: LMzek
Béka perspektíva.

5JE_j2c42rI.jpg
 
mpa5menboxnqkd06g.jpg


Kicsit belenyúltam a fentebb betett képbe. A béna zöld vonalakat én rajzoltam be. Én az adott kor technológiai színvonalán ilyen szárnykialakítást képzeltem volna el a MIG-31 számára. Alsó szárnyas , összetett delta szárny lett volna az első kacsaszárnnyal egybeépítve.
Azért kacsaszárnyas, hogy egy kicsit agilisebben viselkedjen a repülőgép.
Azért összetett delta, hogy a kacsaszárnynak legyen megfelelő helye és egybe lehessen építeni a fő delta szárnnyal. Illetve így nagyobb nyilazási szöget lehet elérni a vastagabb szárnytőnél.
Azért építettem volna egybe a kacsaszárnyat a deltával, mert így kisebb lett volna a légellenállás.
Azért alsó szárnyas, mert így a kacsaszárny keltette örvénylések kevésbé érintik a függőleges vezérsíkot. Illetve rövidebb hosszúságú és szélesebb nyomtávú futóműveket lehetett volna így alkalmazni.
Nekem ez az ötletem támadt a típus kapcsán, mint MIG-25 utód. :)