Szu-27 / Szu-30 / Szu-33 / Szu-35 Flanker (Szuhoj)

Ezt nem értem. Akkor viszont nincs korlátozva a hajtómű teljesítménye? Ez bypass ág akkor "virtuálisan", hiszen normál útvonal, csak nem égetik el és az üzemi kerófogyasztás egy része. Ez alapján nagy magassgában igencsak korlátos a kitárolás hiszen ott az üzemanyag betáp is csökken.

Vagy mit nem értek?
Sajnos a rendszer folyamatárája és leírása nem ismert előttem.
Ugyanúgy működik és ugyanakkora fogyasztást jelent mint a forszázs-üzem (tehát vész-kiürítésnek megfelel), de mivel nincs forszázs-gyújtás, így nincs égés a turbina után, kisebb a hőterhelés is - viszont van egy kis + hűtés és ködösítés! Így elég jó lehet a hátulról érkező infra-vezérlésű rakéták ellen is.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

24:36-tól látszik előbb a forszázs a hajtóművezésnél, majd a vészleengedés tesztje is.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

24:36-tól látszik előbb a forszázs a hajtóművezésnél, majd a vészleengedés tesztje is.
Tehát a leeresztési kapacitás adott hajtóműrezsimhez tartozó betáplált üzemanyag egy része? A videóból egyszerűen nem derül ki, hogy mekkora kapacitásról lehet szó.
 
Jó lenne tudni milyen r-73 vagy r-74 van rajta.

Dhb_TzZXkAgLeUz.jpg:large
 
  • Tetszik
Reactions: Python and fip7
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
A mig-25 úgy lőtte le az f-18 gépet hogy az az f-18 pilóták azt sem tudták hogy barát vagy ellenség.
Az aranyasban így volt .

Én úgy emlékszem, az F-18-as pilótája elkényelmesedett, mert abban a hitben volt, hogy az aktív zavarás megvédi a szovjet gépek ellen. De egy magányos Mig-25 még így is be tudta fogni és 2 rakétát indított, majd egyből le is lépett.
 
Én úgy emlékszem, az F-18-as pilótája elkényelmesedett, mert abban a hitben volt, hogy az aktív zavarás megvédi a szovjet gépek ellen. De egy magányos Mig-25 még így is be tudta fogni és 2 rakétát indított, majd egyből le is lépett.
Mindket komment teves. Nagyon.
 
A pletykák szerint az Irkut 2023-ig gyárt Szu-30SzM gépeket, utána teljesen leáll a katonai vonalla és a különféle civil típusokra áll át. Ezek egyike, a jelenkori legmodernebb gyártástechnológiát felvonultató MSz-21-es utasszállító repülőgép lesz.
A Szuhoj iroda katonai produktumait az egytípusos NAPO és a KnAAZ fogja tovább gyártani. Ehhez kapja meg a z utóbbi gyár az új gyártósort és ezen kezdi meg a nagyobb ütemű Szu-35Sz gyártást, illetve a Szu-57-es kvóta legyártását.
Ez utóbbi - a saját népi megfigyelésem szerint - jelentheti azt is, hogy 2023-2025 után előfordalhat az is, hogy technológiailag a Szu-35Sz elkezd mégjobban közeledni a Szu-57-eshez. Több kompozit, 30-as hajtómű valamilyen alternatívája, AESA radar, egyéb rendszerelemek integrációja.
 
A pletykák szerint az Irkut 2023-ig gyárt Szu-30SzM gépeket, utána teljesen leáll a katonai vonalla és a különféle civil típusokra áll át. Ezek egyike, a jelenkori legmodernebb gyártástechnológiát felvonultató MSz-21-es utasszállító repülőgép lesz.
A Szuhoj iroda katonai produktumait az egytípusos NAPO és a KnAAZ fogja tovább gyártani. Ehhez kapja meg a z utóbbi gyár az új gyártósort és ezen kezdi meg a nagyobb ütemű Szu-35Sz gyártást, illetve a Szu-57-es kvóta legyártását.
Ez utóbbi - a saját népi megfigyelésem szerint - jelentheti azt is, hogy 2023-2025 után előfordalhat az is, hogy technológiailag a Szu-35Sz elkezd mégjobban közeledni a Szu-57-eshez. Több kompozit, 30-as hajtómű valamilyen alternatívája, AESA radar, egyéb rendszerelemek integrációja.

A Szu-35 minimum még 25 évig rendszerben lesz és logikus, hogy modernizálva lesz. Tervben van a Szu-35Sz "stealth"-szeresítése az AESA radar mellett.
 
Inkább a gép tömegét tudják majd valamelyest kordában tartani. Ha erősebb, de könnyebb szerkezeti elemeket tudnak beépíteni, az egyszerrel lesz jótékony hatással a gép élettartamára és az egyéb avionikai rendszerek okozta tömegnövekedés kompenzálására.
Amúgy ne feledjük, az oroszoknak már nem szabadna belesétálni abba a tömegnövekedési lavinába, ami pl az F-16-osoknál egészen az UAE block 60-asig tartott. Ott a különféle rendszerek és azok extra hűtései okoztak tömegnövekdést, míg a hűtőbeömlők légellenállás növekedést. Az RCS érték már smafu egy ilyen gépen.