Szállítógépek váltása a MH-nél

Valaki tud valami bovebb infot aKC-390es rol ami csak ugy eljott Papara?


Itt is ez a téma már egy ideje...


Most fordul a final-re.
aa.png
 
Azon csodálkozom hogy csak a brazilok törtetnek ilyen látványosan amikor tudja az összes gyártó hogy mi a szitu

Mivel vadonatúj tipusról van szó, ráadásul az Embraer teljesen új versenyző ezen a piacon az Embraernek ezt kell csinálnia rá kell mozdulnia minden lehetséges megrendelésre még ha csak pár gépről esetünkbe 3 darabról van is szó.
 
  • Tetszik
Reactions: svajcibeka
Csak hogy itt is meglegyen:
"Június 23-25 között Magyarországon is megmutatta magát a brazil Embraer KC-390-es rámpás szállító-repülőgép. Az eszközt nem csupán a Pápa Bázisrepülőtéren tekintették meg a szakemberek, de a Balaton felé egy gyakorló repülésre is elkerült. Sőt, ennek során a légi utántöltési képességét is tesztelték – pontosabban a magyar Gripenek pilótái azt próbálhatták ki különböző kötelékekben, mennyire alkalmas erre a gép áramlási környezete."
Link @Centurio tól:
https://nepszava.hu/3046646_brazil-gepekre-cserelheti-a-honvedseg-utolso-elaggott-ancsajat
 
  • Tetszik
Reactions: alfa74
Brazil᾿s DESAER (Desenvolvimento Aeronáutico) plans to develop a multipurpose military configuration of its forthcoming ATL-100 (Aeronave de Transporte Leve) light transport aircraft for local and foreign customers.


Beginning in 2022, the company plans to develop the military version for roles such as troop transport, logistics, humanitarian aid, search and rescue, maritime patrol, liaison and observation, medical evacuation, border surveillance and security, and special operations, the company told Jane's . The troop transport configuration, for example, is envisioned to lift 19 personnel or twelve fully equipped paratroopers and two controllers.

The company noted that it is finalising self-funded preliminary studies of the civilian version, and is in talks with five companies about potential collaboration with the goal of flight testing the first prototype in 2021.

Pratt & Whitney Canada's PT6A-65B and GE Aviation's Catalyst turboprop aircraft engines are being considered to power the aircraft. DESAER is also in negotiations with Collins Aerospace and AEL Sistemas over the supply of the aircraft's avionics and communications components.



p1749053_main.jpg





5-atl100-medidas_orig.png




4-atl100-interno_orig.png







http://desaer.com.br/

"Vegyünk ötöt"-re felkészülni, 3, 2, 1...
 
Nagy a csend a szállítógép beszerzés körul pedig az ancsák már nem nagyon repülhetnek,kíváncsi vagyok meddig húzzák a beszerzést.
 
Nagy a csend a szállítógép beszerzés körul pedig az ancsák már nem nagyon repülhetnek,kíváncsi vagyok meddig húzzák a beszerzést.
Már szinte biztosra vehető a Brazil gép! Már csak azért is, mert az átmeneti időre az Ancsák közül lesz felújítva 2-3 darab!
A bejelentést nem kapkodják el! Talán ha majd lesz konkrét ütemterv!
 
  • Tetszik
Reactions: blogen and gacsat
Már szinte biztosra vehető a Brazil gép! Már csak azért is, mert az átmeneti időre az Ancsák közül lesz felújítva 2-3 darab!
A bejelentést nem kapkodják el! Talán ha majd lesz konkrét ütemterv!
Én kb. fél éve hallottam egy pletykát (kerítésen kivülről). Abban típust nem említettek, csak azt, hogy "390" lesz az egyik kijelölt oldalszám. Sok fantázia nem kell továbbgondolni.
 
Mi i
A SAAB leszállította az UAE nek az elsô GlobalEye gépet a megrendelt háromból
https://www.janes.com/article/95842/uae-receives-first-globaleye-aew-c-aircraft
p1745894_main.jpg

"... The GlobalEye is built around the Saab Erieye Extended Range (ER) radar that is housed in the same external dorsal 'plank' as the company's original Erieye system. Equipped with Gallium Nitride (GaN) and other technologies, the Erieye ER is an active electronically scanned array (AESA) system that doubles the radar's power efficiency compared with previous Erieye iterations. It has a range in excess of 650 km that can be extended by focusing the radar's energy.
Saab said the Erieye ER is resistant to jamming and features all-weather functionality in all domains (air, sea, and land surveillance), as well as an "extremely high" tracking-update rate against targets of interest...
"

Nekünk is leszállíthatnának párat.