MiG-29 / MiG-35 Fulcrum (Mikojan-Gurjevics)

Csak a támadás ne hétvégén és/vagy munkaidőn kívül érje őket:)
Az, hogy akkor van AP riasztás, amikor ők nem látják el és más csinálja, az nem jelenti azt, hogy a svájciak nem felkészültek. Csak ott is van úgy látszik pilótahiány.
 
Ha jól olvasom, akkor a Gromov Intézet valamelyik festett gépe lehetett, talán épp ez:

230855.jpg
 
Két hete voltam a malborki keritésnél, de csak földmunkát láttam a torony környéken. Gépet egy darabot se.
Amúgy tök jó hely szpotterileg.
Remélem, ha van repülés, akkor is hasonlóan inaktív az őrszolgálat és nem viszi el a lelkes magyar kukkolót a lengyel sintér...
 
Két hete voltam a malborki keritésnél, de csak földmunkát láttam a torony környéken. Gépet egy darabot se.
Amúgy tök jó hely szpotterileg.
Remélem, ha van repülés, akkor is hasonlóan inaktív az őrszolgálat és nem viszi el a lelkes magyar kukkolót a lengyel sintér...

Allesmor hozzászólásához egy videó, bár ez egy belga hadgyakorlat során készült. Az üzemeltetési kultúra címszó alatt roppantmód tetszik a beszállólétra aljára helyezett kis kefe, melyen a T. pilóta megtörli bakancsának talpát (02:13-nál), nehogy koszos legyen a gép padlója...

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: borisz
Allesmor hozzászólásához egy videó, bár ez egy belga hadgyakorlat során készült. Az üzemeltetési kultúra címszó alatt roppantmód tetszik a beszállólétra aljára helyezett kis kefe, melyen a T. pilóta megtörli bakancsának talpát (02:13-nál), nehogy koszos legyen a gép padlója...

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


Ez nem hadgyakorlat volt, hanem a 40. Sanicole Airshow szpotternapja Kleine Borgelben. Ezt én végignéztem élőben :cool:
 
Két hete voltam a malborki keritésnél, de csak földmunkát láttam a torony környéken. Gépet egy darabot se.
Amúgy tök jó hely szpotterileg.
Remélem, ha van repülés, akkor is hasonlóan inaktív az őrszolgálat és nem viszi el a lelkes magyar kukkolót a lengyel sintér...


Hétfőn Minsk Mazowiecki-ben a 28-as oldalszámú gép biztos hogy repült.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
A Zsuk-AME (FGA50) AESA lokátorról magyarul!
Elkészült a prototípus, hamarosan beépítik a MiG-35 repülőgépbe és elkezdhetik vele a teszteket. Igyekezniük kellett, mert az orosz HM csak az új lokátorral hajlandó megrendelni a MiG-35 típust!
Az Zsuk-AE lokátorról már régebben is szó eset, alapvetően a 160 km-es (nagy méretű célok esetén) "kis" felderítő hatótávolsága miatt feküdt meg a Mig-35 az Indiai tenderen. (A mechanikus antennával rendelkező N010M Zsuk-M lokátor hasonló adata: 180 km.)
A két meghibásodás közötti 100-150 órát az új lokátor esetben sikerült felhozni 500-600 órára. A 2009-ben még 170 g-os TR (adó-vevő) modult 2013-ra 10 g-ra "fogyasztották" le.
A Zsuk-AME lokátor felderítési hatótávolsága (nagy méretű célok esetén) 260 km. 30 légi célt képes követni és 6 célra rakétát rávezetni. A földi célok esetén 4-et.
 
MiG-35-ös géppár bírkózik az elemekkel az An-12-es mögött. Nem ismerem az időjárási körülményeket, de szemmel láthatóan jobban kell küzdeni a pozíció tartással, mint a Szu-57-eseknek.
Ajtó-ablak kinn van, ritka látvány a nyitott hátsó féklap (szerintem sokan azt se tudták, hogy a 9.15-ös óta van ilyen), ahogy a hatalmas és igen nagy szögben kitéríthető fékszárny is látványos.
Ahogy a Krüger-lapok is a LERX-en.

De ami igazán fajsúlyos, az a kedvenc akcióriporterünk jellegzetes ordibálása, ami még ezen a hatalmas zajon is átüt! :)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.