Ez már az akkori döntéshozók sajátos fogyatékossága, mivel láncos technika nélküli hadseregnek nem kell láncos légvédelem. Akkor szülték meg a könnyű lövész koncepciót annak minden bűnével együtt. Egyébként mivel a mistral lényegében teherautóra szerelt manpad baromi közel kell maradnia, kérdés, hogy összejön-e.Nem akarok provokatív lenni, de a Mistralok akkor hova kerülnek a szétbontakozáskor? Mert nekik nem nagyon jutott lánctalp, viszont elég régóta vannak rendszerben.
Akkor már csak az a kérdésem, hogy nyugati típusú légvédelmet építünk per pillanat, vagy orosz mintájút?
Mert ha az utóbbi, akkor kéne szólni Viktornak, hogy mondja le a randit!Vagy szóljál neki is, hogy olvassa a HTÖ-t!
	
 Vagy szóljál neki is, hogy olvassa a HTÖ-t!
		
	
 Olyan kis csufik 
 Normal, szilard uton (folduton is) siman 80-110km/h repeszt folyamatosan egy 8x8-as (Boxer, Patria), a tracked jo esetben 60-70-et tud -  arrol mar nem is beszelve, hogy kicsit komplikaltabb egy lancossal atuszni egy Dunat-Tiszat, ugye. 
). A radar meg közeliti a 70-km-t. A SAAB Giraffe radarjának csúcsa 400km+-os.
		
