A szárazföld nagyon sajnálja az elhatalmasodást miközben a lerobbant és kigyulladt btr-eket próbálja eloltani
Látom éppen elrohantál eloltani egyet....
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
A szárazföld nagyon sajnálja az elhatalmasodást miközben a lerobbant és kigyulladt btr-eket próbálja eloltani
...vagy a DHL, vagy a FedExDehogy lesz itt ilyen kis szállító, mint az L410. A futârgép titulust ráhúzzák a Falconra, nehogy kormánygépnek kelljen nevezni. A Benkő idézett szöveg még a Falcon érkezés előtt volt. Amúgy kisebb alkatrészeket beleraksz egy belülről kibélelt gurulós "koffer-be", és már viheti is a Falcon.
Nem tudom hogy vagytok vele, de engem már legalább annyira irritál a "futár" kifejezés, mint az hogy "képesség".
Most olvasom hogy tavaly abbahagyták a gyártását.Személyesen is láttam ezt Kecskeméten és meg kell mondjam, hogyha nem lennének helikopterek feltalálva, akkor Porterek lennének helyettük!
Engem meg a kollektív sunyítás/lapítás zavar, hogy senki sem mer írni semmit a belső térről. És az is furcsa, hogy senki sem vette eddig a fáradságot rajtam kívül, hogy az internet szemetéből kiássa azt az információt hogy honnan jött és ki üzemeltette korábban a gépet. Az érkezésen jelenlévők közül valószínűleg senkinek sem érdeke, hogy ez kiderüljön. Meglepődnék ha szürkére be lenne széksorozva, mint az A319
Ha nem is az előző berendezés, de bőrfotelek, minibâr biztos van, már a lépcsővilágítás is árulkodó Szerinted a letakart felirat mi lehet az ablakok felett? Mintha hármas tagolású valami lenne.
Engem meg a kollektív sunyítás/lapítás zavar, hogy senki sem mer írni semmit a belső térről. És az is furcsa, hogy senki sem vette eddig a fáradságot rajtam kívül, hogy az internet szemetéből kiássa azt az információt hogy honnan jött és ki üzemeltette korábban a gépet. Az érkezésen jelenlévők közül valószínűleg senkinek sem érdeke, hogy ez kiderüljön. Meglepődnék ha szürkére be lenne széksorozva, mint az A319
Amennyiben az "interkontinentális futárgép" terminus technicus helytálló, akkor igen. De én ezt a kategóriát csak most ismertem meg...Meg kell állapítanom, hogy már megint a Magyar Idők a legkorrektebb hírforrás légierős beszerzési ügyekben...
https://magyaridok.hu/belfold/interkontinentalis-futargep-erkezett-3360526/
Amennyiben az "interkontinentális futárgép" terminus technicus helytálló, akkor igen. De én ezt a kategóriát csak most ismertem meg...
Nem, nem zavaró.Nem tudom hogy vagytok vele, de engem már legalább annyira irritál a "futár" kifejezés, mint az hogy "képesség".
Meg kell állapítanom, hogy már megint a Magyar Idők a legkorrektebb hírforrás légierős beszerzési ügyekben...
https://magyaridok.hu/belfold/interkontinentalis-futargep-erkezett-3360526/
Amennyiben az "interkontinentális futárgép" terminus technicus helytálló, akkor igen. De én ezt a kategóriát csak most ismertem meg...
Igen.
"Megfelelő kiegészítő eszközökkel felderítő és hírszerző feladatokra is alkalmazni lehet."
Itt betenném azt az apróságot, hogy Izraellel mostanság rendkívül jó a kapcsolatunk.
A többit mindenkinek a fantáziájára bízhatjuk.
Nem, nem zavaró.
A diplomáciai/követségi küldeményeket futárok viszik, személyesen, ez minden "normális" értsd biztonsági körülményekre adó országban így történik.
Lehet hogy az irritál téged, hogy felszáll egy fazon a gépre és elpattannak vele Berlinbe, vagy Washingtonba, és a zakózsebében egy levéllel, de abban általában olyan dolgok vannak, amelyeket nem szokás a Bundespost-ra, DHL-re vagy az elektronikus postára bízni. Gondolom ezt nem kell magyarázni.
Igen.
"Megfelelő kiegészítő eszközökkel felderítő és hírszerző feladatokra is alkalmazni lehet."
Azért érdemes megnézni, hogy a nálunk sokkal tehetősebb Német Légierőnek nincs hasonló futárgépe. VIP gépe több is van, ilyen méretben Bombardier Global Express-t használnak.
Franciaországnak 2db Falcon 50, 2db Falcon 2000 és 2db Falcon 7X gépe van - mind VIP feladatkörrel. Futárgépnek deHavilland Canada DHC-6 Twin Otter és Socata TBM700 légcsavaros gépek vannak.
De nézzünk valaki hozzánk illőbbet: a Lengyel Légierőnek ilyen célra legfeljebb a PZL M28 Skytruck könnyű tehergépeit használhatják, dedikált futárgépük nincs. VIP célra van egy Boeing 737 és két Gulfstream G550.
Szóval szép dolog, hogy futárgépnek aposztrofálják, de nálunk sokkal tehetősebb országok is erre a célra vagy nem rendszeresítettek külön gépet, vagy VIP gépnek vannak nevezve.
Az ISR / SIGINT / ELINT / EW feladatkörhöz át kell alakítani a gépet, el kell látni megfelelő antennákkal és rádióelektronikai, optoelektronikai eszközökkel felszerelni. Nem véletlen, hogy mindenhol az ilyen célú gépeket direkt erre építik át, tehát ez a megfogalmazás nekem sántít. Igen, lehetne ISR / SIGINT / ELINT / EW feladatkörben használni, de akkor onnantól nem fog sem futár, sem VIP feladatokat ellátni...
Így néz ki az izraeli SIGINT Gulfstream G550:
Gondolom ebből leszűrhető, hogy megint félrevezető magyarázatokat hoznak, ahelyett, hogy kiállnának, és elismernék, hogy ez a gép (is) VIP feladatra lett vásárolva. Csak egy kis gerinc kellene hozzá...