A gond ezzel az lenne hogy túlságosan szétszorodna a gyártás "összeszerelés". Logisztikaliag sehogy se lenne jó. Max pár db cég közt leosztanni. Az itthoni beszállítok meg azok lennének akik a nagy autoipari cégeknek is beszállítanak. Lejebb adni csak szenvedés meg egymásramutagatás lenne a vége.Ez azert igy nemteljesen igaz. Szolnokon van valami vagongyar /mondjuk az egyiptomi export az oroszokkal kozosen valoszinuleg lekotik majd a szabad kapacitasaikat./ buszgyarakbol a docogosekbol nem tudom melyik van reszben allami kezben de ott is osszetudnanak szerelni es a foelemek egy reszet license gyartani. De talan meg a hajogyar is alkalmas lenne erre a celra... Amit az uzem nem kepes license gyartani ki kell adni alvallalkozonak foleg az auto beszalitok kozott valogatni./ egyebkent kecelen a pintermuvek beleakar kostolni uj szegmensekbe nem lennek meglepve ha ez epp a hadiipar lenne. /kotodes adott /ugye a muzeum/ a cdarnokok gepek eszkozok es szerszamok rendelkezesre allnak munkaero szinten van a jelenlegi letszam mellett is konnyen bovitheto mert a kornyeken nagy a munkanelkuliseg es viszonylag magas a szakkepzettek aranya...