Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Jurij Boriszov miniszter helyettes mai nyilatkozata szerint 10 db Kinzsal-os gép áll most készenlétben. http://www.interfax.ru/russia/611449MiG-31K
Én gondolom a készenléti gépekbol ennyi elég is lesz .... Ember nem mondott többet, csak arra célzott, hogy ez nem kamu és komolyan kell venni a cuccot. A többibe legfejebb integrálják. Azért nincs olyan sok belőle és eleve mas feladatra terveztek. Gondolom majd Szu-57 vagy valami hasonló átveheti majd.Mennyi mig-31K terveznek?
Mennyi mig-31K terveznek?
Egy M5+ -os gép nem 24 km magasan repül, az ziher... Nem bírná a hőterhelést.
Egy M5+ -os gép nem 24 km magasan repül, az ziher... Nem bírná a hőterhelést.
Az SR-71-nél M3.2-nél 24 km-en bőven 200 fok felett volt a belépőél és teljesítménye sem lett volna M5 tájára, M3.4-ig kétszer elvitték a gépet, aztán soha többet.Ami a táblázatban van, - nyilván - nem tekinthető axiómának, vagy csak sima kitalált adathalmaz. Ugye szépen néz ki?
De, most nem azért. Én nem kekeckedni akarok, de egy ilyen hozzászólást, ha pl. ha én tenném meg, tuti, hogy szép szavakkal "ex katedra" rögtön rám dobnád.
Legyen link is: http://lexikon.katolikus.hu/E/ex cathedra [Petri.html
Ezt csak azért írom, ha nem ragadtatod el magadat, nagyon jó. De ennek már rég így kellene lennie!!
Rövid élettartam, új anyagok, belső hő elvezetés, vagy ki tudta [ ].
Az SR-71-nél M3.2-nél 24 km-en bőven 200 fok felett volt a belépőél és teljesítménye sem lett volna M5 tájára, M3.4-ig kétszer elvitték a gépet, aztán soha többet.
A hőterhelés is négyzetesen nő, tehát M5-höz már egyáltalán a meghajtás kérdőjeles, de ha működne is mutass szerkezeti anyagot, ami ~400 fokot kíbír úgy, hogy jó hővezetőnek kell lennie.
Vannak dolgok, amiről ex. katedra azért ki lehet jelenteni, mert csodák nincsenek és értelme sincs. Ha M5-re képes a gép, akkor azt nem 24 km-en, hanem inkább 35-40-en kell használni. Ez kb. olyan, mintha te dafke 6 km-en akarná M1.6-os elfogást csinálni F-15-tel és nem 10-11 km magasan. Értelmetlen.
A szükséges teljesítmény miatt nincs értelme M5-tel repülni 27 km-en. Az összes vadászgép képes már 6 km magasan M1.4-M1.6-ra, de reálisan ilyen sebességgel - ha valaha felgyorsítanak - inkább 10 km-en teszik hatósugár miatt. Ez más gép esetén sem lenne máshogy.Hűteni sem lehet érdemben?
Ugye, az első mondatomat nem olvastad el!Az SR-71-nél M3.2-nél 24 km-en bőven 200 fok felett volt a belépőél és teljesítménye sem lett volna M5 tájára, M3.4-ig kétszer elvitték a gépet, aztán soha többet.
A hőterhelés is négyzetesen nő, tehát M5-höz már egyáltalán a meghajtás kérdőjeles, de ha működne is mutass szerkezeti anyagot, ami ~400 fokot kíbír úgy, hogy jó hővezetőnek kell lennie.
Vannak dolgok, amiről ex. katedra azért ki lehet jelenteni, mert csodák nincsenek és értelme sincs. Ha M5-re képes a gép, akkor azt nem 24 km-en, hanem inkább 35-40-en kell használni. Ez kb. olyan, mintha te dafke 6 km-en akarná M1.6-os elfogást csinálni F-15-tel és nem 10-11 km magasan. Értelmetlen.