A csehek Ruslan-t béreltek.Akkor számolni kell, hogy mi éri meg jobban. - Pl. a Wizznek külföldön is vannak bázisai, de én még nem hallottam hogy mások is "lila"gépet bérelnének teherszállításra...![]()
A csehek Ruslan-t béreltek.Akkor számolni kell, hogy mi éri meg jobban. - Pl. a Wizznek külföldön is vannak bázisai, de én még nem hallottam hogy mások is "lila"gépet bérelnének teherszállításra...![]()
Először Airbus A319 ment.A csehek Ruslan-t béreltek.
Részben, de sztem kényszer is. Nagyobb teherszállítót nem tudtunk, csak a múltkori kinai gépet szerezni.Nem lehet, hogy szimplán csak azért mentek a Wizz gépek, hogy ha már egyszer magyar kötődésű cég, akkor ezzel is támogassák a megcsappanó utasforgalom miatt?
Olvasd ezt el...benne van a válaszEddig itt tartanak a környező országok:
Csehország: saját katonai A319, China Eastern Airlines A330, 3 db An124 a NATO SALIS program keretében
Románia: saját katonai C-27 és C-130, 2 db NATO C-17 szállítmány
Szerbia: állami Falcon, állami Embraer 600, állami Learjet 35, Air Serbia légitársaság A330
Magyarország: Ferihegyre járó török és kínai cargo társaság, Wizzair
Szlovákia: 1 db An124 a NATO SALIS program keretében
Ha valaki tud még szállítmányokról, egészítse ki.
Olvasd ezt el...benne van a válasz
https://airbase.blog.hu/2018/11/02/tipusvaltok_es_ujoncok
Csak kis kieg.Eddig itt tartanak a környező országok:
Csehország: saját katonai A319, China Eastern Airlines A330, 3 db An124 a NATO SALIS program keretében
Románia: saját katonai C-27 és C-130, 2 db NATO C-17 szállítmány
Szerbia: állami Falcon, állami Embraer 600, állami Learjet 35, Air Serbia légitársaság A330
Magyarország: Ferihegyre járó török és kínai cargo társaság, Wizzair
Szlovákia: 1 db An124 a NATO SALIS program keretében
Ha valaki tud még szállítmányokról, egészítse ki.
ejj de kárA törököket el lehet felejteni, náluk elszabadult a buli, nem fognak már semmit exportálni.
Ne búsulj, hátha van kapacitás a currusnál egy jó kis licenszgyártásra.ejj de kár![]()
Akkor számolni kell, hogy mi éri meg jobban. - Pl. a Wizznek külföldön is vannak bázisai, de én még nem hallottam hogy mások is "lila"gépet bérelnének teherszállításra...![]()
Érdekes hogy a 3 WizzAir géppel együtt nem küldték ki legalább az itthonit Kínába.
Ne búsulj, hátha van kapacitás a currusnál egy jó kis licenszgyártásra.![]()
A 607-est amelyik itthon gyakorolt.Itthoni alatt mit értesz? A 604-es Airbust? Az hónapok óta nem repül.
A 607-est amelyik itthon gyakorolt.
Info @Terminator
Oké igy már ertem. Azt hittem mindkettő A319.A 605-ös A319-es mehetett volna, ha nem Szíjjártót vitte volna Szófiába. Nem értem, miért nem a 607-es Falconnal ment Szófiába. De biztos van rá magyarázat.
Ha jól emlékszem, eddig a hét koronavírusos nyaralót sikerült hazahozni Franciaországból, más vírussal kapcsolatos repülés nem került nyilvánosságra.
Oké igy már ertem. Azt hittem mindkettő A319.
Itthoni alatt mit értesz? A 604-es Airbust? Az hónapok óta nem repül.
Azokhoz még annyira sincs saját személyzet mint az A319 hez...De felőlem mehetett volna a Falcon is, hiszen azért vették mert gyorsabban, magasabban és messzebbre tud repülni leszállás nélkül... néhány ezer darab gyorstesztett tudott volna hozni az is.
Én a currust porig rombolnám.Off itt, de: a currus is a gamma szintjén van (őket ismerem), szerencsére, csak lassú, kis darabszámú, nem mindig minőségi cuccokra van kapacitásuk...
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..