Jurij Boriszov miniszter helyettes mai nyilatkozata szerint 10 db Kinzsal-os gép áll most készenlétben. http://www.interfax.ru/russia/611449MiG-31K
Én gondolom a készenléti gépekbol ennyi elég is lesz .... Ember nem mondott többet, csak arra célzott, hogy ez nem kamu és komolyan kell venni a cuccot. A többibe legfejebb integrálják. Azért nincs olyan sok belőle és eleve mas feladatra terveztek. Gondolom majd Szu-57 vagy valami hasonló átveheti majd.Mennyi mig-31K terveznek?
Mennyi mig-31K terveznek?
Egy M5+ -os gép nem 24 km magasan repül, az ziher... Nem bírná a hőterhelést.
Egy M5+ -os gép nem 24 km magasan repül, az ziher... Nem bírná a hőterhelést.

].Az SR-71-nél M3.2-nél 24 km-en bőven 200 fok felett volt a belépőél és teljesítménye sem lett volna M5 tájára, M3.4-ig kétszer elvitték a gépet, aztán soha többet.Ami a táblázatban van, - nyilván - nem tekinthető axiómának, vagy csak sima kitalált adathalmaz. Ugye szépen néz ki?
De, most nem azért. Én nem kekeckedni akarok, de egy ilyen hozzászólást, ha pl. ha én tenném meg, tuti, hogy szép szavakkal "ex katedra" rögtön rám dobnád.
Legyen link is: http://lexikon.katolikus.hu/E/ex cathedra [Petri.html
Ezt csak azért írom, ha nem ragadtatod el magadat, nagyon jó. De ennek már rég így kellene lennie!!
Rövid élettartam, új anyagok, belső hő elvezetés, vagy ki tudta [].
Az SR-71-nél M3.2-nél 24 km-en bőven 200 fok felett volt a belépőél és teljesítménye sem lett volna M5 tájára, M3.4-ig kétszer elvitték a gépet, aztán soha többet.
A hőterhelés is négyzetesen nő, tehát M5-höz már egyáltalán a meghajtás kérdőjeles, de ha működne is mutass szerkezeti anyagot, ami ~400 fokot kíbír úgy, hogy jó hővezetőnek kell lennie.
Vannak dolgok, amiről ex. katedra azért ki lehet jelenteni, mert csodák nincsenek és értelme sincs. Ha M5-re képes a gép, akkor azt nem 24 km-en, hanem inkább 35-40-en kell használni. Ez kb. olyan, mintha te dafke 6 km-en akarná M1.6-os elfogást csinálni F-15-tel és nem 10-11 km magasan. Értelmetlen.
A szükséges teljesítmény miatt nincs értelme M5-tel repülni 27 km-en. Az összes vadászgép képes már 6 km magasan M1.4-M1.6-ra, de reálisan ilyen sebességgel - ha valaha felgyorsítanak - inkább 10 km-en teszik hatósugár miatt. Ez más gép esetén sem lenne máshogy.Hűteni sem lehet érdemben?
Ugye, az első mondatomat nem olvastad el!Az SR-71-nél M3.2-nél 24 km-en bőven 200 fok felett volt a belépőél és teljesítménye sem lett volna M5 tájára, M3.4-ig kétszer elvitték a gépet, aztán soha többet.
A hőterhelés is négyzetesen nő, tehát M5-höz már egyáltalán a meghajtás kérdőjeles, de ha működne is mutass szerkezeti anyagot, ami ~400 fokot kíbír úgy, hogy jó hővezetőnek kell lennie.
Vannak dolgok, amiről ex. katedra azért ki lehet jelenteni, mert csodák nincsenek és értelme sincs. Ha M5-re képes a gép, akkor azt nem 24 km-en, hanem inkább 35-40-en kell használni. Ez kb. olyan, mintha te dafke 6 km-en akarná M1.6-os elfogást csinálni F-15-tel és nem 10-11 km magasan. Értelmetlen.

A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..