MiG-29 / MiG-35 Fulcrum (Mikojan-Gurjevics)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

M

molnibalage

Guest
Csak a támadás ne hétvégén és/vagy munkaidőn kívül érje őket:)
Az, hogy akkor van AP riasztás, amikor ők nem látják el és más csinálja, az nem jelenti azt, hogy a svájciak nem felkészültek. Csak ott is van úgy látszik pilótahiány.
 

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
13 973
68 227
113
Ha jól olvasom, akkor a Gromov Intézet valamelyik festett gépe lehetett, talán épp ez:

230855.jpg
 

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
13 973
68 227
113
Két hete voltam a malborki keritésnél, de csak földmunkát láttam a torony környéken. Gépet egy darabot se.
Amúgy tök jó hely szpotterileg.
Remélem, ha van repülés, akkor is hasonlóan inaktív az őrszolgálat és nem viszi el a lelkes magyar kukkolót a lengyel sintér...
 

Faboo78

Well-Known Member
2018. január 4.
285
1 164
93
Két hete voltam a malborki keritésnél, de csak földmunkát láttam a torony környéken. Gépet egy darabot se.
Amúgy tök jó hely szpotterileg.
Remélem, ha van repülés, akkor is hasonlóan inaktív az őrszolgálat és nem viszi el a lelkes magyar kukkolót a lengyel sintér...

Allesmor hozzászólásához egy videó, bár ez egy belga hadgyakorlat során készült. Az üzemeltetési kultúra címszó alatt roppantmód tetszik a beszállólétra aljára helyezett kis kefe, melyen a T. pilóta megtörli bakancsának talpát (02:13-nál), nehogy koszos legyen a gép padlója...

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: borisz

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
44 132
85 049
113
Allesmor hozzászólásához egy videó, bár ez egy belga hadgyakorlat során készült. Az üzemeltetési kultúra címszó alatt roppantmód tetszik a beszállólétra aljára helyezett kis kefe, melyen a T. pilóta megtörli bakancsának talpát (02:13-nál), nehogy koszos legyen a gép padlója...

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


Ez nem hadgyakorlat volt, hanem a 40. Sanicole Airshow szpotternapja Kleine Borgelben. Ezt én végignéztem élőben :cool:
 

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
44 132
85 049
113
Két hete voltam a malborki keritésnél, de csak földmunkát láttam a torony környéken. Gépet egy darabot se.
Amúgy tök jó hely szpotterileg.
Remélem, ha van repülés, akkor is hasonlóan inaktív az őrszolgálat és nem viszi el a lelkes magyar kukkolót a lengyel sintér...


Hétfőn Minsk Mazowiecki-ben a 28-as oldalszámú gép biztos hogy repült.
 

Python

Well-Known Member
2010. augusztus 8.
26 684
7 996
113
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
49 135
87 325
113
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

ghostrider

Well-Known Member
2014. július 18.
10 010
30 431
113
A Zsuk-AME (FGA50) AESA lokátorról magyarul!
Elkészült a prototípus, hamarosan beépítik a MiG-35 repülőgépbe és elkezdhetik vele a teszteket. Igyekezniük kellett, mert az orosz HM csak az új lokátorral hajlandó megrendelni a MiG-35 típust!
Az Zsuk-AE lokátorról már régebben is szó eset, alapvetően a 160 km-es (nagy méretű célok esetén) "kis" felderítő hatótávolsága miatt feküdt meg a Mig-35 az Indiai tenderen. (A mechanikus antennával rendelkező N010M Zsuk-M lokátor hasonló adata: 180 km.)
A két meghibásodás közötti 100-150 órát az új lokátor esetben sikerült felhozni 500-600 órára. A 2009-ben még 170 g-os TR (adó-vevő) modult 2013-ra 10 g-ra "fogyasztották" le.
A Zsuk-AME lokátor felderítési hatótávolsága (nagy méretű célok esetén) 260 km. 30 légi célt képes követni és 6 célra rakétát rávezetni. A földi célok esetén 4-et.
 

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
13 973
68 227
113
MiG-35-ös géppár bírkózik az elemekkel az An-12-es mögött. Nem ismerem az időjárási körülményeket, de szemmel láthatóan jobban kell küzdeni a pozíció tartással, mint a Szu-57-eseknek.
Ajtó-ablak kinn van, ritka látvány a nyitott hátsó féklap (szerintem sokan azt se tudták, hogy a 9.15-ös óta van ilyen), ahogy a hatalmas és igen nagy szögben kitéríthető fékszárny is látványos.
Ahogy a Krüger-lapok is a LERX-en.

De ami igazán fajsúlyos, az a kedvenc akcióriporterünk jellegzetes ordibálása, ami még ezen a hatalmas zajon is átüt! :)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.