MiG-31 Foxhound (Mikojan-Gurjevics)

1.jpg
ee61d8daa23f4700b393d2f633da4f39.jpeg
8d093ebf251a4fba82e4fda3f6e0882f.jpeg

MiG-31K
 
Mennyi mig-31K terveznek?
Én gondolom a készenléti gépekbol ennyi elég is lesz .... Ember nem mondott többet, csak arra célzott, hogy ez nem kamu és komolyan kell venni a cuccot. A többibe legfejebb integrálják. Azért nincs olyan sok belőle és eleve mas feladatra terveztek. Gondolom majd Szu-57 vagy valami hasonló átveheti majd.
 
Egy M5+ -os gép nem 24 km magasan repül, az ziher... Nem bírná a hőterhelést.

Ami a táblázatban van, - nyilván - nem tekinthető axiómának, vagy csak sima kitalált adathalmaz. Ugye szépen néz ki? :hadonaszos:

De, most nem azért. Én nem kekeckedni akarok, de egy ilyen hozzászólást, ha pl. ha én tenném meg, tuti, hogy szép szavakkal "ex katedra" rögtön rám dobnád.

Legyen link is: http://lexikon.katolikus.hu/E/ex cathedra [Petri.html

Ezt csak azért írom, ha nem ragadtatod el magadat, nagyon jó. De ennek már rég így kellene lennie!!

Rövid élettartam, új anyagok, belső hő elvezetés, vagy ki tudta [ :eek: ].
 
Ami a táblázatban van, - nyilván - nem tekinthető axiómának, vagy csak sima kitalált adathalmaz. Ugye szépen néz ki? :hadonaszos:

De, most nem azért. Én nem kekeckedni akarok, de egy ilyen hozzászólást, ha pl. ha én tenném meg, tuti, hogy szép szavakkal "ex katedra" rögtön rám dobnád.

Legyen link is: http://lexikon.katolikus.hu/E/ex cathedra [Petri.html

Ezt csak azért írom, ha nem ragadtatod el magadat, nagyon jó. De ennek már rég így kellene lennie!!

Rövid élettartam, új anyagok, belső hő elvezetés, vagy ki tudta [ :eek: ].
Az SR-71-nél M3.2-nél 24 km-en bőven 200 fok felett volt a belépőél és teljesítménye sem lett volna M5 tájára, M3.4-ig kétszer elvitték a gépet, aztán soha többet.

A hőterhelés is négyzetesen nő, tehát M5-höz már egyáltalán a meghajtás kérdőjeles, de ha működne is mutass szerkezeti anyagot, ami ~400 fokot kíbír úgy, hogy jó hővezetőnek kell lennie.

Vannak dolgok, amiről ex. katedra azért ki lehet jelenteni, mert csodák nincsenek és értelme sincs. Ha M5-re képes a gép, akkor azt nem 24 km-en, hanem inkább 35-40-en kell használni. Ez kb. olyan, mintha te dafke 6 km-en akarná M1.6-os elfogást csinálni F-15-tel és nem 10-11 km magasan. Értelmetlen.
 
  • Tetszik
Reactions: endre
Az SR-71-nél M3.2-nél 24 km-en bőven 200 fok felett volt a belépőél és teljesítménye sem lett volna M5 tájára, M3.4-ig kétszer elvitték a gépet, aztán soha többet.

A hőterhelés is négyzetesen nő, tehát M5-höz már egyáltalán a meghajtás kérdőjeles, de ha működne is mutass szerkezeti anyagot, ami ~400 fokot kíbír úgy, hogy jó hővezetőnek kell lennie.

Vannak dolgok, amiről ex. katedra azért ki lehet jelenteni, mert csodák nincsenek és értelme sincs. Ha M5-re képes a gép, akkor azt nem 24 km-en, hanem inkább 35-40-en kell használni. Ez kb. olyan, mintha te dafke 6 km-en akarná M1.6-os elfogást csinálni F-15-tel és nem 10-11 km magasan. Értelmetlen.

Hűteni sem lehet érdemben?
 
Hűteni sem lehet érdemben?
A szükséges teljesítmény miatt nincs értelme M5-tel repülni 27 km-en. Az összes vadászgép képes már 6 km magasan M1.4-M1.6-ra, de reálisan ilyen sebességgel - ha valaha felgyorsítanak - inkább 10 km-en teszik hatósugár miatt. Ez más gép esetén sem lenne máshogy.

Az X-15 és SR-71-nél is a sárkány anyagával történő passzív hővezetést alkalmazták, aktív hűtést meg sem próbáltak. Ennek oka lehet, hogy az első meghibásodás a gép elvesztésével járhat.
 
  • Tetszik
Reactions: Python and endre
Az SR-71-nél M3.2-nél 24 km-en bőven 200 fok felett volt a belépőél és teljesítménye sem lett volna M5 tájára, M3.4-ig kétszer elvitték a gépet, aztán soha többet.

A hőterhelés is négyzetesen nő, tehát M5-höz már egyáltalán a meghajtás kérdőjeles, de ha működne is mutass szerkezeti anyagot, ami ~400 fokot kíbír úgy, hogy jó hővezetőnek kell lennie.

Vannak dolgok, amiről ex. katedra azért ki lehet jelenteni, mert csodák nincsenek és értelme sincs. Ha M5-re képes a gép, akkor azt nem 24 km-en, hanem inkább 35-40-en kell használni. Ez kb. olyan, mintha te dafke 6 km-en akarná M1.6-os elfogást csinálni F-15-tel és nem 10-11 km magasan. Értelmetlen.
Ugye, az első mondatomat nem olvastad el!

Nyilván nem ment az SR-71 annyival.

Az kellet volna írnod - ha egyáltalán kellet volna - , hogy szép a táblázat, de [email protected] se ér!

Te 1 Béla vagy. :D

Ennyi.
 
Az orosz 31-es flottában reálisan mennyi szolgálati idő van még? Azt tudom, hogy a flotta elég nagy része - meglepő módon - a hh után készült - pont amikor kb. igény sem volt ezekre.

Mekkora ma az aktív flotta és milyen gépekből áll? Kaptak már strukturális ráncfelvarrást?