Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ha minden igaz, a 604-es hajtóműcserére vár LHBP-n jelenleg.
Vagy csak szimplán készülnek a karácsonyra, aztán legközelebb jövőre lesz mocorgásA 604-es december 3. óta nem repült. Tényleg 2 hétig tart egy hajtóműcsere? Vagy más baj is van?
Vagy csak szimplán készülnek a karácsonyra, aztán legközelebb jövőre lesz mocorgás
Azért kell a két gép, hogy az egyik menjen belőle.Akkor ezért kell a harmadik gép... hogy mindig legyen a két repülőképes nagy gép.
ha 10 gép lenne, karira akkor is lenne pihi... nem a repülő, hanem az emberek miatt. (legalábbis úgy tűnik, ez a szokás)Akkor ezért kell a harmadik gép... hogy mindig legyen a két repülőképes nagy gép.
ha 10 gép lenne, karira akkor is lenne pihi... nem a repülő, hanem az emberek miatt. (legalábbis úgy tűnik, ez a szokás)
Én sajnálom szegényt. Valahogy az interjúból is érezni, hogy egészen mást szeretne most is.
A legborzasztóbb, hogy ha megtaláljuk a kivételes embert vadászpilótának, kiképezzük, majd hagyjuk "veszni" egy Airbuson. Más meg elfelejt fékezni Gripennel stb. stb....Én sajnálom szegényt. Valahogy az interjúból is érezni, hogy egészen mást szeretne most is.
A legborzasztóbb, hogy ha megtaláljuk a kivételes embert vadászpilótának, kiképezzük, majd hagyjuk "veszni" egy Airbuson. Más meg elfelejt fékezni Gripennel stb. stb....
Én sajnálom szegényt. Valahogy az interjúból is érezni, hogy egészen mást szeretne most is.
Ebből is látszik, hogy mennyire volt tervezett és előkészített ez a beszerzés....
Az. Meg a magyar erőforrás menedzsment csodája...A legborzasztóbb, hogy ha megtaláljuk a kivételes embert vadászpilótának, kiképezzük, majd hagyjuk "veszni" egy Airbuson. Más meg elfelejt fékezni Gripennel stb. stb....
Az. Meg a magyar erőforrás menedzsment csodája...
Ennyi tanulás, szenvedés utan, vadaszgepre készülve marad neki az Airbus. A dönteshozók vajon mi alapján merlegeltek neki az Airbust? Hiszen csak őt küldtek ki az usa-ba.
Ha szemét akarok lenni, akkor lehet, hogy semmiféle mérlegelés nem volt. Volt egy új pilóta és ráböktek. Ami felteszi a kérdést, hogy akkor Ancsa pilótákból ennyire kicsi a merítés?Ennyi tanulás, szenvedés utan, vadaszgepre készülve marad neki az Airbus. A dönteshozók vajon mi alapján merlegeltek neki az Airbust? Hiszen csak őt küldtek ki az usa-ba.