KC-390 / C-390 Millenium (Embraer, Brazília)

Pedig most úgy tűnik ez lesz...
Remélem nem. Az viszont érthető, hogy az elnök a WC-re is ezzel megy, hátha a WC-s néni megveszi. De ha ő nem, talán majd valaki útközben. És biztos hoznak néhány tömött "mutyizós" borítékot is, aminek sokan nem tudnak ellenállni.
Hát ennek kapcsán tényleg csak reménykedni lehet, hogy egyszer kivételesen a magyar tolvajbanda nem a zsebére hallgat...! :(
 
Remêlni bármit szabad.
A többit bízd azokra akik gondolkoznak - helyetted is.
Eddig sem gondolkoztak, mert meccsre járó luxusgépeket vettek szállítógépek helyett...! Az Embraerrel pedig 1 olyan gyártó kipróbálatlan típusát szereznénk be, amely még SOSEM gyártott katonai szállító és tankergépet...!!! :(
 
Ahhoz képest az amerikaik gyorsan rácsaptak a típusra gyárastul....
Na ne röhögtess! A Boeing az Embraerre csapott le a civil utasszállítók gyártása miatt, mellyel ellensúlyozhatják az Airbus A220-al /volt Bombardier CSeries-el/ kialakult fölényét. És mindez épp azután történt, amikor az európai gyártó hozzájutott a kanadai géphez!!!
A civil Embraerek gyártása mellé a Boeing vitte a szállító-tankert is, hátha meg tudnak szerezni néhány rendelést a rivális LM orra elől...
 
Na ne röhögtess! A Boeing az Embraerre csapott le a civil utasszállítók gyártása miatt, mellyel ellensúlyozhatják az Airbus A220-al /volt Bombardier CSeries-el/ kialakult fölényét. És mindez épp azután történt, amikor az európai gyártó hozzájutott a kanadai géphez!!!
A civil Embraerek gyártása mellé a Boeing vitte a szállító-tankert is, hátha meg tudnak szerezni néhány rendelést a rivális LM orra elől...
Amúgy tudsz igazi negatívumot is mondani a gépre azon kívül, hogy új?
 
Amúgy tudsz igazi negatívumot is mondani a gépre azon kívül, hogy új?
"Az Embraerrel pedig 1 olyan gyártó kipróbálatlan típusát szereznénk be, amely még SOSEM gyártott katonai szállító és tankergépet...!!!" - Ez épp eleget elárul a gyártó "tapasztalatairól"... :(
 
"Az Embraerrel pedig 1 olyan gyártó kipróbálatlan típusát szereznénk be, amely még SOSEM gyártott katonai szállító és tankergépet...!!!" - Ez épp eleget elárul a gyártó "tapasztalatairól"... :(
Ahhoz képest eléggé pozitív a fogadtatása a nemzetközi színtéren, a probléma inkább az ára. Legalábbis számomra.
 
Pedig most úgy tűnik ez lesz...
A gyermekbetegségeit meg majd meglátjuk.
Remélem nem lesz túl sok és súlyos.

Amúgy csak jól kell szerződni.

Én speciel hasonló konstrukcióban lízingelném a KC ket is mint a Gripeneket csak rövidebb futamidővel ès lényegesen magasabb maradványértékkel.
Hagynám a gépeket a futamidő végéig az Embraer - vagy annak egy lízingre specializált leány vállalatának - a tulajdonában, és majd 5-10 év múlva a tapasztalatok birtokában eldönteném hogy megveszem e, vagy visszadom.
Addig meg biztosítsa a szerződésben előírt hadrafoghatóságot a tulajdonos...
Azzel az a gond, hogy a Boeing - és az amerikaiak - beszállásával az ilyen konstrukcióktól elbúcsúzhatunk. Ők a ropogós KP-t szeretik... :rolleyes:
 
Ahhoz képest az amerikaik gyorsan rácsaptak a típusra gyárastul....
Mint köztudott, én egy mini A400 flottát favorizálnék, de azért ugyan annyi KC-390 miatt sem mennék a Dunának. Azt azért tegyük hozzá, hogy a Boeing erősen stratégiai helyezkedést hajt végre.
A C-130-asoktól lassan el kell majd búcsúzni hazai pályán is, és az utód kategóriájában a Boeing nem rendelkezik géppel. Így volt neki a leggyorsabb, és legköltséghatékonyabb megszerezni egy jónak ígérkező típust a Lockheed ellen.
 
"Az Embraerrel pedig 1 olyan gyártó kipróbálatlan típusát szereznénk be, amely még SOSEM gyártott katonai szállító és tankergépet...!!!" - Ez épp eleget elárul a gyártó "tapasztalatairól"... :([/QUO

Van némi igazság abban amit írsz,de nem hiszem,hogy ez akkora probléma lenne,ne felejtsd el,hogy a brazilok tudnak repülőgépet építeni, elég nagy tapasztalatuk van benne.Én azt gondolom,hogy ilyen szempontból nem lesz gond a géppel,sokkal jobban aggódnék ha a magyar állam pl az alcsútdobozi Megvezetlek KFT-töl venne szállítógépeket.
 
"Az Embraerrel pedig 1 olyan gyártó kipróbálatlan típusát szereznénk be, amely még SOSEM gyártott katonai szállító és tankergépet...!!!" - Ez épp eleget elárul a gyártó "tapasztalatairól"... :(
Ja katonai szállítógépet nem gyártott, de nagynak mondható gépeket igen (E-jet), nem kis 2 üléses vackok alkotják a mögöttes tapasztalatot azért....
 
Na ne röhögtess! A Boeing az Embraerre csapott le a civil utasszállítók gyártása miatt, mellyel ellensúlyozhatják az Airbus A220-al /volt Bombardier CSeries-el/ kialakult fölényét. És mindez épp azután történt, amikor az európai gyártó hozzájutott a kanadai géphez!!!
A civil Embraerek gyártása mellé a Boeing vitte a szállító-tankert is, hátha meg tudnak szerezni néhány rendelést a rivális LM orra elől...
Szerintem benne van a pakliban, hogy a C-130-felhasználókat akarják Boeing-vásárlóvá tenni.
 
Na ne röhögtess! A Boeing az Embraerre csapott le a civil utasszállítók gyártása miatt, mellyel ellensúlyozhatják az Airbus A220-al /volt Bombardier CSeries-el/ kialakult fölényét. És mindez épp azután történt, amikor az európai gyártó hozzájutott a kanadai géphez!!!
A civil Embraerek gyártása mellé a Boeing vitte a szállító-tankert is, hátha meg tudnak szerezni néhány rendelést a rivális LM orra elől...
Annyi kiegészítés, hogy a KC-390-et nem engedte ki a markából a Brazil kormány, és az Embraer. A Boeing ebben a projektben csak 49%-ot szerzett.
 
  • Tetszik
Reactions: wolfram and arcas
A C-130-asoktól lassan el kell majd búcsúzni hazai pályán is
Nagyon nem! - A taktikai Herky kiválóan használható rossz minőségű kifutópályán, melyre a túl gyors KC-390 nyilazott szárnnyal és sugárhajtóművel SOHA nem lesz képes...!
Ja katonai szállítógépet nem gyártott, de nagynak mondható gépeket igen (E-jet)
A regionaljet és a bizjet nem nagy, márpedig az Embraer és a Bombardier ebben a /B737-nél és az A320-nál/ kisebb szegmensben vált ismertté úgy, hogy soha nem gyártottak nagyobb gépeket...
 
Ezt már egy páran, párszor már megcáfoltuk neked itt a fórumon. Ideje lenne elengedned ezt a dolgot.
Ez nem cáfolat, hanem sebesség kérdése!!! 1 rossz minőségű kifutópályához alacsony sebesség kell, melynél 1 nyilazott szárnyú gép átesik, vagy nem tud felszállni...!
 
"Az Embraerrel pedig 1 olyan gyártó kipróbálatlan típusát szereznénk be, amely még SOSEM gyártott katonai szállító és tankergépet...!!!" - Ez épp eleget elárul a gyártó "tapasztalatairól"... :(
Értem. Ezek az ellenérvek valahogy nem jöttek elő az A400-nál, amikor egy ember teljes erővel reklámozta. És úgy, hogy tudjuk, hogy a gép eddigi mutatói katasztofálisak és overkill lenne idehaza...
 
Ez nem cáfolat, hanem sebesség kérdése!!! 1 rossz minőségű kifutópályához alacsony sebesség kell, melynél 1 nyilazott szárnyú gép átesik, vagy nem tud felszállni...!
Az átesési sebességük majdnem teljesen azonos 185-190kmh körül. Megfelelő kialakításnál a sugárhajtómű nem ezt az értéket növeli, hanem az utazósebességet!