Kiszíneztek végül a lo-vis felségjelet? (egy mai rosszabb minőségű PSH kép alapján a 604-en is módosult)
![]()
Forrás: PSH
A 150 óra egy év alatt az Airbuson az nem sok. Leginkább nagyon kevés.
A 150 óra egy év alatt az Airbuson az nem sok. Leginkább nagyon kevés.
A 150 óra egy év alatt az Airbuson az nem sok. Leginkább nagyon kevés.
Mondd, hogy ez csak PS. Miért szemetelik a netet egyesek ilyenekkel...Kiszíneztek végül a lo-vis felségjelet? (egy mai rosszabb minőségű PSH kép alapján a 604-en is módosult)
![]()
Forrás: PSH
Szerintem félreérted. Van egy kapitányunk, aki kapitányként már 150 órát repült.
Hány óra kell ahhoz, hogy valaki kapitány legyen? Ahhoz adj még hozzá 150 órát.
A két A319-es összesen 1000 óra körül repült eddig.
Mondd, hogy ez csak PS. Miért szemetelik a netet egyesek ilyenekkel...
Ezt a 150-250 "siralmas" órát azért a Gripen-lovagok lehet, hogy bevállalnák, mivel ők nem csak útvonalakat repülnek...Siralmas a szám, ha ezt még elosztom annyi pilótára, amennyi van.A két gépre legalább 4 pilóta van és akkor is 250 óra jön ki fejenként
Ezt a 150-250 "siralmas" órát azért a Gripen-lovagok lehet, hogy bevállalnák, mivel ők nem csak útvonalakat repülnek...
Ha minden Gripen pilóta csak fél órát repülne legalább majdnem minden nap, egy évben összejönne nekik 150 óra.Én azt nem értem, hogy minek úgy üzemeltetni egy típust, hogy közben a pilóták alig repülnek velük.Hogy a picsába fogja az a pilóta megvédeni az országot, amelyiknek nincs elég gyakorlata a géptípussal?A minap néztem meg a Mig-29-esekről készült videót amiben olyan szinten lesújtó adatok vannak, hogy arra nincsenek jelzők.Már 1-1 gépre vetítve is szörnyű számok szerepelnek, akkor milyen lehet a pilótákra elosztva, akikből gondolom több van/volt, mint repülőből.
Na erre nekem kell más kép más forrásból is ,hogy megemésszem...Nem photoshop.
Na erre nekem kell más kép más forrásból is ,hogy megemésszem...![]()
Siralmas a szám, ha ezt még elosztom annyi pilótára, amennyi van...
Ha két magyar pilóta ül a gépben (+1 cseh instruktor) és elrepülnek Kecskemétről Litvániába és vissza, akkor az mindkét magyar pilótának 2-2 óra repülést jelent?
Rettentő hülyén néz ki...szerintem, mi értelme volt ennek?...a többin szürke, a Falcon-okon is...most meg valakinek megint retro f-je volt. Mi jön még, Gripenek Míg-29-es festéssel?Szórád Tamás fotója?
Rettentő hülyén néz ki...szerintem, mi értelme volt ennek?...a többin szürke, a Falcon-okon is...most meg valakinek megint retro f-je volt. Mi jön még, Gripenek Míg-29-es festéssel?
Békeidőben, nemzetközi légiforgalmi körülmények között is repülő gépeken (főleg ami VIP-gépként is használatos!), minden félreértés, téves azonosítás elkerülésére "egészségesebb" a színes, feltűnőbb felségjelzés. Ugye az USAF Air Force One gép is a légierő állományában repül, mégsem "Lowvis" szürke nemhogy a felségjelzés, de még maga a gép sem.Rettentő hülyén néz ki...szerintem, mi értelme volt ennek?...a többin szürke, a Falcon-okon is...most meg valakinek megint retro f-je volt. Mi jön még, Gripenek Míg-29-es festéssel?
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..