Mint gumis mondom nékedA gumi lánctalppal egyáltalán nem hülyeség. Kiépített utakon nagyobb sebesség,kényelem (gumi miatt rezgéscsillapítás). Terepen viszont egy lánctalpnak jobb kapaszkodó képessége van (lehet).
Hát érdekes. Bár a töltési módszer kissé izé. Kézzel töltik és elég lassú módszerrel. Gondolom a könnyű megvalósítás miatt ilyen.
És nem tudom, hogy egy egy csövű, de dupla tűzsebességűvel szemben (akár kézi, akár automata) jobb-e ez.
Passz, talan igy uzembiztosabb es kevesbe akad el.Hát érdekes. Bár a töltési módszer kissé izé. Kézzel töltik és elég lassú módszerrel. Gondolom a könnyű megvalósítás miatt ilyen.
És nem tudom, hogy egy egy csövű, de dupla tűzsebességűvel szemben (akár kézi, akár automata) jobb-e ez.
Úgy tudom a lengyel gépeken saját fejlesztésű Rak torony van.a Lengyel Rozsomákokon az van
Nem adták azért fel az amerikai piacot sem:Az amerikai palyazat visszavonasa nem befolyasolja a ceg europai terveit es a CV90 fejleszteseket:
CV90 bids are safe reassures BAE Systems
https://www.shephardmedia.com/news/...australian-ifv-bids-safe-reassures-bae-syste/
CV90120
![]()
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..