[HUN] Airbus A319

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

  • Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:

    • a magyar orgánumok, közösségi média oldalak, egyéb felületek hírei és elemzései (beleértve az utóbbi időkben elhíresült szakértőket is) nem támogatottak, kérjük kerülésüket.
    • a külföldi fősodratú elemzések, hírek közül az új információt nem hordozók szintén kerülendők

    Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.

    Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.

Mokiengine

Active Member
2018. január 12.
219
239
43
Ouuuuu akkor ez nem egy tervezett csere, hanem meghibásodás...… hiszen szerviz után lettek átadva anno. vagy tévedek?
 
  • Tetszik
Reactions: borisz

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
37 500
72 481
113
ha 10 gép lenne, karira akkor is lenne pihi... nem a repülő, hanem az emberek miatt. (legalábbis úgy tűnik, ez a szokás)

A 605-ös és a 606-os decemberben is folyamatosan repül, minden nap szinte körberepülik Európát.
Amíg volt 3 gép, addig mind a három ment mindenfelé. December 4-én az An-26-osnak kellett kiugrani Franciaországba, gondolom helyettesítőként.

Vagy te az ACE embereire gondolsz, hogy már elmentek karácsonyi szabadságra?
 
M

molnibalage

Guest
Én sajnálom szegényt. Valahogy az interjúból is érezni, hogy egészen mást szeretne most is.
Ebből is látszik, hogy mennyire volt tervezett és előkészített ez a beszerzés....
A legborzasztóbb, hogy ha megtaláljuk a kivételes embert vadászpilótának, kiképezzük, majd hagyjuk "veszni" egy Airbuson. Más meg elfelejt fékezni Gripennel stb. stb....
Az. Meg a magyar erőforrás menedzsment csodája...
 

angelsoul

Well-Known Member
2016. február 13.
2 314
13 355
113
Az. Meg a magyar erőforrás menedzsment csodája...

Sajnos ez nem szükségszerűen az MH hibája. A pilótamunka igen specifikus, mivel adott számú repülőgép áll rendszerbe a világon, így a pilótákra az igényt ez szabja meg - viszont van egy bekerülési ablak (életkor, egészségi állapot, ratingek megléte/fenntartása, ami drága).
Ha valaki 10 éve azzal jött, hogy pilóta akar lenni Airbuson, gyakorlatilag kiröhögték, Dunát lehetett rekeszteni képzett pilótákból, igény meg alig.
Ma kiesel a repsuliból és térden csúsznak a HResek, ha megvan ami nekik kell (és a legtöbb képzési programban ez benne van). Iszonyat darabszámnövelés van mindenhol (polgári).
A lány egyszerűen peches volt, hiába katonai vonal. Viszont... ha pár hónap múlva bejelentenek egy újabb század akármit, akkor még jó esélye van, mert nem esett ki a rendszerből, ráadásul az újak esélyt kapnak, hogy vadászra kerüljenek.
Pilótaság esetében nem csak képzettség, a befejezés igényekhez illő időzítése is sokat számít.
 
M

molnibalage

Guest
Ennyi tanulás, szenvedés utan, vadaszgepre készülve marad neki az Airbus. A dönteshozók vajon mi alapján merlegeltek neki az Airbust? Hiszen csak őt küldtek ki az usa-ba.
Ha szemét akarok lenni, akkor lehet, hogy semmiféle mérlegelés nem volt. Volt egy új pilóta és ráböktek. Ami felteszi a kérdést, hogy akkor Ancsa pilótákból ennyire kicsi a merítés?