M
molnibalage
Guest
Van amit nem lehet elégszer mondani.Kezdek öregedni és már csak ugyanazokat a sztorikat mantrázom![]()

(És szerintem sokan nem olvasták ezeket, akik újabban vannak itt.)
Van amit nem lehet elégszer mondani.Kezdek öregedni és már csak ugyanazokat a sztorikat mantrázom![]()

Kezdek öregedni és már csak ugyanazokat a sztorikat mantrázom![]()

Tu-160 kategóriájú gépet nem tudnak még csinálni, pl pont a hajtómű miatt. Tudsz bármit Roni az A-100 radarrendszeréről, képességeiről? Vagy megint csak zsigerből fikázol?
Tu-160 kategóriájú gépet nem tudnak még csinálni,
Tudsz bármit Roni az A-100 radarrendszeréről, képességeiről?




Ami eddig is ismert volt. 12 darabra lesz szerződés (idén írják alá). Kísérleti üzemmódba kerülnek a gépek. Első két gép 2019-ben érkezik...https://sputniknews.com/military/201802081061467502-su57-to-start-combat-trials/
Fórdítóval nehéz ezt értelmezni
Miről is szól a cikk?


Nagy előny a pakfa géppel szemben 


https://www.quora.com/What-is-the-status-of-fifth-generation-PAK-FA
Vélemény?
The T-50’s rudders are also much smaller than that of F-22’s, reducing RCS from the front and lateral angles. But the thrust vectoring nozzles apparently generate more radar returns from the rear than the F-22’s flat exhaust with zig-zag shaped trailing edge.
Alexander Davidenko - Design Director of the PAK FA program at Sukhoi estimated that the F-22 has an RCS of 0.3m2–0.4m2 which more than twice as visible as the T-50 at 0.1m2, frontally. He might have overestimated a bit but it actually makes sense because the T-50 doesn’t lack any significant stealth measure seen on the F-22.
Egész jó 3D grafika.

A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..