Kiskunfélegyháza mennyire van? 50-60 km?Ja mindjárt romániába.Hadi üzemet nem határhoz közel telepítünk!
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:
Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.
Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.
Kiskunfélegyháza mennyire van? 50-60 km?Ja mindjárt romániába.Hadi üzemet nem határhoz közel telepítünk!
Ugyanazért, gondolom, amiért semmi sem megy oda kb a Boschon kívül.Ott így sincs munkaerő, a merci meg hasonlók miatt. Miért nem lehet keletre tenni a gyárat?
Még így is túl közel van a Tiszántúlhoz, a potenciális hadszíntérhez (kelet és északkelet felé). Jobban örültem volna egy dél-dunántúli helyszínnek, valahol Somogy vagy Baranya megyében, de mondjuk onnan meg a kelet-nyugati irányú közlekedési infrastruktúra hiányzik.Ja mindjárt romániába.Hadi üzemet nem határhoz közel telepítünk!
Románhoz inkább 100+ a Szerbhez talán80Kiskunfélegyháza mennyire van? 50-60 km?
Az An-26-os is nátó-kompatibilis. ugyanazt a kerót meg levegőt, olajakat használja, mint egy húszmilliárdos spartan, csak olcsóbban
De abban egyet értünk, hogy szükség van új (és lehetőleg minél drágább) tehergépekre, amit a jelenlegi barátaink állítanak elő. Lehetőleg úgy, hogy mi csak júzerek legyünk. A lehető legkisebb hibákat is a gyári szervizcsoportok javítgassák sok jó dollárért, hogy a „szöveccségeseinknek” is megérje.
Ha minden igaz, az Одесавіаремсервіс nevű cég csinálta a horvát melót, ráadásul a legvadabb időkben. Csak katonai gépekkel foglalkoznak úgy tűnik. Szóval az ukránok nemigen járnak nemzetközi légtérben az ott javított gépekkel, csak otthon (meg az általuk megszállva tartott területek felett, amíg le nem verik őket az égről).
Románhoz inkább 100+ a Szerbhez talán80
Most mondta a gaszpagyin minyisztr poragyió.Mintha Nyírtelekről volt eddig szó nem? Honnan az infó?
Mondjuk ezek elfogadható érvek... ( bár az éjszakai kötelék mélyrepülés úgy hiányzik, mint szar a zsebbe... fűről repülni meg ez is tud )A Nato kompatibilitást az önvédelmi rendszerekre, kommunikációra, a repülési tulajdonságokra (sebesség, hatótáv, stb.) értettem, amikben van mit fejlődnünk! Még akkor is, ha ezekre nincs is konkrét követelmény megfogalmazva! Persze vannak feladatok, amikre az An-26 is tökéletesen megfelel. De az sem árt, ha egy gyakorlaton együtt tud működni a többi tagország gépeivel, akár éjszaka, vagy bonyolult időjárási helyzetben kötelékben történő mélyrepülésben, vagy akár a füves reptérről történő üzemeléssel!
Le a föld alá, vagy 100km mélyre, akkor mindentől nagyon távol leszHát olyan kis ország vagyunk, nem tudom igazán hol lenne ideális egy fegyvergyár. Talán a délnyugati országrész, nálunk, Vas és Zala határán ?
Aszonta a Benkő, hogy állnak a csarnokok, ez év végéig szépen felszerelik a gyártósorokat a csehszlovákok, majd jövő év elején indul a termelés.Ott így sincs munkaerő, a merci meg hasonlók miatt. Miért nem lehet keletre tenni a gyárat?
El kellett volna... az ukranok meg valamiert nem tiltjak el. Nekem sincs bajom az ancsaval, de kitettseg egy kicsit sem europai orszag fele (pelda: a legutobbi nagy fogolycserekor az ukran fotargyalo lanyanak Putyin volt a keresztapja, asszem meg pont ezen a forumon olvastam), sajnos ki kell dobni es ujakat venni.Félreértés ne essék, nincs bajom az Ancsákkal! Csak félő, hogy ha felújítanak belőlük még kettőt, akkor még tovább halogatják új Nato kompatibilis, rámpás gépek beszerzését!
A másik kérdés, hogy egy komoly, megbízható cég vállal bármi nemű, idejű garanciát a munkájára, a beépített alkatrészekre, berendezésekre? Mert ha igen, és a horvátok mégsem egy ilyen céggel végeztették el a MIG-21-esek felújítását, akkor a végeredmény már az ő saruk is!
Véleményem szerint egy ilyen összelegózott, kontár munkát végző céget már régen el kellett volna tiltani az ilyen jellegű munkáktól, vagy az általuk szervizelt gépeket kitiltatnám a nemzetközi légtérből!
a Minyo rajta mar nem repul, regi a kep.Felderítők által használt UAZ? Vagy miért ritka? Hol találtad a képet? Még rendzerben van?
Az An-26 nagyjavítás az nem politika hanem üzlet, szóval bőven elég ha az átvételi hibalistát átadva közlik velük hogy pénzt akkor látnak, ha a hibák ki lesznek javítva. Főleg ha jó szerződést kötöttek velük, és a határidő utáni teljesítés már kötbért, tehát mínusz dollárokat jelent nekik. Azt pedig kötve hiszem hogy Antonovéknál ne tudnák, hogyan és mivel lehet segíteni a felmerült problémákon a saját gyártmányuknál, szóval szerintem ez nemigen lehet akadály.Lehet, hogy túlaggódom. Biztosra nem merem kijelenteni. De nekem akkor is vannak kétségeim velük kapcsolatban...
Azt azért ne felejtsétek, hogy nem magyar terméket állítunk elő.Még így is túl közel van a Tiszántúlhoz, a potenciális hadszíntérhez (kelet és északkelet felé). Jobban örültem volna egy dél-dunántúli helyszínnek, valahol Somogy vagy Baranya megyében, de mondjuk onnan meg a kelet-nyugati irányú közlekedési infrastruktúra hiányzik.
Az An-26 nagyjavítás az nem politika hanem üzlet, szóval bőven elég ha az átvételi hibalistát átadva közlik velük hogy pénzt akkor látnak, ha a hibák ki lesznek javítva. Főleg ha jó szerződést kötöttek velük, és a határidő utáni teljesítés már kötbért, tehát mínusz dollárokat jelent nekik. Azt pedig kötve hiszem hogy Antonovéknál ne tudnák, hogyan és mivel lehet segíteni a felmerült problémákon a saját gyártmányuknál, szóval szerintem ez nemigen lehet akadály.
K.k.f háza tiszta Cseh város lesz...Kiskunfélegyházán lesz a CZ-üzem.
En meg annak orulok, hogy fizetett szabin vagyok, de hat kinek milyen munkaja van...Miről beszélsz? A szeparatizmus támogatása nem ilyen.
Annak persze örülök, hogy van olyan, akinek nincs az életben abszolút semmi dolga és ráér elméleteket gyártani
A gond az, hogy a horvat esetben nem "felmerult probelmak" voltak, hanem koztorvenyes buncselekmenyek. Ezt mar ne toljuk a horvatok nyakaba, hogy tetszettek volna alaposabban atnezni, hogy mi vesznek at. Mert oke, hulyek voltak a horvatok, hogy megbiztak egy olyan allamban, de a buncselekmenyeket az ukranok kovettek el. Mert alvazszamokat atutni azt meg a sajat kocsidon sem teheted meg, nem hogy katonai cuccon...Az An-26 nagyjavítás az nem politika hanem üzlet, szóval bőven elég ha az átvételi hibalistát átadva közlik velük hogy pénzt akkor látnak, ha a hibák ki lesznek javítva. Főleg ha jó szerződést kötöttek velük, és a határidő utáni teljesítés már kötbért, tehát mínusz dollárokat jelent nekik. Azt pedig kötve hiszem hogy Antonovéknál ne tudnák, hogyan és mivel lehet segíteni a felmerült problémákon a saját gyártmányuknál, szóval szerintem ez nemigen lehet akadály.
Ez kizárólag a kiutazó műszaki átvevő csoporton múlik. Ha ők hibás teljesítésre hivatkozva (és korrekt hibalistát mellékelve) nem veszik át a gépet és ezért nem fizetünk, akkor Antonovéknak is más lesz a hozzáállása. A dollárt ők is nagyon szeretik ...Nos lehet, hogy pesszimista vagyok, de szerintem azok ott már annyira beleszarnak, hogy simán hazudnának bármit, vagy csak azt mondanák, hogy "tetszik, nem tetszik érd be ennyivel"... Ukrajna nekem jelenleg egy kurva nagy fekete lyuk...
De magyar termeket allitunk elo, mert nem kihelyezett gyartasrol van szo, hanem megvett licence-rol. A csehek ideadtak a know-how-t mi meg gyartjuk magunknak, cseheknek, akarkinek. Elso lepesben persze csak osszeszereles, de a masodik fazisban mar full gyartas a szerzodes szerint. A gyarban a szerzodes szerint eleinte cseh szakemberek tanitjak be hogy mit hogyan, de a gyar nem a cseh ceg tulajdona hanem a HM arzenal vagy melyik HM-es cege. (Az mondjuk lehet, hogy ha exportalni is akarjuk a cseheken kivul masnak is akkor a szerzodes szerint kell a csehek beleegyezese is)Azt azért ne felejtsétek, hogy nem magyar terméket állítunk elő.
Egyrészt, aztán a közlekedési infrstuktúra ott jobbára rendben van. Háborúban először mindenki a másik hadiüzemeit rombolja le, vagyis jól fel kell szerelni a testületeket, betárazni lőszert jó sokat, aztán kezitcsókolóm.
Jugóban is lenyomták a Zastavát, na de azok addig annyi fegyvert, muníciót halmoztak fel szerte az országban, hogy ugyan mindegy volt háború alatt.
Egyébként meg nem hinném hogy pl a rómaiak ráizgultak volna a témára, egy fajsúlyosabb technika persze érdekesebb, de ez egy kézifegyvergyár .... nem telepíthetjük a veszprémi Sziklába ....
Lesz egy "hadiháromszögünk", Kiskunfélegyháza, Kecskemét, Szolnok.
Ez kizárólag a kiutazó műszaki átvevő csoporton múlik. Ha ők hibás teljesítésre hivatkozva (és korrekt hibalistát mellékelve) nem veszik át a gépet és ezért nem fizetünk, akkor Antonovéknak is más lesz a hozzáállása. A dollárt ők is nagyon szeretik ...