Elég érdekes a beépítés helye, ha az a hatszög alakú világos rész valóban azt mutatja.
Ezek szerint saját maga alá oldalra fog keresni főleg, ami arra utalhat hogy igen nagy magasságú repülési profilt szánhatnak neki, mivel ennek a beépítési elhelyezésnek ha az ellenfél felderítendő gépek vele egy magasan, vagy magasabban vannak, nem sok értelme van szerintem.
Az orron van egy él, az F-22-eshez hasonlóan, ezért vagy úgy építik be, hogy az él alatti és feletti oldalra is egy-egy radartömb (de ez a helyigény miatt valószínűleg nem megoldható, mert így annyira kicsi tömböket kéne használniuk, ami már túl hátrányos lenne a radar hatótávjára), vagy választaniuk kell, hogy alulra, vagy felülre. Az alsó oldalt választották, ők tudják, miért.
További pontosítás, finomítás: Az orrban lévő fő lokátor egységben N036 pontosan 1552 T/R GaAs modul van. Az N036 Bjelka lokátor (öt egység) 62 célt képes követni, továbbá 16 légi és 4 földi célt-t támadni szimultán módban.
Igen, most így néz ki a helyzet. De éppen te tettél be úgy 1-2 éve anyagot arról, hogy az oroszok is ráálltak a GaN-technológiára. Úgyhogy, figyelembe véve a PAK-FA/Szu-57 program eddigi "szélvészgyorsaságát", simán el tudom képzelni, hogy pár év múlva a "valódi", vagyis a 30-as hajtóművel szerelt szériagépekbe már GaN-alapú radarok kerülnek és még az is lehet, hogy a mostanitól eltérő számú (akár kevesebb, akár több) T/R-egységekkel.