M 
		
				
				
			
		molnibalage
Guest
A szárazföldiek keze meg egyre inkább ökölbe szorul...A Magyar Kormánynak csak a legjobb jár.
A szárazföldiek keze meg egyre inkább ökölbe szorul...A Magyar Kormánynak csak a legjobb jár.
A szárazföldiek keze meg egyre inkább ökölbe szorul...


Vigyázó szemetek Bajorországra vessétekSzerintem meg ahogyan felpörögtek most a dolgok, dolgoznak a fogaskerekek,...valamilyen ütemterv szerint csak megvalósulni látszik az a fránya "haderő-fejlesztés"...Amilyen meglepetésként érkeztek az Airbusok,...most a Falconok, CZ fegyverek licenszgyártása, Airbus helikopterek...lehet holnap megint hanyatt esünk valami konkrét bejelentéstől. Bár ugye ahogyan kommunikálnak, szerintem egyszer csak valaki belinkeli, hogy begördült egy tucat szerelvény az új páncélosokkal..

https://magyaridok.hu/belfold/korszeru-modern-honvedseg-epul-3339542/Ebből elköltöttünk eddig úgy 35 milliárdot (2x Airbus A319: 20-25 milliárd és 2x Falcon 7x: 10-12 milliárd, valahol feljebb írták, hogy van egy második is, csak még nincs lefestve), tehát maradt 100-115 milliárd, ami négy darab KC-390 ára meg még valamennyi. Namost e valamennyi lesz érdekes, ugyanis Benkő eztet mondta:
Azt hittem az Air America filmből teszed be a domboldalon leszálló portert.Viszont ha így van, akkor Benkő mire gondolt? Zord szerint:
"A LégierőBlogger becslése szerint a Z2026 háromfázisú légiszállítási képességfejlesztésének a bekerülési-rendszeresítési költségvonzata a 100-150 milliárd forintos sávban mozoghat."
Ebből elköltöttünk eddig úgy 35 milliárdot (2x Airbus A319: 20-25 milliárd és 2x Falcon 7x: 10-12 milliárd, valahol feljebb írták, hogy van egy második is, csak még nincs lefestve), tehát maradt 100-115 milliárd, ami négy darab KC-390 ára meg még valamennyi. Namost e valamennyi lesz érdekes, ugyanis Benkő eztet mondta:
"illetve szükség van még kisebb, akár kevesebb számú személyt vagy kisebb terjedelmű tárgyakat, eszközöket, alkatrészeket szállítani képes, úgynevezett futárszolgálatot ellátó repülőgépekre is."
A bőr üléseken nyilván nem fognak Gripen alkatrészeket keresztülfektetni, hogy összekarcolják a mahagóni asztalokat. Tehát az a kis apró, ami marad a négy darab légi utántöltő képességel rendelkező modern rámpás katonai szállítórepülőgép után lesz az érdekes. Én Let-410 és Pilatus PC-6 között osztanám el.
Pilatus Szolnokon ugratott ejtőernyősöket igen gazdaságosan nemrégiben, de STOL tulajdonságai és relatíve nagy hatótávolsága miatt a különleges erők se tiltakoznának a beszerzése ellen, hiszen nekik kiképzési és taktikai célokra is igen hasznos lenne két darab:

Ami még szóba jöhet az a Let-410NG a csehektől szintén két példányban:

Nagyszerű réskitöltő gép lenne ez a két típus a nagyok mellett!

A 400M biztos nem. Túl nagy.Ajánlom figyelmedbe, hogy eddig feltűnően európai gépeket vásároltunk: A319, H145M és a Falcon 7x.
Élek a gyanúval, hogy ha lesz is An-26 pótlás, az biztosan nem KC-390 lesz, hanem A400M, nagyon esetleg C-130J. Elöbbiből talán 2, utóbbiból talán 4 kijön.
Azt hittem az Air America filmből teszed be a domboldalon leszálló portert.
A 400M biztos nem. Túl nagy.
Szerintem meg ahogyan felpörögtek most a dolgok, dolgoznak a fogaskerekek,...valamilyen ütemterv szerint csak megvalósulni látszik az a fránya "haderő-fejlesztés"...Amilyen meglepetésként érkeztek az Airbusok,...most a Falconok, CZ fegyverek licenszgyártása, Airbus helikopterek...lehet holnap megint hanyatt esünk valami konkrét bejelentéstől. Bár ugye ahogyan kommunikálnak, szerintem egyszer csak valaki belinkeli, hogy begördült egy tucat szerelvény az új páncélosokkal..

Nem de a 400M az már egy mérettel nagyobb mint a többi taktikai szállítógép kategóriában versenyző jelölt.Mert az A319 zsebpiszok?
A Falcont valamikor December környékén írtam az Airbusokkal együtt.

 
	Mint tippet?...mert akkor bejött, grat

Egy könnyű, többcélú futár- és szállítógépet vett a honvédség
https://honvedelem.hu/cikk/111727_egy_konnyu_tobbcelu_futar-_es_szallitogepet_vett_a_honvedseg

 
	Nem kellene hülyének nézni a T. állampolgárokat

 na meg aztan mivel jarna a vezerkar
 na meg aztan mivel jarna a vezerkar 
Viszont ha így van, akkor Benkő mire gondolt? Zord szerint:
"A LégierőBlogger becslése szerint a Z2026 háromfázisú légiszállítási képességfejlesztésének a bekerülési-rendszeresítési költségvonzata a 100-150 milliárd forintos sávban mozoghat."
Ebből elköltöttünk eddig úgy 35 milliárdot (2x Airbus A319: 20-25 milliárd és 2x Falcon 7x: 10-12 milliárd, valahol feljebb írták, hogy van egy második is, csak még nincs lefestve), tehát maradt 100-115 milliárd, ami négy darab KC-390 ára meg még valamennyi. Namost e valamennyi lesz érdekes, ugyanis Benkő eztet mondta:
"illetve szükség van még kisebb, akár kevesebb számú személyt vagy kisebb terjedelmű tárgyakat, eszközöket, alkatrészeket szállítani képes, úgynevezett futárszolgálatot ellátó repülőgépekre is."
A bőr üléseken nyilván nem fognak Gripen alkatrészeket keresztülfektetni, hogy összekarcolják a mahagóni asztalokat. Tehát az a kis apró, ami marad a négy darab légi utántöltő képességel rendelkező modern rámpás katonai szállítórepülőgép után lesz az érdekes. Én Let-410 és Pilatus PC-6 között osztanám el.
Pilatus Szolnokon ugratott ejtőernyősöket igen gazdaságosan nemrégiben, de STOL tulajdonságai és relatíve nagy hatótávolsága miatt a különleges erők se tiltakoznának a beszerzése ellen, hiszen nekik kiképzési és taktikai célokra is igen hasznos lenne két darab:

Ami még szóba jöhet az a Let-410NG a csehektől szintén két példányban:

Nagyszerű réskitöltő gép lenne ez a két típus a nagyok mellett!
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..
