Szu-57 / Su-57 Felon / PAK-FA (T-50) / FGFA (Szuhoj, Oroszország)

https://vpk.name/news/205705_v_kitae_nazvali_glavnyie_kozyiri_rossiiskih_vks.html

A kínai média beszámolt az orosz katonai légi közlekedés előnyeiről

Említik a pakfa 30-as hajtóművét a Tu-160m és az A-100 felderítő gépet

Hát igen a hajtómű és pont! AESA radar ( ARH) PL-15 Aim-120D rakéta PL-10 aim-9x megfelelője EOTS

Tu-160M :A továbbfejlesztett H-6 církáló rakéták eregetésére bőven elegendő


Szállító gépek területén meg jön az y-20 meg ott van a zh-18 .
 
Tu-160 kategóriájú gépet nem tudnak még csinálni, pl pont a hajtómű miatt. Tudsz bármit Roni az A-100 radarrendszeréről, képességeiről? Vagy megint csak zsigerből fikázol?
 
  • Tetszik
Reactions: nyugger and koppany
Tu-160-ból utasszállítót akarnak építeni, akkor legyen PAK-FA Biznis-Jet is. :)
o2OUCaOWbfI.jpg
 
https://vpk.name/news/206245_ot_chego_zavisit_zhiznesposobnost_su57.html

"Mi határozza meg a pakfa életképességét?"


"Az orosz szakértők azonban azt mondják, hogy talán a Su-57 program legkomolyabb akadálya az, hogy ez a légi jármű nem kelt nagy érdeklődést a katonai osztályon."

Nem tekintik fontosnak? :eek:
Hogy lehet ilyet emberek?:mad:

"Egyes jelentések szerint az orosz katonai repülési rendszer sokkal több Su-35-et szeretne kapni, annál inkább a külföldi ügyfelek érdeklik ez a harcos, mint a Su-57"

Hát mivel még nincs kész a szu-57 addig minek érdekelje a külföldi országokat ?

"A Szu-35 egy meglehetősen nagy légi amely képes több fegyver, mint a Szu-57"

Tehát több fegyvert szállítani :confused: Nagy előny a pakfa géppel szemben :hadonaszos:

"Továbbra is feltételezhető, hogy a Su-57 program sikere elsősorban az export kilátásokon múlik - ebben az esetben a program igen életképes lehet"

Hát mire oda ér a pakfa Kína kihúzza alóluk a szőnyeget a j-31 géppel.
 
Egy újabb cikk a pakfa gépről.

Ki válhat a Su-57 vevőjévé?

"Közel-Keleten és Észak-Afrikában - Egyiptomból az Egyesült Arab Emirátusok és Algéria.
az ügyfelek Su-57 potenciálisan kiderülhet, hogy az egyik a jelenlegi NATO-országok - például Törökország, ha a kapcsolat közte és a partnerek a blokk tovább fog romlani"

Hát ennek kicsi az esélye .

Na most akkor hogy is van az a 2027?

Az a 2027-es dátum nem a fegyverbeszerzést takarja inkább?
Окончательно они завершатся с формированием облика и запуском в серийное производство Су-57 с двигателем "второго этапа" — так называемым изделием 30. Первый полет опытного Су-57 с новым двигателем состоялся в декабре 2017 года, и, скорее всего, его испытания займут еще 3–4 года. Предполагается, что именно истребители с двигателем второго этапа будут закупать в рамках крупномасштабного серийного производства, которое должно начаться в 2021–2022 годах.
 
https://www.quora.com/What-is-the-status-of-fifth-generation-PAK-FA

Vélemény?

The T-50’s rudders are also much smaller than that of F-22’s, reducing RCS from the front and lateral angles. But the thrust vectoring nozzles apparently generate more radar returns from the rear than the F-22’s flat exhaust with zig-zag shaped trailing edge.

Alexander Davidenko - Design Director of the PAK FA program at Sukhoi estimated that the F-22 has an RCS of 0.3m2–0.4m2 which more than twice as visible as the T-50 at 0.1m2, frontally. He might have overestimated a bit but it actually makes sense because the T-50 doesn’t lack any significant stealth measure seen on the F-22.
 
https://www.quora.com/What-is-the-status-of-fifth-generation-PAK-FA

Vélemény?

The T-50’s rudders are also much smaller than that of F-22’s, reducing RCS from the front and lateral angles. But the thrust vectoring nozzles apparently generate more radar returns from the rear than the F-22’s flat exhaust with zig-zag shaped trailing edge.

Alexander Davidenko - Design Director of the PAK FA program at Sukhoi estimated that the F-22 has an RCS of 0.3m2–0.4m2 which more than twice as visible as the T-50 at 0.1m2, frontally. He might have overestimated a bit but it actually makes sense because the T-50 doesn’t lack any significant stealth measure seen on the F-22.

????????
Miféle oldalkormányokról beszél ez??? A T-50-esen annyival kisebb az oldalkormány felülete az F-22-eséhez képest, hogy nincs is... ugyanis az egész vezérsík egyben mozog! A balansz vezérsíknak pont ez a lényege, hogy kisebbre lehet tervezni a felületét, mintha külön oldalkormányt is kéne rá rakni, mivel a komplett felület aktívan mozog, így jóval kisebb kitérésre is sokkal nagyobb erőket generál. Innen nézve viszont a T-50-es oldalkormányának felülete az F-22-esé sokszorosa.

Ezt a hülye fúvócső dolgot meg már nagyon el kéne felejteni.
 
Egész jó 3D grafika.

Remélem a valóságba nem lesz ilyen megpakolt pakfa :D

Ja és erről mi a véleményed?
https://www.airrecognition.com/inde...-operation-ahead-of-first-batch-delivery.html

The maiden Su-57 flight with the new engine took place in December 2017 and the trials are likely to last for another 3-4 years. Large-scale serial output which is to begin in 2021-2022 is to produce the aircraft with type 30 engine.

Tehát 2022-3 -ra már sorozatba gyártott érett lesz a 30 hajtómű?