Mint gumis mondom nékedA gumi lánctalppal egyáltalán nem hülyeség. Kiépített utakon nagyobb sebesség,kényelem (gumi miatt rezgéscsillapítás). Terepen viszont egy lánctalpnak jobb kapaszkodó képessége van (lehet).
Egy gumi hevederrel is már meg lehet oldani terepen egy jobb kapaszkodó képességet.Hát érdekes. Bár a töltési módszer kissé izé. Kézzel töltik és elég lassú módszerrel. Gondolom a könnyű megvalósítás miatt ilyen.
És nem tudom, hogy egy egy csövű, de dupla tűzsebességűvel szemben (akár kézi, akár automata) jobb-e ez.
Passz, talan igy uzembiztosabb es kevesbe akad el.Hát érdekes. Bár a töltési módszer kissé izé. Kézzel töltik és elég lassú módszerrel. Gondolom a könnyű megvalósítás miatt ilyen.
És nem tudom, hogy egy egy csövű, de dupla tűzsebességűvel szemben (akár kézi, akár automata) jobb-e ez.
Úgy tudom a lengyel gépeken saját fejlesztésű Rak torony van.a Lengyel Rozsomákokon az van
Nem adták azért fel az amerikai piacot sem:Az amerikai palyazat visszavonasa nem befolyasolja a ceg europai terveit es a CV90 fejleszteseket:
CV90 bids are safe reassures BAE Systems
https://www.shephardmedia.com/news/...australian-ifv-bids-safe-reassures-bae-syste/



CV90120
![]()
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..